van Gaal of Mourinho zijn toch ook nooit een topspeler geweest?quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan niet eens alleen met spelers maar juist alles er omheen. Je hoorde het Dick maar ook een Haps eerder zeggen. AZ is leuk maar op geen enkele manier te vergelijken qua media-aandacht en alles erom heen met Feyenoord.
Helemaal met de stadiondiscussie waarvan de knoop doorgehakt gaat worden, eventuele investeerders. Ik geef het een groentje als Slot te doen als dat straks allemaal negatief uitpakt, het publiek en alle stromingen eromheen zich ermee gaan bemoeien.
Slot is als speler natuurlijk ook nooit verder gekomen dan een PEC of all places.
Ik weet nog dat De Boer bij Ajax instapte toen die club in brand stond, dat kan je uiteindelijk een kuttrainer vinden maar daar kon hij toen wel extreem goed mee omgaan.
Het gaat wel om de rode draad van het Arnesen beleid, de trainer die gaat komen moet daar wel in passenquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:04 schreef Scrummie het volgende:
We moeten, vind ik, ook niet te overdreven doen over een trainer hoor. Slot doet het op zijn manier, maar als dat onverhoopt nou niet lukt is er ook geen man overboord. Dan komt er een andere trainer die het weer op zijn manier doet.
Ik geloof niet dat, mocht Slot het wél goed gaan doen, er na 3 jaar iets staat, Slot vervolgens weg gaat, en die trainer dan doorgaat op Slot zijn werkwijze. Nee, die denkt er ook weer anders over.
Ja, dat is wel een goed punt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat wel om de rode draad van het Arnesen beleid, de trainer die gaat komen moet daar wel in passen
De spelers hadden Said Bakkati graag teruggezien, maar Arnesen besluit de nieuwe assistent uit eigen gelederen te halen. Koen Stam, die momenteel de huurspelers van Feyenoord begeleidt bij FC Dordrecht, geldt als een kandidaat. Advocaat vindt het allemaal prima.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof Dick daar nog iets over te zeggen heeft.
Die Stam komt van AZ toch? Zou dat richting volgend seizoen zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De spelers hadden Said Bakkati graag teruggezien, maar Arnesen besluit de nieuwe assistent uit eigen gelederen te halen. Koen Stam, die momenteel de huurspelers van Feyenoord begeleidt bij FC Dordrecht, geldt als een kandidaat. Advocaat vindt het allemaal prima.
Dat wordt dan de opvolger van Slot.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die Stam komt van AZ toch? Zou dat richting volgend seizoen zijn?
Weer een Stam als trainer dusquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt dan de opvolger van Slot.
We gaan AZ echt in alles kopieren natuurlijk.
Ik verwacht volgend jaar veel van de aftrapjes.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Slot is als speler natuurlijk ook nooit verder gekomen dan een PEC of all places.
Koen was al binnenboord.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Koen Stam van AZ, ze gaan wel all the way he...
Eens. Feyenoord en AZ presteren gelijk dit seizoen, AZ wordt bijna alweer bewierookt terwijl bij ons net ternauwernood de uitbraak van pleuris is voorkomen. Ik ben ook wel benieuwd hoe Slot hier mee om gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan niet eens alleen met spelers maar juist alles er omheen. Je hoorde het Dick maar ook een Haps eerder zeggen. AZ is leuk maar op geen enkele manier te vergelijken qua media-aandacht en alles erom heen met Feyenoord.
Helemaal met de stadiondiscussie waarvan de knoop doorgehakt gaat worden, eventuele investeerders. Ik geef het een groentje als Slot te doen als dat straks allemaal negatief uitpakt, het publiek en alle stromingen eromheen zich ermee gaan bemoeien.
Ik weet nog dat De Boer bij Ajax instapte toen die club in brand stond, dat kan je uiteindelijk een kuttrainer vinden maar daar kon hij toen wel extreem goed mee omgaan.
Bryan is helemaal los. Eerste spits, minstens 15 doelpunten.quote:
Zou best eens afgelast kunnen worden inderdaad, maar denk dat ze daar erg voorzichtig mee zijn omdat er weinig ruimte is in de planning ivm coronaschema wat we al hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bryan is helemaal los. Eerste spits, minstens 15 doelpunten.
Zou het zondag nog doorgaan? Het gaat volgens mij sneeuwen.
Nogmaals, wat een vreemde stap. We hebben nu alleen AEB en een nog niet fitte Kökcü als reservemiddenvelders. En ergens nog veel later komt Texeira er pas weer bijquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Wehrmann naar Luzern, met koopoptie kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |