Die is vies Patrickquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Komen jullie ook uit Curaçao?
~ @:monkyyy
En dan ook nog een tabakszaak hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naar Ajax willen, daar word je niet vrolijk van.
Het is ook niet zo logisch dat een amfibie een modderkruiper zou heten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Alweer, had vis nou laten staan!
Een vis een kruiper noemen is ook vrij vreemd...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ook niet zo logisch dat een amfibie een modderkruiper zou heten.
Dat is blijkbaar wat hem onderscheidt van andere vissen, amfibien gaan allemaal door de modder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Een vis een kruiper noemen is ook vrij vreemd...
Wel nee, kikkers overwinteren in de modderbodem, maar sommige salamanders overwinteren op het land. Van padden weet ik hen niet, maar ik heb er jaren een in de tuin gehad, de had het in mijn stijfbevroren vijver van 25 cm diep nooit zolang overleefd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar wat hem onderscheidt van andere vissen, amfibien gaan allemaal door de modder.
Ja op derde hand zitten is een voordeelquote:
Als je in de vierde ronde voor staat en past ben je altijd zeker van de volgende ronde. Slim gezien dus door meneer 3.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja op derde hand zitten is een voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |