Bedankt ouwe reusquote:
Ja, de Christian Streich van Nederland.quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:39 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd. Klasse dat ze vertrouwen hielden in de trainer.
Ach ja, Gertjan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, de Christian Streich van Nederland.
De eerste trainer in Duitsland die GJV meende te moeten afbranden om zijn spelopvatting.
Inmiddels is GJV nadien bijna wel tien keer ergens anders ontslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Het tupperware veldje blijft liggen totdat er een nieuw stadion is helaas. Reken dus nog op zo'n 2 a 3 seizoenen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het kunstgras blijft mogen ze van mij meteen weer degraderen
Hopelijk degraderen jullie gelijk weer.quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is helaas geen kwestie van kunstgras eruit en echt gras erin,zoals bij VVV. Er ligt bijvoorbeeld een betonnen bak onder het veld die dan ook weg moet. Kosten; ruim 1 miljoen euro. Daar heb je 2 Araujo's voor. De spelersgroep op orde krijgen is voor Emmen veel belangrijker. Ze willen wel over op echt gras, maar met het nieuwe stadion in aantocht lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze die kosten nu gaan maken.
Kom jij het vervangen? Wij hebben ons feestje alweer gehad, misschien nog een kampioensfeest.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hopelijk degraderen jullie gelijk weer.
Met je kunstgras.
Als je daar nu al van thuis bent valt dat feestje toch erg tegen als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Kom jij het vervangen? Wij hebben ons feestje alweer gehad, misschien nog een kampioensfeest.
Ik was er vannacht ook al om 02:30 (aankomst spelersbus)quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je daar nu al van thuis bent valt dat feestje toch erg tegen als je het mij vraagt
Het mooiste was om dat 4 jaar geleden al te doen, maar dat is financieel/bouwkundig bijna niet te doen, dat nieuwe stadion is al jaren ter sprake, eredivisie of niet, dat het nu sneller zou moeten, ja graag, maar dat gaat je niet lukken.quote:Op zondag 17 april 2022 00:32 schreef quo_ het volgende:
Enige minpuntje vind ik het gefantaseer over een nieuw stadion wat nu weer de kop op steekt.
Alsof er structureel 25000 mensen gaan komen.
Zet eerst die hoeken maar dicht en kijk een paar jaar hoe het gaat.
Waarom is dat een minpuntje? Ze komen toch niet bij jou om de bouw te financieren?quote:Op zondag 17 april 2022 00:32 schreef quo_ het volgende:
Enige minpuntje vind ik het gefantaseer over een nieuw stadion wat nu weer de kop op steekt.
Alsof er structureel 25000 mensen gaan komen.
Zet eerst die hoeken maar dicht en kijk een paar jaar hoe het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |