Dat is bij elke streamingsdienst natuurlijk wel beetje het geval.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bij netflix kunnen ze maar 2 dingen, of iets cancellen voordat het verhaal klaar is of het helemaal de tyfus in uitmelken
Je kan toch ook gewoon sorry zeggen dat je mij woorden in de mond legt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Lasterparade, gast___! Het zijn maar uitspraken op het grootste afvoerputje van Nederland, waar de fuck maak je je druk om
Oh lol. Dan ben ik het einde alweer vergetenquote:
vergeet steeds dat ik prime video heb want volgens mij gebruik ik dat alleen als er een nieuw seizoen The Boys isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is bij elke streamingsdienst natuurlijk wel beetje het geval.
Is dat die superhelden serie? Dat lijkt me echt heel saaiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vergeet steeds dat ik prime video heb want volgens mij gebruik ik dat alleen als er een nieuw seizoen The Boys is
dat mogen ze van mij wel nog jaren uitmelken, amen
qua entertainmentgehalte de beste serie van de afgelopen paar jaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die superhelden serie? Dat lijkt me echt heel saai
Heeft mij geïnspireerd om me af te trekken op de Dom.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
qua entertainmentgehalte de beste serie van de afgelopen paar jaar
Oh je hebt het wel verwijderd zie ik, dat is fijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:09 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon sorry zeggen dat je mij woorden in de mond legt?
Die seksscene van de Deep zeker? Viespeukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:12 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Heeft mij geïnspireerd om me af te trekken op de Dom.
Nee die heeft mij geïnspireerd te masturberen in de hoek van de lokale viszaak.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die seksscene van de Deep zeker? Viespeuk
ik trek nu alleen nog maar af op daken van hoge gebouwenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:12 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Heeft mij geïnspireerd om me af te trekken op de Dom.
En daarna een portie kibbeling gehaald?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:14 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Nee die heeft mij geïnspireerd te masturberen in de hoek van de lokale viszaak.
» nee, ik wil nu geen uitzondering maken maar gewoon de site bezoeken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En daarna een portie kibbeling gehaald?
Nee, leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die superhelden serie? Dat lijkt me echt heel saai
krijg je als mod geen gratis abo? wat droevigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef TARDIS het volgende:
Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Dat was Mean Girlsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:17 schreef Fugue het volgende:
Gekeken tot er iemand voor de bus werd gegooid toen ben ik weer verder gegaan met Gossip Girl
Dat was een crossover met de Lindsay Lohan-verse.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht final destination 12
Daar worden ze opengereten door op hol slaande roltrappenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht final destination 12
Met je wijvenfilmsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |