Stukje Kadyrov.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie goed voor elkaar.
Is Eenhoorn al weer mad?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Oh Idrissi naar Ajax, terwijl het een Feyenoorder is.
Eenhoorn staat as we speak met een honkbalknuppel de auto van Marc Overmars in elkaar te slaan.quote:
Je mag het beschouwen als een soort jaarlijkse AZ-aankoop aan woede van AZ-fans te zienquote:Op zondag 31 januari 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rare transfer, Idrissi heeft nooit bij Utrecht gespeeld.
Als liefhebber vond jij het toch ook wel een jammer verloop, lijkt mij.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koffieplanter en ratjetoe waren inderdaad wel heel erg rustig vandaag.
Stijn geeft gewoon wat duiding nadat ik daarom gevraagd heb.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zie dat Stijn al druk bezig is deze aankoop te verdedigen.
Wie zit hier op te wachten?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
De nieuwe Ronald is uit.
Daar zit een rugzakje aan.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die vriendin van Tim Hofman, daar heb ik denk ik wel een mening over.
Ik heb daar ook een pittige mening over.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb besloten om mijn energie hierover te sparen.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
De nieuwe Ronald is uit.
Geenquote:Op zondag 31 januari 2021 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |