SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn woning is niet beschikbaarquote:Op maandag 1 februari 2021 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit aan huizenruil te denken met wat mensen uit de SC hier.
Ja denk ook niet dat buitenland er in zit dit jaarquote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja kunnen de cijfertjes nog wat meer dalen
Zit te kijken voor zomervakantie in eigen land. Dat moet wel lukken...
Met die eekhoorn?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Wie wil er een weekje in mijn huis?
Drenthe schijnt ook mooi te zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja denk ook niet dat buitenland er in zit dit jaar
Hij komt bijna niet over de waterkoker heenquote:
Zit je niet gewoon ver van een sirene? Thuis hoor ik 'm ook minder.quote:
klopt, paar jaar terug in de voorjaarsvakantie geweest. En anders is de achterhoek ook mooi.quote:
Stug saai volk daar.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt, paar jaar terug in de voorjaarsvakantie geweest. En anders is de achterhoek ook mooi.
Ik hoorde hem vroeger wel beter.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je niet gewoon ver van een sirene? Thuis hoor ik 'm ook minder.
thuis staat die paal aan de overkant van de straat. Dat is niet te missenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je niet gewoon ver van een sirene? Thuis hoor ik 'm ook minder.
ja ik hier ook. Mag zeker geen geld kosten.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vroeger wel beter.
at heb ik nou met dat volk te maken als ik daar in een huisje zit en een beetje door het bos kan wandelen en in een zwembad kan liggenquote:
niet als je het uit hebt staanquote:
Dan pas je er wel zo te lezenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
w
[..]
at heb ik nou met dat volk te maken als ik daar in een huisje zit en een beetje door het bos kan wandelen en in een zwembad kan liggen
Dat is weer het tegenovergestelde. Dan flikker je je snikhete thee over je hele hebben en houden heen.quote:
ik hoef er toch niet te wonenquote:
Natuurlijk is Limburg mooier, maar dan kan ik gewoon thuis blijvenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:07 schreef Karzai het volgende:
Drenthe, ging vroeger vaak naar appelscha, ik heb het wel gezien daar
Limburg vind ik mooier
quote:– Salivili hipput tupput täppyt äppyt tipput hilijalleen are actually just nonsense syllables, except for hilijalleen 'little by little', 'step by step'.
daar komt een nieuwe serie vanquote:Op maandag 1 februari 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog eentje dan:
EN nu ommetje lopen Daaaaag
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Wie wil er een weekje in mijn huis?
Dienstmeid. een poetsvrouw kookt niet en brengt je je slippers niet als je op de bank ligtquote:Op maandag 1 februari 2021 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgen we Jacqueline er dan bij als poetsvrouw?
Voor een briefje van 100 gaan al je dromen in vervulling.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgen we Jacqueline er dan bij als poetsvrouw?
Dat is nog een verrassing.quote:
https://comment-cdn.9gag.(...)/aXPnZZw7_700w_0.jpgquote:Op maandag 1 februari 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Wappieklappenhttps://9gag.com/gag/awMxrn4
Alstuquote:Op maandag 1 februari 2021 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben die smiley kwijt die je gisteren gepost had -> de geanimeerde versie van deze
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben die smiley kwijt die je gisteren gepost had -> de geanimeerde versie van deze
Die kerel komt gewoon graag langs bij je.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Top morgen komen ze weer mijn cv-ketel checken.Beter krijg ik gewoon keer een nieuwe.
Hachequote:
Koorts zeker?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dienstmeid. een poetsvrouw kookt niet en brengt je je slippers niet als je op de bank ligt
Vriendin van me had laatst een kaartje in de bus; Ja hoi ik ben Abraham van BOL en jij hebt egt een mooie lach, zullen we keer wat gaan drinken? XXquote:Op maandag 1 februari 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel komt gewoon graag langs bij je.
wehequote:Op maandag 1 februari 2021 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus iedereen die unaniem elk regeltje netjes op volgt is normaal en alle rest is wappie.
Ik denk dat in de nabeschouwing we blij mogen zijn met onze tegendraadse bevolking want bij een nieuwe crisis zal zo’n maatregel anders zo weer ingevoerd worden.
Stikstof, klimaat, studenten die prostaten. Hup avondklok en huisbevel -> klaar.
Iemand vroeg laatst mijn muziek set-up te posten omdat ik een paar vragen had hoe ik beste van start kon gaan. Meteen hele discussie dat iemand anders met een crappy laptop en synthesizer begonnen is en dat mijn set-up geen start set-up was.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik: stelt eenvoudige vraag in caviagroep
Iemand: komt met ongerelateerde opmerking.
Oké.
Dat is toch best leuk. Kan beetje creepy zijn als je het niet goed doet natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van me had laatst een kaartje in de bus; Ja hoi ik ben Abraham van BOL en jij hebt egt een mooie lach, zullen we keer wat gaan drinken? XX
geen idee, heb geen thermometerquote:
Dat genuil op elkaarquote:Op maandag 1 februari 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand vroeg laatst mijn muziek set-up te posten omdat ik een paar vragen had hoe ik beste van start kon gaan. Meteen hele discussie dat iemand anders met een crappy laptop en synthesizer begonnen is en dat mijn set-up geen start set-up was.
Er zijn mensen die daar voor 10,000 euro's aan spullen posten en dan krijg je daar commentaar op
Huehuequote:
Ik vind het zo bizar dat er mensen zijn die denken dat onze overheid deze maatregelen graag neemt en graag nog veel vaker.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus iedereen die unaniem elk regeltje netjes op volgt is normaal en alle rest is wappie.
Ik denk dat in de nabeschouwing we blij mogen zijn met onze tegendraadse bevolking want bij een nieuwe crisis zal zo’n maatregel anders zo weer ingevoerd worden.
Stikstof, klimaat, studenten die prostaten. Hup avondklok en huisbevel -> klaar.
Klinkt een beetje als Fok!quote:Op maandag 1 februari 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat genuil op elkaarIk ben ook wel van de huisdiermaffia, maar ik vraag 'waar koop je dit?' en krijg dan als antwoord 'dat is alleen dan en dan goed om te geven'. Ja knurft, heb ik niks aan.
Wat vind je van Gordon?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat genuil op elkaarIk ben ook wel van de huisdiermaffia, maar ik vraag 'waar koop je dit?' en krijg dan als antwoord 'dat is alleen dan en dan goed om te geven'. Ja knurft, heb ik niks aan.
Zijn meestal van die types die twintig van die kaartjes per dag in brievenbussen werpenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch best leuk. Kan beetje creepy zijn als je het niet goed doet natuurlijk.
Want elke wappie wappie wappie draagt geen kappie kappie kappiequote:Op maandag 1 februari 2021 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Huehuequote:Op maandag 1 februari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het zelf waarschijnlijk net zo hard
Ja dat meteen andersom gedachte is precies waarom je mensen hebt die in orde zijn en mensen die niet in orde zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat er mensen zijn die denken dat onze overheid deze maatregelen graag neemt en graag nog veel vaker.
Altijd naar een ander wijzen!quote:Op maandag 1 februari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het zelf waarschijnlijk net zo hard
Zijn 4e hondje voor de Pronk zo’n doorgesnoven modelletje.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets met z'n hond? Heb het gemist maar hoorde gister iets langskomen op sbs
hij gaat mediacourant helemaal kapotslopen!!quote:Op maandag 1 februari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets met z'n hond? Heb het gemist maar hoorde gister iets langskomen op sbs
awwwquote:Op maandag 1 februari 2021 14:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn 4e hondje voor de Pronk zo’n doorgesnoven modelletje.
Was daar sowieso al niet echt fan van, toen ze een jaar of 2 geleden opeens mijn telefoonnummer wilden weten voordat ik ook maar kon inloggen konden ze de vinkentering krijgen.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.iculture.nl/gids/bestellen-uit-china/
Goed om te weten voor de AliExpress-fans.
Net zo bizar als dat mensen denken dat de belastingdienst nooit voor de lol mensen zou aanmerken als fraudeur en helemaal aan de rand van de economie zouden drijven over een periode van 11 jaar. Dat is niet voor de lol natuurlijk maar lees het rapport eens hoe volslagen kansloos dat soms gaat.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat er mensen zijn die denken dat onze overheid deze maatregelen graag neemt en graag nog veel vaker.
waarom kan hij niet in het midden dan?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Mijn "nieuwe" tv staat niet precies in het midden maar ik krijg hem niet alleen goed op zijn plek. Mijn OCD kan dit niet aan.
Hij is iets te zwaar denk ik, durf niet zo goed alleen te doen. Wacht wel tot vrijdag.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom kan hij niet in het midden dan?
Wiet roken, dan boeit dat wat minder.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Mijn "nieuwe" tv staat niet precies in het midden maar ik krijg hem niet alleen goed op zijn plek. Mijn OCD kan dit niet aan.
Nee helaas gaat mijn OCD niet van weg.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wiet roken, dan boeit dat wat minder.
Ik kan me hier nog geen beeld bij vormenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is iets te zwaar denk ik, durf niet zo goed alleen te doen. Wacht wel tot vrijdag.
Deze februari is wel een hele fijne OCD maandquote:Op maandag 1 februari 2021 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee helaas gaat mijn OCD niet van weg.
De tv is groot en zwaar dus durf dat niet alleen te doen omdat ik kastje niet wil slopen en tv ook niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me hier nog geen beeld bij vormen
maar ik ken het gevoel. Gisteren een nieuwe rekje opgehangen. Alle moeite gedaan om het precies waterpas te hangen, maar toen het hing vond ik dat die eigenlijk lager kon, maar dat gaat niet meer
Omdat 28 dagen?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze februari is wel een hele fijne OCD maand
Ik geloof best dat dat soms kansloos gaat en ik ga er vanuit dat er fouten worden gemaakt, het zijn immers net mensen. Maar het idee dat de overheid deze maatregelen toejuicht gaat er bij mij niet in. En gelukkig zijn er protesten want anders gaat de overheid veel vaker avondklokken opleggen al helemaal niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net zo bizar als dat mensen denken dat de belastingdienst nooit voor de lol mensen zou aanmerken als fraudeur en helemaal aan de rand van de economie zouden drijven over een periode van 11 jaar. Dat is niet voor de lol natuurlijk maar lees het rapport eens hoe volslagen kansloos dat soms gaat.
ja, daarom kan ik me er geen beeld bij vormen; ik kan mijn tv met 1 hand oppakkenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De tv is groot en zwaar dus durf dat niet alleen te doen omdat ik kastje niet wil slopen en tv ook niet.
ja, 4 weken en de eerste is maandagquote:
Wat je beschrijft is toch gewoon de basis van het wappie zijn?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat dat soms kansloos gaat en ik ga er vanuit dat er fouten worden gemaakt, het zijn immers net mensen. Maar het idee dat de overheid deze maatregelen toejuicht gaat er bij mij niet in. En gelukkig zijn er protesten want anders gaat de overheid veel vaker avondklokken opleggen al helemaal niet.
Wanneer ben je eigenlijk een OCD'er, in het dagelijkse leven heb ik juist het liefst dat alles niet te afgekaderd is en alles. Maar met mijn vormgevingwerk heb ik het juist wel vrij erg, had op mijn werk zelfs als bijnaam uitlijnnaziquote:Op maandag 1 februari 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze februari is wel een hele fijne OCD maand
quote:Op maandag 1 februari 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat je beschrijft is toch gewoon de basis van het wappie zijn?
Dan zou Los een wappie zijn maar daar kan ik niet over oordelenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat je beschrijft is toch gewoon de basis van het wappie zijn?
Ja ik moet misschien beter mijn best doen, volgens mij lukte het mij met mijn vorige tv ook gewoon en die is veel zwaarder.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daarom kan ik me er geen beeld bij vormen; ik kan mijn tv met 1 hand oppakken
[..]
ja, 4 weken en de eerste is maandag
Ik heb niet officieel dat labeltje ofzo hoor maar ik zeg het van mezelf wel omdat ik best wel opgeruimd ben en alles graag op 1 plek wil hebben liggen en ik kan er slecht tegen als dingen scheef staan enz. Liefst zou ik een meetlint erbij pakken om die tv op de mm na precies in het midden te zetten.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk een OCD'er, in het dagelijkse leven heb ik juist het liefst dat alles niet te afgekaderd is en alles. Maar met mijn vormgevingwerk heb ik het juist wel vrij erg, had op mijn werk zelfs als bijnaam uitlijnnazi
geen idee, ik ben geen expert op dat gebied.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk een OCD'er, in het dagelijkse leven heb ik juist het liefst dat alles niet te afgekaderd is en alles. Maar met mijn vormgevingwerk heb ik het juist wel vrij erg, had op mijn werk zelfs als bijnaam uitlijnnazi
Maar nu weten we nog niet wat je eet vanavondquote:Op maandag 1 februari 2021 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen heeft dat wel. Pas als je dagelijks leven erdoor belemmerd wordt, wordt het een probleem. Zo heeft iedereen wel wat.
Iets met kip pesto prakje.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar nu weten we nog niet wat je eet vanavond
ik ben even aan het twijfelen of ik de laatste aflevering wel heb gekekenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Oei nog 1 aflevering van The Mandalorian en dan ben ik er weer doorheen.Kun jij beginnen @:dud0r
"Hey jongens hoeveel tarwegraspoeder moet mijn fikkie? Hij is bijna een jaar nu."quote:Op maandag 1 februari 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik: stelt eenvoudige vraag in caviagroep
Iemand: komt met ongerelateerde opmerking.
Oké.
Ik ben net met seizoen 2 begonnen.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Oei nog 1 aflevering van The Mandalorian en dan ben ik er weer doorheen.Kun jij beginnen @:dud0r
Poah, dit weekend zo veel kaas gegetenquote:
Wetenschap/regering zijn al 2 uitersten. Bv de wetenschap zegt dat mondkapjes geen fuck helpen of zelfs averechts werken. Tenzij FFp2quote:Op maandag 1 februari 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Die denken ook heel snel dat als je wel naar de wetenschap/regering luistert dat je een schaap bent.
Nee.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wetenschap/regering zijn al 2 uitersten. Bv de wetenschap zegt dat mondkapjes geen fuck helpen of zelfs averechts het verkeerde effect hebben. Tenzij FFp2
niks mis met goorquote:
wowquote:Op maandag 1 februari 2021 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Het is dat ik Etto graag mag maar anders had ik hem toch echt moeten blokkeren vanwege zijn kaashaat.
En verder niemand gereageerd he. Wat heb ik aan zo'n groepquote:Op maandag 1 februari 2021 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hey jongens hoeveel tarwegraspoeder moet mijn fikkie? Hij is bijna een jaar nu."
- "Kijk het regent, en Baudet is een lul."
TR gezet.quote:
Nee, jij hebt het van www en facebook, de regering laat zich voorschrijven door de wetenschap.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wetenschap/regering zijn al 2 uitersten. Bv de wetenschap zegt dat mondkapjes geen fuck helpen of zelfs averechts werken. Tenzij FFp2
Ja en kiest dan soms voor een politieke oplossing.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het van www en facebook, de regering laat zich voorschrijven door de wetenschap.
ik moest lachenquote:Op maandag 1 februari 2021 15:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
ER ZITTEN CHIPS IN DE VAKKINATIES!!!!
Paprika of natural? Ahahahaha. kijk ze boos worden die wappen
Ik hoop ribbelchips.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
nee, jij heb feesboek ahahaha.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en kiest dan soms voor een politieke oplossing.
Ik heb niet eens Facebook.![]()
Ja wat moeten ze anders, jongens er heerst een pandemie, zoek zelf maar op internet op hoe je denkt daarmee om te kunnen gaan, ok doeiiii.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en kiest dan soms voor een politieke oplossing.
Ik heb niet eens Facebook.![]()
Ik ben iedere dag chagrijnig hoor.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nja je bent in ieder geval minder chagrijnig
Doet me denken aan de eerste interne mail van een business unit waarbij de secretaresse tips van Facebook doorstuurde om Corona te bestrijden.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze anders, jongens er heerst een pandemie, zoek zelf maar op internet op hoe je denkt daarmee om te kunnen gaan, ok doeiiii.
Sorry dat komt door mijquote:Op maandag 1 februari 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben iedere dag chagrijnig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
tja, kaas he... dan krijg je datquote:Op maandag 1 februari 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben iedere dag chagrijnig hoor.
Ik eet te weinig kaas idd.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tja, kaas he... dan krijg je dat
Well that was pretty dark...quote:Op maandag 1 februari 2021 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Er is geen reden om te lachen in deze kutwereld.
Mij staat die glas water nog bij van maart vorig jaar, ja twee glazen water drinken na het boodschappen doen en er kan je niets gebeuren.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan de eerste interne mail van een business unit waarbij de secretaresse tips van Facebook doorstuurde om Corona te bestrijden.
quote:Op maandag 1 februari 2021 15:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Well that was pretty dark...
My kind of country.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze anders, jongens er heerst een pandemie, zoek zelf maar op internet op hoe je denkt daarmee om te kunnen gaan, ok doeiiii.
Tot je buurjongens je voorraad erwtjes hebben gevonden.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
My kind of country.
No country for for old men.
Ik had geboren moeten zijn tijdens de buffeljacht in de vroege US ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je buurjongens je voorraad erwtjes hebben gevonden.
erwtjesquote:Op maandag 1 februari 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je buurjongens je voorraad erwtjes hebben gevonden.
Gorgelen met een glas water.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mij staat die glas water nog bij van maart vorig jaar, ja twee glazen water drinken na het boodschappen doen en er kan je niets gebeuren.
Schiet lekker op jaquote:Op maandag 1 februari 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En verder niemand gereageerd he. Wat heb ik aan zo'n groepKan er alleen knuffelkroelfoto's plaatsen zeker.
Haha watquote:Op maandag 1 februari 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mij staat die glas water nog bij van maart vorig jaar, ja twee glazen water drinken na het boodschappen doen en er kan je niets gebeuren.
Schoten ze je voor je 35e dood en namen je dochters mee naar Montana, zo rolde de wereld toen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had geboren moeten zijn tijdens de buffeljacht in de vroege US ofzo.
John Williams dat is toch die neger van tajniehousbeddol?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ontzettend mooi boek trouwens:
https://www.bol.com/nl/p/(...)GoDX72AaAi8CEALw_wcB
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of chlorine drinken want dat stond ook op internetje in juni, geschreven door echte professors hoor.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gorgelen met een glas water.
En dat Corona niet tegen temperaturen van 25 graden kan.
Zelf een beetje nadenken US.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of chlorine drinken want dat stond ook op internetje in juni, geschreven door echte professors hoor.
Op je 35ste was je toch al versleten.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoten ze je voor je 35e dood en namen je dochters mee naar Montana, zo rolde de wereld toen.
Mailrule voor iedere 15 minuten aanmaken met "drinken zweefteefje"quote:Op maandag 1 februari 2021 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedere 15 minuten secretaresse bellen om te vragen of ze al wat gedronken had.
Wel in zijn gezicht gespuugd die lafaard hoop ik?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
De liep hier zo’n fokker de hele dag met latex handschoentjes en UV lamp in de supermarkt.
De angsthaas.
Wel een zeer mooie staat qua natuur, Montanaquote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoten ze je voor je 35e dood en namen je dochters mee naar Montana, zo rolde de wereld toen.
Fokkersquote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
De liep hier zo’n fokker de hele dag met latex handschoentjes en UV lamp in de supermarkt.
De angsthaas.
Ik heb ook eens mijn latexpak aangetrokken in de supermarkt. Stonden mensen ook even vreemd te kijken. Gagbal ipv mondkapje omdat het toen nog niet verplicht was.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
De angsthaas.
Niet angsthaasquote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
De angsthaas.
Zul je toch hier niet zien.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel in zijn gezicht gespuugd die lafaard hoop ik?
Ik heb liever Cheese Onionquote:Op maandag 1 februari 2021 15:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alsof die mensen buiten komen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fokkers![]()
Kansloze zolderkamerrukkers![]()
neem er ook eentje voor mij meequote:
Laatst stelde iemand voor dat ik voortaan maar met een gagbal TV moest gaan zitten kijken want ik zat toch alleen maar goed- en afkeurgeluiden te maken, commentaar te wauwelen, te citeren, en te kwebbelen tussendoorquote:Op maandag 1 februari 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook eens mijn latexpak aangetrokken in de supermarkt. Stonden mensen ook even vreemd te kijken. Gagbal ipv mondkapje omdat het toen nog niet verplicht was.
Je volgende prostaatonderzoek mag je helemaal zelf uitkiezen bij een dokter die nooit zijn handen wast.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:
We (de wetenschap) kan nu toch wel een keer concluderen dat de infectieweg via de huid onmogelijk is en dat we voor niks handen kapot zijn gaan wassen. En een nationale smetvrees voor bacteriën hebben opgelopen.
Waardoor onze darmflora slechter en onbeschermder wordt. Waardoor we allemaal aan 2 weken zware antibiotica kuren moeten die je hele darmbacterie inhoud doodmaken.
En waardoor je weer extra vatbaar bent voor nieuwe virusinfecties.
wil @Haags wel doen voor hemquote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je volgende prostaatonderzoek mag je helemaal zelf uitkiezen bij een dokter die nooit zijn handen wast.
Bedanktquote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je volgende prostaatonderzoek mag je helemaal zelf uitkiezen bij een dokter die nooit zijn handen wast.
doe appeltaart gevenquote:Op maandag 1 februari 2021 15:40 schreef Karzai het volgende:
Home sweet home, kachel aan en appeltaart
Ik ga even op de bank liggenquote:Op maandag 1 februari 2021 15:40 schreef Karzai het volgende:
Home sweet home, kachel aan en appeltaart
Er is volgens mij geen enkele wetenschapper die ooit beweert heeft dat je een COVID-infectie via de huid oploopt. Er was al heel wat bekend over SARS voor COVID-19.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:
We (de wetenschap) kan nu toch wel een keer concluderen dat de infectieweg via de huid onmogelijk is en dat we voor niks handen kapot zijn gaan wassen. En een nationale smetvrees voor bacteriën hebben opgelopen.
Waardoor onze darmflora slechter en onbeschermder wordt. Waardoor we allemaal aan 2 weken zware antibiotica kuren moeten die je hele darmbacterie inhoud doodmaken.
En waardoor je weer extra vatbaar bent voor nieuwe virusinfecties.
of gewoon niet kijken, is toch een bagger seriequote:Op maandag 1 februari 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
He kut, Seinfeld op 14 februari van Prime. Even bingen.
Soms is het jammer dat een virusdeeltje zo klein is en niet zo groot als pakweg een huiskat, als er kittens op je handen zouden zitten dan zouden mensen hun handen wel wat beter wassen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen enkele wetenschapper die ooit beweert heeft dat je een COVID-infectie via de huid oploopt. Er was al heel wat bekend over SARS voor COVID-19.
of meer hun handen in hun gezicht wrijvenquote:Op maandag 1 februari 2021 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms is het jammer dat een virusdeeltje zo klein is en niet zo groot als pakweg een huiskat, als er kittens op je handen zouden zitten dan zouden mensen hun handen wel wat beter wassen.
Je moet die kapjes ook eigenlijk vervangen voor een verse na een paar uur (achtereen) dragen en niet hergebruiken. Eenmaal verzadigd stoppen ze je verspreiden niet zo best meer.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:57 schreef Karzai het volgende:
Denk dat die mondkapjes ook niet veel helpen, zeker niet als je ze een paar dagen gebruikt
En van dat handen wassen ben ik allang afgestapt
bij de supermarkt gebruik ik wel van die gel voor je handen en ik haal even een doekje over het karretje
voor de rest houd ik afstand en zie buiten mijn werk weinig mensen
Je moet ook niet steeds dezelfde gebruiken he, na elk gebruik wassen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:57 schreef Karzai het volgende:
Denk dat die mondkapjes ook niet veel helpen, zeker niet als je ze een paar dagen gebruikt
En van dat handen wassen ben ik allang afgestapt
bij de supermarkt gebruik ik wel van die gel voor je handen en ik haal even een doekje over het karretje
voor de rest houd ik afstand en zie buiten mijn werk weinig mensen
Ik zag een filmpje van iemand die "handenwastrainingvloeistof" (voor operaties enzo), dat viel d'r nog tegen hoe goed ze dr handen waste.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms is het jammer dat een virusdeeltje zo klein is en niet zo groot als pakweg een huiskat, als er kittens op je handen zouden zitten dan zouden mensen hun handen wel wat beter wassen.
Ik ook, maar bij sommigen krimpen de oorelastiekjes wel bij het wassenquote:Op maandag 1 februari 2021 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb juist allemaal leuke mondkapjes.
oren afknippen, heb je daar ook geen last meer vanquote:Op maandag 1 februari 2021 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij sommigen krimpen de oorelastiekjes wel bij het wassen
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
oren afknippen, heb je daar ook geen last meer van
Ja is ook bijna niet te doen om je handen echt goed schoon te wassen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van iemand die "handenwastrainingvloeistof" (voor operaties enzo), dat viel d'r nog tegen hoe goed ze dr handen waste.
Meid.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb al last van droge handen met die kou helemaal als ik ze dan ook nog 10 keer per dag ga wassen
cremetjes smerenquote:Op maandag 1 februari 2021 16:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb al last van droge handen met die kou helemaal als ik ze dan ook nog 10 keer per dag ga wassen
Kan ik weer lekker gaan wandelenquote:Op maandag 1 februari 2021 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Nederland bij ons dan snel van de quarantaine lijst af
Hoezo niet?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is ook bijna niet te doen om je handen echt goed schoon te wassen.
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik weer lekker gaan wandelen
Al die vouwen en kieren. En eigenlijk moeten alle ringen ook iedere keer af en schoongemaakt.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al die vouwen en kieren. En eigenlijk moeten alle ringen ook iedere keer af en schoongemaakt.
boksquote:Op maandag 1 februari 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Van 8 tot nu aan één stuk door aan het werk geweest
Reken er maar niet op, als ze het er al over hebben om de lockdown nog eens te verlengen..quote:Op maandag 1 februari 2021 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Nederland bij ons dan snel van de quarantaine lijst af
NIET!quote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch wel dit, begin ik eindelijk weer in mijn sportritme te komen, word ik ziek.
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Typisch wel dit, begin ik eindelijk weer in mijn sportritme te komen, word ik ziek.
Ik weet niet of het corona is he, maar ziek is het zeker.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIET!![]()
Als je positief test trek ik mijn netwerkkabel eruit hoor!![]()
quote:Op maandag 1 februari 2021 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het corona is he, maar ziek is het zeker.
Denk dat we eind van de week een afgetreden demissionaire minister hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-toch-niet~ab69599c/
Het is goed met je, flapdrol.
Ik ben hem en zijn schoenen inmiddels wel een beetje zat.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we eind van de week een afgetreden demissionaire minister hebben![]()
Was ik eigenlijk al vanaf het begin, vind het ook geen minister voor Volksgezondheid maar eerder een soort glad beurshandelaartje ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben hem en zijn schoenen inmiddels wel een beetje zat.
Beroepsmanagerquote:Op maandag 1 februari 2021 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was ik eigenlijk al vanaf het begin, vind het ook geen minister voor Volksgezondheid maar eerder een soort glad beurshandelaartje ofzo.
Ik ben corona beu. Merk dat mijn tolerantie voor de maatregelen een beetje aan het verdampen isquote:Op maandag 1 februari 2021 17:59 schreef Makrelis het volgende:
lol. Ik ben ze allemaal wel een beetje zat eigenlijk.
Veel praten maar weinig zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
En die kunnen meestal helemaal niks.
Heb ik ook hoor. Je bent niet de enige.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben corona beu. Merk dat mijn tolerantie voor de maatregelen een beetje aan het verdampen is
Meeting zijn sowieso over het algemeen alquote:Op maandag 1 februari 2021 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zat vandaag ook met zo eentje in een meeting.
Bratwurst moet met curry en gebakken uitjesquote:Op maandag 1 februari 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond Bratwurst met Madsauce @:Budapestenaar
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond Bratwurst met Madsauce @:Budapestenaar
En dan zonder de uitjes.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bratwurst moet met curry en gebakken uitjes
Totaal incapable kerkneuker is het.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-toch-niet~ab69599c/
Het is goed met je, flapdrol.
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal incapable kerkneuker is het.
Nee joh, is lekkerquote:
Neequote:Op maandag 1 februari 2021 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb je er ook frietjes bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |