abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201696173
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 17:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Yes please

Speelde al zelf het met idee om daar een topic over te openen maar heb er op dit moment simpelweg niet de tijd voor
Ik zit met min of meer het zelfde probleem. Kunnen we gewoon niet een kale OP maken met de vraag alle aanwijzingen te dumpen?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201696384
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 19:02 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik zit met min of meer het zelfde probleem. Kunnen we gewoon niet een kale OP maken met de vraag alle aanwijzingen te dumpen?
Tja het heeft niet mijn voorkeur zon kale OP maar tegelijkertijd is het veel te belangrijk om het links te laten liggen

Je zou een video van Ice_agefarmer in de tt kunnen proppen ter introductie( die gaat er heel diep op in) en de rest van de info zal dan later komen

Verder zal ik proberen mijn steentje bij te dragen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201696409
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 19:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Tja het heeft niet mijn voorkeur zon kale OP maar tegelijkertijd is het veel te belangrijk om het links te laten liggen

Je zou een video van Ice_agefarmer in de tt kunnen proppen ter introductie( die gaat er heel diep op in) en de rest van de info zal dan later komen

Verder zal ik proberen mijn steentje bij te dragen
Zonder grappen, ik had dus een concept gemaakt met oa deze er in: ! :D

En nog twee redelijk willekeurige tweets dus besloten dat het wat te karig was, maar goed zal morgen even kijken of ik tijd heb het iets meer uit te werken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201696497
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 18:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Waarschuwingsschoten? in Europa sprongen mensen nog net niet voor de trein toen whats app en facebook er uit lagen.. benieuwd hoe ze reageren zodra hier alles plat gaat.
Soort van testrun? Zou best kunnen...

Vrees voor een scenario waar :

- Er een nieuwe ' energie crisis' komt
- Mensen vergaan van de honger
- Het volk vraagt hulp bij de overheid
- Overheid verschaft die hulp maar er zitten bepaalde voorwaarden aan geboden ( groene QR code , onbeperkte aantal boosters wat je moet nemen om die hulp te ontvangen )

Weet de details niet maar het zal wel iets in die richting zijn

Het deed me wel een beetje denken aan deze quote:

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201696718
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 19:36 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Zonder grappen, ik had dus een concept gemaakt met oa deze er in: ! :D

En nog twee redelijk willekeurige tweets dus besloten dat het wat te karig was, maar goed zal morgen even kijken of ik tijd heb het iets meer uit te werken.
Pas toen ik zijn videos begon te kijken kwam het besef hoe erg het is en hoe diep het allemaal gaat . Dat was zo'n 6 maanden terug

Nu alles in sneltreinvaart lijkt te accelereren is het openen van zon topic een must . Ook al open je een topic met alleen die video van hierboven zonder enige aanvullende bronnen or argumenten, dan is dat prima wat mij betreft . Ik zou zeggen probeer er iets van te maken maar het hoeft echt niet uitgebreide tt te worden

En als je er echt niet uitkomt of vast dreigt te komen, stuur me gerust een DM . Ook als je van mening bent dat het werk wat eerlijker verdeelt moet worden :P
pi_201699499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 19:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Soort van testrun? Zou best kunnen...

Vrees voor een scenario waar :

- Er een nieuwe ' energie crisis' komt
- Mensen vergaan van de honger
- Het volk vraagt hulp bij de overheid
- Overheid verschaft die hulp maar er zitten bepaalde voorwaarden aan geboden ( groene QR code , onbeperkte aantal boosters wat je moet nemen om die hulp te ontvangen )

Weet de details niet maar het zal wel iets in die richting zijn

Het deed me wel een beetje denken aan deze quote:

[ afbeelding ]
pi_201707816
Na Libanon, India is nu Porto Rico aan de buurt

twitter

Nog 24uur te gaan :D

twitter
pi_201708491
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 20:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Pas toen ik zijn videos begon te kijken kwam het besef hoe erg het is en hoe diep het allemaal gaat . Dat was zo'n 6 maanden terug

Nu alles in sneltreinvaart lijkt te accelereren is het openen van zon topic een must . Ook al open je een topic met alleen die video van hierboven zonder enige aanvullende bronnen or argumenten, dan is dat prima wat mij betreft . Ik zou zeggen probeer er iets van te maken maar het hoeft echt niet uitgebreide tt te worden

En als je er echt niet uitkomt of vast dreigt te komen, stuur me gerust een DM . Ook als je van mening bent dat het werk wat eerlijker verdeelt moet worden :P
Ik heb even een halve poging gewaagd. De inleiding dekt de lading alles behalve volledig maar het is in ieder geval een begin ^^
pi_201907694
Facebook voert die wijziging door omdat het naar eigen zeggen flink gaat investeren in de 'metaverse'. Dat is volgens topman Mark Zuckerberg de 'opvolger van mobiel internet'. Daarmee doelt hij op een virtuele omgeving waarin mensen interactie kunnen hebben. Zuckerberg geeft al langer aan dat hij de metaverse als de toekomst ziet en Facebook zei eerder deze maand tienduizend mensen aan te zullen nemen om daaraan te werken. De investeringen in de metaverse zullen de komende jaren niet winstgevend zijn, zegt de ceo. Het bedrijf is nu bezig met het opzetten van de fundamenten, aldus Zuckerberg.

https://tweakers.net/nieu(...)en-in-metaverse.html
pi_201912975
Plaats hier uw advertentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')