quote:Behalve in Niedernhausen wordt er ook in Milton Keynes gevochten om de tourkaarten. Dartbond PDC wilde vanwege de coronapandemie de Britse darters niet naar Europa laten reizen en de Europese darters niet naar Milton Keynes laten komen.
Daar zitten een paar afschuwelijke picks tussen.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/news/2(...)-tips-win-tour-cards
Pol zegt dat 'm een kaart gaat pakken.
Onleuk.quote:Op maandag 8 februari 2021 03:27 schreef wimderon het volgende:
Oh, het gaat al niet meer op.
[ afbeelding ]
Uit hetzelfde artikel nog iets dat niet klopt.quote:De overgebleven 21 kaarten worden daarna verdeeld over de twee speellocaties. Hoeveel kaarten er beschikbaar zijn per locatie, wordt pas vlak voor de finaleronde bekendgemaakt.
Scheelt bijna 2.5 minuut man.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Altijd weer 2 autisten die sneller zijn
Kan nog op andere dagen? Ik 'ken' ook een aantal die pas donderdag hoeven.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:32 schreef Kopiko het volgende:
Tot mijn grote teleurstelling zie ik Jeroen Geerdink niet ertussen staan
Gillian Koehoorn, die heeft mij wel een aantal keren van het bord gesmeten.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Raya daarna tegen de winnaar van Gillian Koehoorn tegen Kastner Alexander, aan de loting kan t iig niet liggen..
Mooie kampernaamquote:Op maandag 8 februari 2021 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gillian Koehoorn, die heeft mij wel een aantal keren van het bord gesmeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |