Je hebt toch van die vage Braziliaanse drugs waar je helemaal van out gaat?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit lijkt me werelds.
Wake me up, when de lockdown ends.
Qua sterfte voor die mensen beter erna dan ervoor lijkt mijquote:Op zondag 31 januari 2021 23:52 schreef mir1986 het volgende:
https://www.bd.nl/oss-e-o(...)%2Fl.facebook.com%2F
Grote uitbraak in Heelwijk na vaccinatieronde.. Hopelijk zorgen de vaccinaties ervoor dat er niemand overlijdt. Maar ook dat dit niet in andere verpleeghuizen gaat gebeuren dat er grote uitbraken ontstaan na de vaccinaties.
En je vergeet de vergelijking tussen Zweden en Noorwegen, Finland of Denemarkenquote:Op zondag 31 januari 2021 23:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zweden![]()
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sweden/
inb4
Totaal ander land
Totaal andere cultuur
Veel minder mensen per m2
Ik zal haar voorlopig nog even niet vertellen waar ze de glittergifjes kan opsnorrenquote:Op zondag 31 januari 2021 23:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, mijn moeder heeft ontdekt dat je via Whatsapp kunt bellen
Siquote:Op zondag 31 januari 2021 23:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Rutte heeft dat persoonlijk tegen gehouden?
Tja, liever de mensen die in het ziekenhuis terecht komen nog even wat langer laten wachten dan de afspraak breken over sluiting van verpleeghuizenquote:Op zondag 31 januari 2021 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Qua sterfte voor die mensen beter erna dan ervoor lijkt mij
Maar demente bejaarden in een verpleeghuis nog vaccineren überhaupt, meh... ben ik geen voorstander van geloof ik
Mensen die "ten allen tijde" schrijven kan ik niet serieus nemenquote:Op zondag 31 januari 2021 23:41 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
toch wel fijn die ervaringen uit Zweden, lees vooral door. Zweden zette in op eigen verantwoordelijk, zoveel mogelijk blijven bewegen, zoveel mogen ontmoetingen in de buitenlucht en kijk hoe het nu gaat in Zweden.
Dat mag je hier niet zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar demente bejaarden in een verpleeghuis nog vaccineren überhaupt, meh... ben ik geen voorstander van geloof ik
Die mensen zijn anders zelf al met hun geest en ziel vertrokken uit dat lijf van zequote:Op zondag 31 januari 2021 23:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen.
Deze mensen hebben wel ons land opgebouwd ja!
Mijn ouders die 76 en 78 zijn, zijn heel realistisch die zeggen: oude mensen kunnen zich beter binnen vermaken als de mensen die het moeten opbrengen, geef aub eerst hen een vaccin.Nu zijn mijn ouders behoorlijk modern en vermaken zich met Netflix en sport streams, maar ergens hebben ze wel een punt.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen.
Deze mensen hebben wel ons land opgebouwd ja!
Ja maar je kunt het de kinderen van zo'n oud mens toch niet aandoen..quote:Op zondag 31 januari 2021 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Die mensen zijn anders zelf al met hun geest en ziel vertrokken uit dat lijf van ze
Er is een verandering bewust niét ingezet. En jij denkt dat dat ergens opgenoteerd staat of terug te vinden is? En dan ook nog specifiek onder Mark Rutte met zijn ruttedoctrinequote:Op zondag 31 januari 2021 23:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh wanneer is dat gebeurd? Heb ik gemist dan!
Ik denk dat heel veel ouderen er zo over denken.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn ouders die 76 en 78 zijn, zijn heel realistisch die zeggen: oude mensen kunnen zich beter binnen vermaken als de mensen die het moeten opbrengen, geef aub eerst hen een vaccin.Nu zijn mijn ouders behoorlijk modern en vermaken zich met Netflix en sport streams, maar ergens hebben ze wel een punt.
Jij lijkt er zo zeker van te zijn dat ik daar wel van uit ga ja.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Er is een verandering bewust niét ingezet. En jij denkt dat dat ergens opgenoteerd staat of terug te vinden is?
Ja, maar 60-80 is juist wel een groep die vaak in het ziekenhuis komt met een besmetting dus die eerst vaccineren is alsnog de beste strategie.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn ouders die 76 en 78 zijn, zijn heel realistisch die zeggen: oude mensen kunnen zich beter binnen vermaken als de mensen die het moeten opbrengen, geef aub eerst hen een vaccin.Nu zijn mijn ouders behoorlijk modern en vermaken zich met Netflix en sport streams, maar ergens hebben ze wel een punt.
Dat het leven eindig is als je dement in een verpleeghuis zit? Nee dat is idd niet te verkopenquote:Op zondag 31 januari 2021 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja maar je kunt het de kinderen van zo'n oud mens toch niet aandoen..
Als je voorzichtig bent loop je ook geen besmettingen op, helaas zie ik nog veel te veel oudjes rondlopen in publieke plekken, lekker eigenwijs doen.....quote:Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, maar 60-80 is juist wel een groep die vaak in het ziekenhuis komt met een besmetting dus die eerst vaccineren is alsnog de beste strategie.
Samen boodschappen doen om 17:00 uur.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je voorzichtig bent loop je ook geen besmettingen op, helaas zie ik nog veel te veel oudjes rondlopen in publieke plekken, lekker eigenwijs doen.....
Dat is niet waar, als je mantelzorger pre of asymptomatisch is bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je voorzichtig bent loop je ook geen besmettingen op, helaas zie ik nog veel te veel oudjes rondlopen in publieke plekken, lekker eigenwijs doen.....
Ik vind er ook wat vanquote:Op maandag 1 februari 2021 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat het leven eindig is als je dement in een verpleeghuis zit? Nee dat is idd niet te verkopen
Het is intens triest hoor, maar... Dat is het zonder Covid óók volgens mij.
Het houdt ergens op
Vitale bejaarden, prima, deze doelgroep heb ik moeite mee
Je zou ze ook vaak geen nieuwe heup meer geven na een val, of een operatie na een hersenbloeding, maar dit wel.
Weet dat het een ethisch vraagstuk is maar ik vind er persoonlijk wel wat van
Als je voorzichtig bent loop je iig minder risico, niet geen risico.quote:Op maandag 1 februari 2021 00:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |