Maar hij/zij/het is toch ziek in zn hoofd?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:09 schreef Solotovski het volgende:
Je mag blijkbaar niet in een topic van kluun zeggen dat ie ziek in zn hoofd is, want dan krijg je een note
Hahahahahahah
Ja maar dat mag je blijkbaar niet zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar hij/zij/het is toch ziek in zn hoofd?
Van welk crew-member zou Kluun een kloon zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
Ja maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
even kijken of ik ook notes er bij hebquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja maar dat mag je blijkbaar niet zeggen
link naar topic pleasequote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:09 schreef Solotovski het volgende:
Je mag blijkbaar niet in een topic van kluun zeggen dat ie ziek in zn hoofd is, want dan krijg je een note
Hahahahahahah
Ik had een shire, wat een unitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij had zeker zo;n sterk werkpaard om die dikke reet van je te ondersteunen ;p
Beetje langzaam, heb een American Standardbredquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik had een shire, wat een unit![]()
Ideaal voor de onherbergzame gebieden
Was snel genoeg hoor, onze bonding was ook zo top. Helaas is Sosa niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje langzaam, heb een American Standardbred
Heb je hem nog getuned im Valentine customs, nieuwe rims dit datquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een zwarte elite arabian racing horse en heb hem arab genoemd
Ja bonding 4 zodat je kan strafen en aan de handrem kan trekkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was snel genoeg hoor, onze bonding was ook zo top. Helaas is Sosa niet meer
Klein paard, zo kan je je kleine piemeltje toch nooit compenseren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILER: ja jaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds de promotie, hso?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Hee sinds wanneer ben jij ook paars?
Die jongen heeft postnatale abortie nodig.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:09 schreef Solotovski het volgende:
Hahahahahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |