Hij bedoeld in de afleveringen hequote:Op maandag 1 februari 2021 15:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
nee zo praat die stem thuis ook tegen zijn vrouw en kinderen
jij zit er voor het eerst toch? veel komen al vanaf bb1 hierquote:Op maandag 1 februari 2021 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik moet de 30 nog aantikken
Zolang ze dan die polls maar niet op Facebook zetten.. dan krijg je echt prutquote:Op maandag 1 februari 2021 15:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Owja, dat zou kunnen werken.
Kunnen ze ook een kijkersvraag maken. Stel 10 spellen voor, 5 met meeste stemmen worden uitgevoerd.
Broekiequote:Op maandag 1 februari 2021 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Welk gedeelte van 'gemiddeld' is er onduidelijk?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
we zijn nog niet aan het eindquote:
Vreemd indd, net of wij niet weten dat het Uno spel isquote:Op maandag 1 februari 2021 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze serieus op elk UNO kaart een big brother sticker erop geplakt
Moeten de stagiairs zich daar mee bezig houden
ja triest maar waarquote:Op maandag 1 februari 2021 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze serieus op elk UNO kaart een big brother sticker erop geplakt
Moeten de stagiairs zich daar mee bezig houden
heb je geen memo met fokkers wetenswaardigheden?quote:
was een foutje sorryquote:
Wat voor jou het beste werktquote:Op maandag 1 februari 2021 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In mijn kladblok op mijn laptop?
Nee nooit gehadquote:Op maandag 1 februari 2021 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je geen memo met fokkers wetenswaardigheden?
Net google geraadpleegdquote:Op maandag 1 februari 2021 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vreemd indd, net of wij niet weten dat het Uno spel is
Moet je wel steenoud zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |