abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2021 @ 05:40:20 #101
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_198280196
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:25 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Pakketje inleveren is het probleem meestal niet. Het wordt pas een probleem met ophalen, sommige punten hebben dit heel slecht georganiseerd.
Ik heb een favoriet punt die alles keurig netjes op alfabet zet. Op de doos schrijven ze met dikke zwarte stift de achternaam, zodat je in 1 oogopslag het pakketje ziet. En de hele kleine pakjes (enveloppen) hebben ze apart zodat die niet ergens achter vallen ofzo.
Net nieuwe zonnebril binnen, helemaal top met ook het overdoosje,,de boekjes en het doekje nog in de celfaan.
Iets duurder dan ik eerst voor ogen had maar vond 'm nergens goedkoper dus het is wel,goed zo.

Ik heb 2 pakketpunten hier in de dorp. Ene is georganiseerd en moet je je naam zeggen. Andere liggen de paketten gewoon op een hoop en moet je zelf maar zoeken. Zou zomaar iets van iemand anders kunnen meenemen want ze vragen ook helemaal geen ID ofzo. Maar wel nog nooit iets kwijtgehad daar.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 14:05:36 #102
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_198284776
Ik heb inmiddels 3 keer iets gekocht via Vinted. Eenmaal heeft de verkoper geannuleerd, die ging aan mij vragen hoe het allemaal werkte met verzenden (weetikveel, ik verkoop daar niks :? ) en vervolgens lukte het blijkbaar niet en is het geannuleerd. Erg balen want ik ben nog altijd op zoek naar zo'n kledingstuk.

Verder een jas en net een paar schoenen opgehaald, allebei te klein ;( De schoenen waren wel heel goedkope espadrilles dus daar maak ik iemand anders wel gratis weer mee blij. En de jas was net te klein, die bewaar ik als motivatiejas. Na de bevalling moet ik toch afvallen van de pijndokter dus dat is een mooi doel.

Ik vind het een heerlijke app verder, maar zal hem waarschijnlijk na de bevalling meer gaan gebruiken. Nu is kleding kopen wat onhandig.
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 19:50:20 #103
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_198290620
Ben nu paar weekjes op vinted en heb in totaal 6 bestellingen gedaan en 1 verkocht, ik ben om.
Heb zulke mooie deals :'( :9~

Valt wel op dat de merken waar ik snel voor val bijna allemaal stukken goedkoper worden aangeboden (en nog beter te onderhandelen is) in FR dan NL. Mensen hier vragen echt nog veel geld voor sommige items.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 08:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mensen die niet communiceren vind ik ook irritant. :@
Of überhaupt niks zeggen. Niet eens “bedankt” ofzo.
Ik zeg nooit iets eigenlijk :D
Juist chill.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:15:17 #104
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_198292642
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:40 schreef Mariposas het volgende:
Grrr er is weer eens een pakketje voor mij naar een pauperpunt doorgestuurd. De vorige keer heb ik daar ruzie gekregen omdat ze geen zin hadden om op zoek te gaan naar mijn pakketje, vanwege andere klanten. :')
Heh, wat is dit nou voor onzin? :{
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:53:57 #105
327807 Mariposas
יה&#14
pi_198293541
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 19:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ben nu paar weekjes op vinted en heb in totaal 6 bestellingen gedaan en 1 verkocht, ik ben om.
Heb zulke mooie deals :'( :9~

Valt wel op dat de merken waar ik snel voor val bijna allemaal stukken goedkoper worden aangeboden (en nog beter te onderhandelen is) in FR dan NL. Mensen hier vragen echt nog veel geld voor sommige items.
[..]
Ik zie niet echt verschil tussen Frankrijk en Nederland (of België). Wel vind ik in het algemeen de prijzen op Vinted lager dan Marktplaats. Op Vinted komt wel regelmatig iets voor een scherpe prijs, en de bundelkorting werkt goed. Ik heb alles er best scherp geprijsd opstaan, ben er liever snel vanaf. Heb sinds afgelopen vrijdag 65 items verkocht. :D
Ben sowieso wel een beetje klaar met marktplaats. Ik merk dat er echt een stuk meer Nederlanders actief zijn op Vinted sinds een aantal maanden, hopelijk stappen er meer mensen over.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 2 maart 2021 @ 22:50:10 #106
298315 SacreCoeur
pi_198294956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:53 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik zie niet echt verschil tussen Frankrijk en Nederland (of België). Wel vind ik in het algemeen de prijzen op Vinted lager dan Marktplaats. Op Vinted komt wel regelmatig iets voor een scherpe prijs, en de bundelkorting werkt goed. Ik heb alles er best scherp geprijsd opstaan, ben er liever snel vanaf. Heb sinds afgelopen vrijdag 65 items verkocht. :D
Ben sowieso wel een beetje klaar met marktplaats. Ik merk dat er echt een stuk meer Nederlanders actief zijn op Vinted sinds een aantal maanden, hopelijk stappen er meer mensen over.
Ik zie zeker wel verschil.

Dr. Martens staan er bijvoorbeeld vaker voor een klein prijsje op.
Zo ook kinderkleding van bijvoorbeeld levis of speelgoed van hout.

Heb iig een paar gloednieuwe dr Martens joska's gekocht voor 20 euro uit FR en nieuwe vans checker slip on voor 5 euro uit BE. Nog geen NL verkoper tegengekomen die zo gek is :P
pi_198295238
Ooh, ik heb net een lentejas verkocht voor ¤20! :D
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  woensdag 3 maart 2021 @ 00:11:00 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198296101
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 22:50 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik zie zeker wel verschil.

Dr. Martens staan er bijvoorbeeld vaker voor een klein prijsje op.
Zo ook kinderkleding van bijvoorbeeld levis of speelgoed van hout.

Heb iig een paar gloednieuwe dr Martens joska's gekocht voor 20 euro uit FR en nieuwe vans checker slip on voor 5 euro uit BE. Nog geen NL verkoper tegengekomen die zo gek is :P
Ik heb 170 euro betaald voor gloednieuwe dr martens ;(
Resistance is futile.
pi_198296677
Ik ben lid van de dr Martensgroep op Facebook (want dr. Martens O+ ) en ik heb al eens gelezen dat als je zulke goedkope Martens ziet (bijv. op Vinted) ze best wel eens nep kunnen zijn. 20 euro voor nieuwe schoenen doet mij wel een alarmbelletje af gaan.

En ik wil absoluut geen partypooper zijn hoor, meestal zijn de uiterlijke verschillen best minimaal. Alleen de kwaliteit is wel wat minder. En misschien is de verkoper gewoon loco en verkoopt jou inderdaad spotgoedkope nieuwe Martens :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-03-2021 06:03:43 ]
  woensdag 3 maart 2021 @ 07:36:50 #110
327807 Mariposas
יה&#14
pi_198297075
Ik heb 1 keer een trui ontvangen die namaak bleek te zijn. Kreeg gelukkig wel m’n geld terug van de verkoper (die zei dat ze ‘m tweedehands had gekocht en van niets wist). Sindsdien ben ik alerter en vraag ik naam labels etc, ben daardoor helaas al vaker een fake tegengekomen!
pi_198297729
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:12 schreef sigme het volgende:
Ik krijg nu bericht van Mondial dat er iets is afgeleverd, maar geen van de vinted-pakketten staat op afgeleverd. Dus dat wordt een verrassing :D. Ik gok op dat ene jurkje dat volgens vinted helemaal nooit verzonden is geweest geworden, en waarvan ik het geld al terug heb. In dat geval moet ik maar even zien of ik de verkoper nog kan bereiken en of ik die een betaling kan doen (liefst via vinted, ik denk dat dat met wat moeite zou moeten kunnen als we de koop opnieuw sluiten).
Pakket opgehaald, bevat een broek die ik nooit zou bestellen :').
Nu kan ik dus niet aan de inhoud van het pakket zien van welke afzender het afkomstig is. Op basis van het verzendadres heb ik toch wel kunnen bepalen welke van de onlangs automatisch geannuleerde bestellingen er iets mee te maken moet hebben. Dus ik heb Vinted maar een berichtje gestuurd met de vraag wat ik moet doen met het pakket.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 3 maart 2021 @ 09:32:10 #112
298315 SacreCoeur
pi_198298084
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 05:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben lid van de dr Martensgroep op Facebook (want dr. Martens O+ ) en ik heb al eens gelezen dat als je zulke goedkope Martens ziet (bijv. op Vinted) ze best wel eens nep kunnen zijn. 20 euro voor nieuwe schoenen doet mij wel een alarmbelletje af gaan.

En ik wil absoluut geen partypooper zijn hoor, meestal zijn de uiterlijke verschillen best minimaal. Alleen de kwaliteit is wel wat minder. En misschien is de verkoper gewoon loco en verkoopt jou inderdaad spotgoedkope nieuwe Martens :)

Ben groot dr martens fan, dus heb alles gecontroleerd op echtheid voor wat mogelijk.
En hey zolang de look hetzelfde is en kwaliteit hoor je mij niet klagen, mochten ze nep zijn.

Ze stonden er overigens niet op voor 20, dat was mijn bod.
En babymaat hier, dus misschien komen ze wel van de kinderafdeling :D
pi_198298329
Ik heb ook iets verkocht
Nu op zoek naar een mondialrelay punt. De website werkt mobiel niet.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:58:47 #114
327807 Mariposas
יה&#14
pi_198299273
Vandaag 2 artikelen verkocht, los van elkaar dus 2 kopers. ¤1,75 en ¤1,50. :') Gelukkig zit het pakketpunt hier dichtbij.
Zelf koop ik dus nooit voor zulke lage bedragen iets, dan koop ik wel een bundel.
  woensdag 3 maart 2021 @ 18:18:17 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198305431
Zoals voorspeld: de jurk past niet
  woensdag 3 maart 2021 @ 18:20:45 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198305472
Is kitsch kitchen weer in? Ik heb 2 tassen erop staan en ineens veel likes.
pi_198319685
Krijg net dit bericht van Vinted.

quote:
<naam>, droom jij van een carrière in de techsector (of ken jij een vrouw die ervan droomt?) – dan is dit je kans.

Voor het vierde jaar op een rij slaan Vinted en Ironhack de handen ineen. We bieden onze vrouwelijke Vinted-leden de kans om een tech-studiebeurs te winnen. Het aantal beurzen is beperkt, dus meld je snel aan.

Studeer codering, UX/UI Design, Cyber Security of Data Analytics via een Ironhack-opleiding in Parijs, Madrid, Barcelona, Berlijn, Amsterdam of online.

Geselecteerde deelnemers winnen een volledige studiebeurs, of ontvangen een geweldige korting.
Meld je hier aan: https://bit.ly/3b4pt7e

De deadline om je aan te melden voor de studiebeurs is 18 maart 2021.

Succes!

Het Vinted-team

donderdag 4 maart 2021 @ 15:52:11 #118
298315 SacreCoeur
pi_198320223
quote:
11s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Krijg net dit bericht van Vinted.
[..]

En? interesse :D
  donderdag 4 maart 2021 @ 15:57:40 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198320295
Ik heb het ook gekregen
pi_198321424
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 15:52 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

En? interesse :D
Nee. :P Maar vind het wel heel tof!
  donderdag 4 maart 2021 @ 17:58:49 #121
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_198322084
Ik zie PostNL opeens niet meer als verzendoptie, hebben jullie dat ook? Heb van het weekend nog iets verstuurd met PostNL via Vinted, erg vreemd!
pi_198325971
Ik stond eerst wat sceptisch tegenover Vinted, ook vanwege wat negatieve berichtgeving. Maar eigenlijk is het best leuk en verslavend ook wel :X

Heb net slip ons van vans gekocht met kersjes erop O+ Echt heel blij mee :)
pi_198326498
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:58 schreef Mariposas het volgende:
Ik zie PostNL opeens niet meer als verzendoptie, hebben jullie dat ook? Heb van het weekend nog iets verstuurd met PostNL via Vinted, erg vreemd!
PostNL zie ik inderdaad ook niet staan, maar mensen kunnen er wel voor kiezen. Was mij ook opgevallen.
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:18:00 #124
298315 SacreCoeur
pi_198326773
Ik zie alle verzendopties. Hij kiest elke keer automatisch voor mondial en soms is dat net wat duurder (en langer onderweg) en moet ik echt goed opletten dat ik niet vergeet iets anders aan te klikken.
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:20:01 #125
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_198328251
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 20:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik stond eerst wat sceptisch tegenover Vinted, ook vanwege wat negatieve berichtgeving. Maar eigenlijk is het best leuk en verslavend ook wel :X

Heb net slip ons van vans gekocht met kersjes erop O+ Echt heel blij mee :)
Het is ook zo verslavend omdat het een soort van webshoppen is, alleen dan een stuk goedkoper. 😊 Marktplaats ben ik wel echt klaar mee (voor kleding althans), trage of geen reacties, ontransparante verkoop en te hoge verzendkosten.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

PostNL zie ik inderdaad ook niet staan, maar mensen kunnen er wel voor kiezen. Was mij ook opgevallen.
Oh dat is vreemd? Dus dan heb je geen keuze dan met PostNL te verzenden als iemand daar voor kiest? :? Op zich geen punt want met PostNL kan ik het label met m’n telefoon scannen, en inleverpunten genoeg, maar toch apart dat je die optie niet kunt uitschakelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')