Kan in 4 zelfs. 150 150 51 150quote:Op maandag 1 februari 2021 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
De 5-darters vliegen je om de oren.
Meneer rechts?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Szura het volgende:
Deze vent herken ik van Ik hou van Holland, irritant figuur
Nee die zanger in het midden, zei dat ie nu in de Edwin Evers Band zitquote:
Die kan op deze manier ook zo maar door gaan.quote:
Dat gebeurt inderdaad wel eens. Op zo’n manier wil je niet winnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kan op deze manier ook zo maar door gaan.
Gaat ook niet gebeuren. Hoe komt dit door de voorselectie?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad wel eens. Op zo’n manier wil je niet winnen.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren. Hoe komt dit door de voorselectie?
Met een S.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
Anniko van Zanten (achternaam weet ik niet zeker)
Omdat je dat door dat lelijke Amsterdamse accent van veel mensen op tv nooit meer zeker weet. Zolangzamerhand klinken daar alle zetten als essen.quote:
Ah dit is het ja, ik herkende hem al.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Szura het volgende:
Deze vent herken ik van Ik hou van Holland, irritant figuur
Die is vies Patrickquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Komen jullie ook uit Curaçao?
~ @:monkyyy
En dan ook nog een tabakszaak hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naar Ajax willen, daar word je niet vrolijk van.
Het is ook niet zo logisch dat een amfibie een modderkruiper zou heten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Alweer, had vis nou laten staan!
Een vis een kruiper noemen is ook vrij vreemd...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ook niet zo logisch dat een amfibie een modderkruiper zou heten.
Dat is blijkbaar wat hem onderscheidt van andere vissen, amfibien gaan allemaal door de modder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Een vis een kruiper noemen is ook vrij vreemd...
Wel nee, kikkers overwinteren in de modderbodem, maar sommige salamanders overwinteren op het land. Van padden weet ik hen niet, maar ik heb er jaren een in de tuin gehad, de had het in mijn stijfbevroren vijver van 25 cm diep nooit zolang overleefd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar wat hem onderscheidt van andere vissen, amfibien gaan allemaal door de modder.
Ja op derde hand zitten is een voordeelquote:
Als je in de vierde ronde voor staat en past ben je altijd zeker van de volgende ronde. Slim gezien dus door meneer 3.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja op derde hand zitten is een voordeel
Ik heb er een hekel aan als kandidaten het spel niet slim spelen.quote:
Uiterst onsympathieke klootzak en tevens een valsspeler.quote:
Ook een ontzettend saaie speler ja. Dat moet gezegd worden.quote:
Wow, oké.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiterst onsympathieke klootzak en tevens een valsspeler.
Waarom valsspeler?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiterst onsympathieke klootzak en tevens een valsspeler.
Hij schuwde irritant gedrag tijdens partijen in de jeugdtoernooien in ieder geval niet (en ook het in discussie gaan met scheidsrechters), natuurlijk droogt zo iemand altijd op maar ook de arrogantie en het 'mijn kind is perfect'-gedrag van de ouders stond me niet heel erg aan. Wel eens mee gepraat op de toernooien, want in onze schaakvriendengroep zaten ook wat mensen uit Groningen, maar nee, ik zal nooit meer op de banken kunnen staan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom valsspeler?
Ik ben dagjesvolk verder hoor
Omdat Yannick dat vindt!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom valsspeler?
Ik ben dagjesvolk verder hoor
Uit positie ook. Je kunt op de achterhand in ieder geval nog meeliften en dan beslissen. Je weet dat je op de eerste hand altijd flink moet investeren.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef Pino112 het volgende:
Nu gaat ze wel mee met twee goed en zonet niet.
Ik ook nietquote:Op maandag 8 februari 2021 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de vragen niet bizar pittig
Ik weet nog niet wat hij nou DOET de hele dag.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:02 schreef Pino112 het volgende:
Erg lange uitleg om te vertellen wat ie nou eigenlijk doet.
Dan is het vast niet zo belangrijk.
Het was een pot van niets, maar inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:06 schreef Monolith het volgende:
Niet voor een tientje even meeliften.
Daar was ooit echt een universiteit, Lineüs is daar nog geweest, die man van de plantensysthematiekquote:
Meteen even naar het Dolfinarium.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Daar was ooit echt een universiteit, Lineüs is daar nog geweest, die man van de plantensysthematiek
Waarvan aktequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Breien, haken doe je met 1 naald, zij heeft er 2.
Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met kleinere landen, dan is het een stuk groter.quote:
Ik las drilboei.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:04 schreef Monolith het volgende:
Een brilboei, voor slechtziende zeelieden.
Ik kom niet daddyquote:
Vandaar Crossfit natuurlijkquote:
De manier van " zingen" van Mylou verraade het alquote:
Zo klinkt ze altijdquote:Op maandag 22 maart 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De manier van " zingen" van Mylou verraade het al
Mijn idee, ik denk niet dat ze ver komt.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die mevrouw uit Sterksel lijkt tactisch niet sterk. Passen bij de ronde waar je er 3 goed hebt, en doorgaan als je alles fout hebt. Okee, het was nog voordat Herman de antwoorden noemde, maar toch..
Ian White godquote:Op maandag 22 maart 2021 20:08 schreef Szura het volgende:
Die schele is het helemaal kwijt na z’n verloren shoot-out
reken er maar niet opquote:
In het gehucht waar ze woont, zit geen opticien...quote:
Of die vrouw ook scheel is, heb ik niet gezien, maar die man met bril kijkt twee kanten tegelijk op.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In het gehucht waar ze woont, zit geen opticien...
Hij gaat nu niet zo lekker.quote:
Parodie op Tell Sell.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, maar dat gedeelte kennelijk niet.
Of Schilder.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
Volendam, daar heten ze allemaal Smits of Keizer.
Gewoon omdat ie het niet wist.quote:
Ook omdat hij de rest wel wist.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon omdat ie het niet wist.
Wel slim om die te wijzigen, aangezien de kans aannemelijk is, dat de andere dat wel wist..
Ik had het idee dat hij de stoel ook gokte..quote:
Jaartje inderdaad.quote:
Een jaartje? Kennedy werd in 63 vermoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaartje inderdaad.
Nouja, en John Fitzgerald nog wat langer.
Ik doelde met het jaartje dus op Robert, mocht dat niet duidelijk zijn geweest uit mijn post. Al was die natuurlijk geen president, dus zo sterk is dat ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een jaartje? Kennedy werd in 63 vermoord.
Ja er zitten ook nog wel levende Kennedy's in de politiek. De dead Kennedys leven ook nog gewoon bovendien.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde met het jaartje dus op Robert, mocht dat niet duidelijk zijn geweest uit mijn post. Al was die natuurlijk geen president, dus zo sterk is dat ook niet.
Ja nee, dat lijkt me wel duidelijk ja. Ook gewoon niet zo'n handig antwoord van die vrouw natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja er zitten ook nog wel levende Kennedy's in de politiek. De dead Kennedys leven ook nog gewoon bovendien.
Hij moest toch wat proberen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:09 schreef Szura het volgende:
Dit was niet het moment om dit te doen, meneer
Is het geaccepteerd om dat wel of juist niet te doen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:09 schreef Szura het volgende:
Dit was niet het moment om dit te doen, meneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |