Ik vind haar veel te burgerlijk om arrogant te zijn. Ik zie een doodgewoon goedlachs grietje.quote:
Spontaan in de hoek van de kamer schijten.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Als de kringverjaardag saai is, dan kleedt Geert zich uit en gaat naakt op de tafels dansen
En je oma betastenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Spontaan in de hoek van de kamer schijten.
Ik dacht idd even dat het een vent was (geweest).quote:Op maandag 1 februari 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Als je de stem niet hoort, had een transgender kunnen zijn
Wie?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ziet zij er gaar uit man
Echt iemand om keihard te hate fucken.
Donker type, van nature al dikke borstelige brauwenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:38 schreef Nine. het volgende:
Wenkbrauwpotlood was in de aanbieding zeker?
Ik ging stuk.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:38 schreef KennyPowers het volgende:
Op zijn 1e was hij al bewust van de vleesindustrie
Dat mag uiteraard.quote:
Naissssquote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef Stefanovich het volgende:
Een keer niet van die supergay lui
Tijdje geleden ja, normaal zit er wel één bij die helemaal opgefokt is en de ander zit er dan bij van ‘ehm oke’quote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef Stefanovich het volgende:
Een keer niet van die supergay lui
Nou nou nouquote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sow.
Op zijn kop moet je niet inzoomen
Bedoel meer dat hij er van een afstandje wel lief/jong uitziet en dan zoom je in en ziet er direct een heel stuk vreemder uitquote:
Oké dan is het goed!quote:Op maandag 1 februari 2021 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij er van een afstandje wel lief/jong uitziet en dan zoom je in en ziet er direct een heel stuk vreemder uit
Haha zo’n type die arrogantie uitstraalt en een meisje die vol in die act traptquote:
Ik twijfel of zij niet van een castingbureau komtquote:Op maandag 1 februari 2021 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha zo’n type die arrogantie uitstraalt en een meisje die vol in die act trapt
staat goed op zijn cvquote:Op maandag 1 februari 2021 19:48 schreef Nine. het volgende:
" Wil je je politiek gezien op de zorg richten? Nee, niet echt"
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:49 schreef Poefbank het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mijn collega, maar ik zou hem niet opgeven voor fd
zij is 31... zou je ook NEver nooit niet zeggenquote:
Oh.. dan past het wel, allebei een ouwe kopquote:
Allebei tien jaar ouder.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:50 schreef RipCity het volgende:
Zi
[..]
zij is 31... zou je ook NEver nooit niet zeggen
Nee ik ken dit spelletje wel.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel of zij niet van een castingbureau komt
Misschien kunnen we na de kaarronnaaa een keertje etenquote:
Beide?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Die wil je toch met de kop tegen dat scherm aan rammen
En 2,30 meter.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
wel leuk karakter
goed verzorgd
maar net een vent
Is goed hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kunnen we na de kaarronnaaa een keertje eten
wel een bejaardenkapsel met die doekquote:Op maandag 1 februari 2021 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben Lotte en ben van plan mijn hele keven me te gedragen alsof ik twaalf ben, met knuffels en tekeningen en een ontzettend geinig kinderstemmetje,
Valt tegen hoor.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Is wel cute opzich en zou wel keer midget willen doen. Dus zou voor 2e date gaan.
Hoef je niet meer te posten bij de middelbare school ieg.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben Lotte en ben van plan mijn hele keven me te gedragen alsof ik twaalf ben, met knuffels en tekeningen en een ontzettend geinig kinderstemmetje,
Was ook maar een indruk na een halve seconde.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
wel een bejaardenkapsel met die doek
Zo zijn al die illustratorsquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Was ook maar een indruk na een halve seconde.
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
leuk meisje, maar de jurassic park armpjes zijn eng
Ja zo kan ie wel weer.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
leuk meisje, maar de jurassic park armpjes zijn eng
Hahaha stel je voor, zonder drank bij je eerste date zittenquote:
Wat te denken van die dates die ze rond 12:00 opnemenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hahaha stel je voor, zonder drank bij je eerste date zitten
Best een kutregel ook.
Hoelaat beginnen de opnames? Vanaf 12u?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te denken van die dates die ze rond 12:00 opnemen
Gewoon halve liters bier klappen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon zuipen hoor. Niks mis met middagdatesquote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar in de avond heeft toch net wat meer sfeer.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon zuipen hoor. Niks mis met middagdates
Alhoewel ik nog nooit een succesvolle eerste date in de middag heb gehad
11:00quote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef Revanches het volgende:
[..]
Hoelaat beginnen de opnames? Vanaf 12u?
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
Lief meisje, maar hoe doet ze dat wanneer ze jeuk op d’r rug heeft?
We weten allebei dat jij net zo links bent.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
hoi ik ben lotte en ik hou heel veel van diertjes en kunst en probeer met me illustraties waarmee ik de wereld wil verbeteren hehehe en wil gwn een knappe man en de wereld verbeteren
Thanks.. wel vroeg hoor..quote:
Ja klopt. Ik kijk mijn laatste eerste dates er op na maar in de avond is het ongeveer 50/50 en in de middag eigenlijk niet, zal toch ook wel die avondvibe zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar in de avond heeft toch net wat meer sfeer.
Nee johquote:Op maandag 1 februari 2021 20:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
We weten allebei dat jij net zo links bent.
Was wel wat borings, hé?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:15 schreef Poefbank het volgende:
Ik hoop niet dat deze aflevering een voorbode voor de hele week is
Tssskquote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wel leuk zijn als we zo op de maandag meteen een succesje krijgen
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende: PvdA 22 GroenLinks 21 D66 19 VVD 19 ChristenUnie 18 PvdDieren 17 SGP 16 Denk 16 CDA 16 50Plus 15 SP 15 FvD 11 PVV 10 Ik ben zeer tevreden
![]()
SP bijna onderaan VVD als gedeeld derde? Niet echt een argument dat ik heel links ben.quote:
Dat was een losse kreet. Ik weet niet meer wat mijn theorie vorig jaar was. De dinsdag of donderdag ofzo.quote:
Ma/Di de succesjesquote:Op maandag 1 februari 2021 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was een losse kreet. Ik weet niet meer wat mijn theorie vorig jaar was. De dinsdag of donderdag ofzo.
Nieuw jaar, nieuwe theoriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |