SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn woning is niet beschikbaarquote:Op maandag 1 februari 2021 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit aan huizenruil te denken met wat mensen uit de SC hier.
Ja denk ook niet dat buitenland er in zit dit jaarquote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja kunnen de cijfertjes nog wat meer dalen
Zit te kijken voor zomervakantie in eigen land. Dat moet wel lukken...
Met die eekhoorn?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Wie wil er een weekje in mijn huis?
Drenthe schijnt ook mooi te zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja denk ook niet dat buitenland er in zit dit jaar
Hij komt bijna niet over de waterkoker heenquote:
Zit je niet gewoon ver van een sirene? Thuis hoor ik 'm ook minder.quote:
klopt, paar jaar terug in de voorjaarsvakantie geweest. En anders is de achterhoek ook mooi.quote:
Stug saai volk daar.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt, paar jaar terug in de voorjaarsvakantie geweest. En anders is de achterhoek ook mooi.
Ik hoorde hem vroeger wel beter.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je niet gewoon ver van een sirene? Thuis hoor ik 'm ook minder.
thuis staat die paal aan de overkant van de straat. Dat is niet te missenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je niet gewoon ver van een sirene? Thuis hoor ik 'm ook minder.
ja ik hier ook. Mag zeker geen geld kosten.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vroeger wel beter.
at heb ik nou met dat volk te maken als ik daar in een huisje zit en een beetje door het bos kan wandelen en in een zwembad kan liggenquote:
niet als je het uit hebt staanquote:
Dan pas je er wel zo te lezenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
w
[..]
at heb ik nou met dat volk te maken als ik daar in een huisje zit en een beetje door het bos kan wandelen en in een zwembad kan liggen
Dat is weer het tegenovergestelde. Dan flikker je je snikhete thee over je hele hebben en houden heen.quote:
ik hoef er toch niet te wonenquote:
Natuurlijk is Limburg mooier, maar dan kan ik gewoon thuis blijvenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:07 schreef Karzai het volgende:
Drenthe, ging vroeger vaak naar appelscha, ik heb het wel gezien daar
Limburg vind ik mooier
quote:– Salivili hipput tupput täppyt äppyt tipput hilijalleen are actually just nonsense syllables, except for hilijalleen 'little by little', 'step by step'.
daar komt een nieuwe serie vanquote:Op maandag 1 februari 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog eentje dan:
EN nu ommetje lopen Daaaaag
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Wie wil er een weekje in mijn huis?
Dienstmeid. een poetsvrouw kookt niet en brengt je je slippers niet als je op de bank ligtquote:Op maandag 1 februari 2021 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgen we Jacqueline er dan bij als poetsvrouw?
Voor een briefje van 100 gaan al je dromen in vervulling.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgen we Jacqueline er dan bij als poetsvrouw?
Dat is nog een verrassing.quote:
https://comment-cdn.9gag.(...)/aXPnZZw7_700w_0.jpgquote:Op maandag 1 februari 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Wappieklappenhttps://9gag.com/gag/awMxrn4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |