abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198822338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit ja.

Ik heb zojuist iets afgegeven op een DPD punt. Ik heb geen bericht ontvangen dat ie daar ontvangen is en ik heb er ook stom genoeg niet op gelet of ze het pakket wel ge scant hebben. Klopt het dat je pas later bericht krijgt bij DPD?
Dat weet ik niet, wel dat de berichtgeving van DPD vaak ernstig te wensen overlaat.
Je doet er niks meer aan, vertrouw er maar op dat het waarschijnlijk wel goed is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198831842
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, wel dat de berichtgeving van DPD vaak ernstig te wensen overlaat.
Je doet er niks meer aan, vertrouw er maar op dat het waarschijnlijk wel goed is.
Ik heb al bericht gekregen.

DPD was jaren geleden al ellende... Ik maak geen gebruik meer van hun diensten na een hele slechte ervaring. Zal de DPD optie in mijn Vinted wel even uit zetten.
pi_198837252
Hebben jullie ook dat die trackingsnummers van Mondial Relay niet lijken te werken? :( Behalve in de Vintedapp dan. (ik bedoel echt op de site van MR)
pi_198837299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:59 schreef K3. het volgende:
Hebben jullie ook dat die trackingsnummers van Mondial Relay niet lijken te werken? :( Behalve in de Vintedapp dan. (ik bedoel echt op de site van MR)
Ja. Kwestie van de postcode op exact de juiste (maar niet gecommuniceerde) manier intypen. Volgens mij met een spatie er tussen en de letters in hoofdletters.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_198837347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:08 schreef margaretha_01 het volgende:
Een aflevering over Vinted van het BNN programma BOOS:

Vond het wel toepasselijk voor dit topic, hoewel ik nog niet echt gehoord heb dat hier mensen problemen hebben gehad... Gelukkig maar! :)
Ik begreep uit die aflevering dat de vraag "Alle oke?" niet meer open stond voor die koper.
Ik had laatst ook zoiets. De verkoopster had een product dat naar iemand anders moest verwisseld met die van mij dus ik kreeg iets heel anders. Toen moest ik het naar de juiste persoon sturen, maar die andere persoon die mijn spullen moest opsturen heeft daar een week mee gewacht. Omdat volgens Vinted ik "mijn spullen" al een week geleden had gekregen was alles automatisch "in orde".

Vervolgens bleek toen dat mijn product geen labels meer had en het duidelijk een te kleine maat was. Ik heb het doorverkocht (met een meetlint ernaast) maar misschien gaat de koper Vinted in de maling nemen door aan te geven dat het niet in orde is... :')
pi_198837378
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:03 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Ja. Kwestie van de postcode op exact de juiste (maar niet gecommuniceerde) manier intypen. Volgens mij met een spatie er tussen en de letters in hoofdletters.
Nu werkt het ineens wel :o En zie ik in detail hoe langzaam de verzending van MR is :') :r
pi_198837445
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb al bericht gekregen.

DPD was jaren geleden al ellende... Ik maak geen gebruik meer van hun diensten na een hele slechte ervaring. Zal de DPD optie in mijn Vinted wel even uit zetten.
DPD vind ik juist een van de fijnere, relatief snel en je kunt precies zien waar je pakketje uithangt. Bij Mondial Relay en Homer krijg je alleen van die nietszeggende mededelingen ("onderweg") en vervolgens wordt bijna de helft van mijn pakketjes op een random ander afhaalpunt afgeleverd. Met DPD heb ik dat nog nooit gehad.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zaterdag 3 april 2021 @ 20:07:34 #183
327807 Mariposas
יה&#14
pi_198838125
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:07 schreef K3. het volgende:

[..]

Ik begreep uit die aflevering dat de vraag "Alle oke?" niet meer open stond voor die koper.
Ik had laatst ook zoiets. De verkoopster had een product dat naar iemand anders moest verwisseld met die van mij dus ik kreeg iets heel anders. Toen moest ik het naar de juiste persoon sturen, maar die andere persoon die mijn spullen moest opsturen heeft daar een week mee gewacht. Omdat volgens Vinted ik "mijn spullen" al een week geleden had gekregen was alles automatisch "in orde".

Vervolgens bleek toen dat mijn product geen labels meer had en het duidelijk een te kleine maat was. Ik heb het doorverkocht (met een meetlint ernaast) maar misschien gaat de koper Vinted in de maling nemen door aan te geven dat het niet in orde is... :')
maar als je een verkeerd pakket ontvangt, dan kun je toch een geschil indienen (“ik heb een probleem”)? Dan wordt de transactie opgeschort tot er een oplossing is of tot Vinted er een klap op heeft gegeven.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_198838699
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 20:07 schreef Mariposas het volgende:

[..]

maar als je een verkeerd pakket ontvangt, dan kun je toch een geschil indienen (“ik heb een probleem”)? Dan wordt de transactie opgeschort tot er een oplossing is of tot Vinted er een klap op heeft gegeven.
Ik dacht dat ik de volgende dag mijn product zou krijgen en had daarom geen geschil geopend. Maar diegene die het moest sturen heeft een week gewacht en toen duurde het nog twee dagen. :')

Van wat ik moest sturen viel me trouwens op dat het op donderdag werd gestuurd voor 5 uur en precies een week later op donderdag bezorgd... Valt me tegen van PostNL.
pi_198838730
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:14 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

DPD vind ik juist een van de fijnere, relatief snel en je kunt precies zien waar je pakketje uithangt. Bij Mondial Relay en Homer krijg je alleen van die nietszeggende mededelingen ("onderweg") en vervolgens wordt bijna de helft van mijn pakketjes op een random ander afhaalpunt afgeleverd. Met DPD heb ik dat nog nooit gehad.
Herkenbaar van DPD, maar dat van MR en Homerr serieus? Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad maar hoe kan het zomaar ergens anders zijn?

Bedankt voor de waarschuwing iig, Homerr vermeed ik al maar MR misschien voortaan ook...
pi_198838992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:59 schreef K3. het volgende:
Ja, die werken niet.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198839049
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:14 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

De DPD gaf hier eens kéurig aan dat het DPD-pakket door het DPD-depot geweigerd was om aan te nemen en teruggestuurd naar de afzender.
pi_198839084
Ik heb een jurkje erop staan die bij een stuk of 20 mensen favoriet is, maar niemand die 'm koopt of biedt :{
  zaterdag 3 april 2021 @ 21:39:20 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198839675
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een jurkje erop staan die bij een stuk of 20 mensen favoriet is, maar niemand die 'm koopt of biedt :{
Ik zet dingen in mijn favorieten waarvan ik hoop dat ze op termijn goedkoper worden ;)
Resistance is futile.
  zaterdag 3 april 2021 @ 21:43:01 #190
327807 Mariposas
יה&#14
pi_198839764
Kan bij mij veel reden hebben...
- te duur
- te goedkoop (als in: ik ga niet voor ¤1,00 iets kopen als ik verder niets leuks zie bij de verkoper)
- verkeerde seizoen
- ik heb het niet echt nodig.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 3 april 2021 @ 21:46:06 #191
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_198839823
Ik woon nu 5 jaar ergens en heb echt met geen enkele vervoerder meer problemen wat leveren betreft (enkele keer daargelaten) :9~ Voorheen (Rotterdam) was er altijd wel gezeik.

quote:
Te duur, maar ik bied meestal wel.
pi_198840214
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik woon nu 5 jaar ergens en heb echt met geen enkele vervoerder meer problemen wat leveren betreft (enkele keer daargelaten) :9~ Voorheen (Rotterdam) was er altijd wel gezeik.
[..]

Te duur, maar ik bied meestal wel.
Ik heb meerdere producten voor 1 euro aangeboden staan. Meerdere favorieten maar kopen, ho maar.

Helaas kan je op Vinted niet nog verder in prijs zakken maar ik denk ook niet dat dat verschil zou maken.
  zondag 4 april 2021 @ 06:25:54 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198843606
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 april 2021 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

De DPD gaf hier eens kéurig aan dat het DPD-pakket door het DPD-depot geweigerd was om aan te nemen en teruggestuurd naar de afzender.
Waarschijnlijk beschadigd aangekomen, dan wordt het direct terug gestuurd naar het vorige depot. Of een sorteerfout, dan was het niet voor het depot in kwestie.
Resistance is futile.
pi_198844125
quote:
7s.gif Op zondag 4 april 2021 06:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk beschadigd aangekomen, dan wordt het direct terug gestuurd naar het vorige depot. Of een sorteerfout, dan was het niet voor het depot in kwestie.
Dat zouden goede redenen geweest zijn. Maar het lag een week in het depot op hemelsbreed 2km bij mij vandaan, en het keurige pakket is daarna even keurig thuisbezorgd bij de verkoopster..?

Ik had speciaal voor DPD gekozen omdat ik de inhoud een beetje vlot binnen wou hebben :'). Dat idee heb ik bij heel vinted maar gewoon losgelaten, ongeacht pakketdienstkeuze. Overigens haal ik het meeste uit Frankrijk, en dan heb je niet veel verzendkeuze geloof ik.
pi_198844386
quote:
Misschien kopen mensen het later. Als ze meer geld hebben. Nieuwe maand. Ik heb zalando ook helemaal vol met favorieten staan, maar ik koop lang niet alles. Denk dat je het bij Vinted ook op die manier kunt zien.
  zondag 4 april 2021 @ 10:19:41 #196
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198845235
quote:
7s.gif Op zondag 4 april 2021 08:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat zouden goede redenen geweest zijn. Maar het lag een week in het depot op hemelsbreed 2km bij mij vandaan, en het keurige pakket is daarna even keurig thuisbezorgd bij de verkoopster..?

Ik had speciaal voor DPD gekozen omdat ik de inhoud een beetje vlot binnen wou hebben :'). Dat idee heb ik bij heel vinted maar gewoon losgelaten, ongeacht pakketdienstkeuze. Overigens haal ik het meeste uit Frankrijk, en dan heb je niet veel verzendkeuze geloof ik.
Ja, vlotte verzending is een 9 van de 10 keer een illusie..
Resistance is futile.
  zondag 4 april 2021 @ 10:37:33 #197
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_198845553
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 22:05 schreef K3. het volgende:

[..]

Ik heb meerdere producten voor 1 euro aangeboden staan. Meerdere favorieten maar kopen, ho maar.

Helaas kan je op Vinted niet nog verder in prijs zakken maar ik denk ook niet dat dat verschil zou maken.
Heb je ook bundelkorting? Toen ik de bundelkorting had aangezet ging het opeens heel snel.
En zijn het zelfde mensen die meerdere favorieten hebben? anders gaat dat niet op natuurlijk :P
pi_198846149
quote:

[..]

Voor die ene euro zou ik geen geduld hebben om het online te verkopen en dan ook nog naar het postkantoor te moeten om het te versturen; is de kringloop geen betere optie?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_198847640
quote:

[..]

Kan ook in je nadeel werken, zo goedkoop. Gaan mensen misschien toch denken er zal wel iets mis mee zijn? Of slechte kwaliteit.
pi_198847670
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 12:53 schreef viceversa het volgende:

[..]

Kan ook in je nadeel werken, zo goedkoop. Gaan mensen misschien toch denken er zal wel iets mis mee zijn? Of slechte kwaliteit.
Ik kan producten als “het HM 5 euro rokje” moeilijk voor meer verkopen vrees ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')