abonnement Unibet Coolblue
pi_197754396
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tussen de 7,5 en 10 miljoen voor Promes trouwens.

Wel een verlies, maar allang blij dat je er nog iets voor terug krijgt.
Precies. Strik er om.
pi_197754428
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 22:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Volgens mij wel. die regels zijn sowieso versoepeld laatste jaren en Sevilla zit niet in de EL, dus dat kan geen reden zijn
Ja die regels veranderen zo vaak dat ik het niet meer weet.

Maar zou wel mooi zijn aangezien Neres nogal blessure gevoelig is
No bitch to me
pi_197754446
Kunnen we Klaiber niet verhuren met optie tot koop aan Utrecht?
Hij is inmiddels 4e rechtsback en is door 3 jongens voorbijgestreefd die eigenlijk geen rechtsbacks zijn. Best triest.
  zondag 31 januari 2021 @ 22:27:28 #104
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197754450
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 22:26 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Ja die regels veranderen zo vaak dat ik het niet meer weet.

Maar zou wel mooi zijn aangezien Neres nogal blessure gevoelig is
Ja mag in de EL meedoen. Volgens mij maakt het ook niet meer uit of hij al voor Sevilla heeft gespeeld Europees.
pi_197754634
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 22:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Lang zei zelf wat anders :D
Waarheid zal wel in het midden liggen, volgens mij riep Lang ook van alles over de directie en wat zij vonden toch? :D
  zondag 31 januari 2021 @ 22:38:34 #106
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197754655
Freek Jansen (Ajax-watcher VI) zit straks trouwens bij Studio voetbal. (nou ja via een videoverbinding)
Dus wellicht nog wat laatste nieuws.
pi_197754719
Kan die idrissi wat in de kleine ruimte?
pi_197755140
Russische transfermarkt is wat langer open, straks gaat daar ergens iets mis en zit je met Promes én Idrissi :D
  maandag 1 februari 2021 @ 06:28:56 #109
80382 manny
30 is best veel
pi_197757064
Ja. Dat was een prima weekend. Lekker!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Trouwste user 2022 maandag 1 februari 2021 @ 07:45:55 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_197757343
Daley Blind vond het geen probleem dat hij tijdens de topper tegen AZ zondagmiddag als linksback moest spelen in plaats van centrale verdediger. Ajax-trainer Erik ten Hag besloot niet Lisandro Martínez maar de 73-voudige international van Oranje op te stellen op de plek van de geblesseerde Nicolás Tagliafico.

Die keuze van Ten Hag pakte zondagmiddag in Alkmaar prima uit. Blind speelde op de linkerflank een prima wedstrijd. "Het is voor mij geen nieuwe plek", reageert de hoofdrolspeler naar afloop, geciteerd door De Telegraaf. "De keuze is aan de trainer en ik ben de moeilijkste niet."

"Lisandro heeft het in het bekerduel goed gedaan, links centraal, en de trainer vroeg me of ik het op linksback wilde invullen. Ik denk dat het goed is gelukt." Blind stoomde geregeld op via de linkerflank en liet zich gelden in aanvallend opzicht. De routinier van de Amsterdammers was betrokken bij veel gevaarlijke momenten voor de goal van AZ.

"Het is geen probleem om daar te spelen, ook met het oog op het Nederlands elftal", gaat Blind verder, die met Virgil van Dijk, Matthijs de Ligt en Stefan de Vrij de nodige concurrentie heeft in het Oranje-centrum. Voorlopig focust Blind zich op Ajax, dat door de overwinning op AZ een belangrijke stap zette richting de landstitel.

"Al met al hebben we de overwinning afgedwongen door veel strijd te leveren, duels te winnen en ik denk dat we de terechte winnaar zijn. Het is voor ons een super januari", sluit de multifunctionele verdediger af.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 1 februari 2021 @ 07:48:18 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_197757355
Quincy Promes is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Een eventuele transfer naar Spartak Moskou staat noch het onderzoek noch een eventuele vervolging in de weg. Dat laat een woordvoerder van het Openbaar Ministerie weten aan VoetbalPrimeur.

Promes werd vorige maand gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij een steekpartij. Kort daarna werd de aanvaller van Ajax in verband gebracht met Spartak Moskou. De clubs naderen een akkoord over een transfer van Promes, maar wat betekent dat voor het onderzoek?

Lees meer
'Doorbraak in onderhandelingen over Promes: vertrek bij Ajax kwestie van tijd'
Yasmine gaat voor een duurzaam thuiskantoor.

Promes heeft na zijn arrestatie een paar dagen vastgezeten, maar is niet voorgeleid aan de rechter-commissaris. Dat betekent dat er geen voorwaarden aan zijn vrijlating zijn gesteld. Hij heeft dus toestemming om Nederland te verlaten.

Mocht Promes in Rusland zitten en worden opgeroepen voor een verhoor, dan is hij verplicht daaraan gehoor te geven. Maar dat zou bijvoorbeeld ook via een videolink kunnen. Promes hoeft Rusland niet uit.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 februari 2021 @ 07:56:01 #112
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197757388
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 07:48 schreef tong80 het volgende:

Quincy Promes is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Een eventuele transfer naar Spartak Moskou staat noch het onderzoek noch een eventuele vervolging in de weg. Dat laat een woordvoerder van het Openbaar Ministerie weten aan VoetbalPrimeur.

Promes werd vorige maand gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij een steekpartij. Kort daarna werd de aanvaller van Ajax in verband gebracht met Spartak Moskou. De clubs naderen een akkoord over een transfer van Promes, maar wat betekent dat voor het onderzoek?

Lees meer
'Doorbraak in onderhandelingen over Promes: vertrek bij Ajax kwestie van tijd'
Yasmine gaat voor een duurzaam thuiskantoor.

Promes heeft na zijn arrestatie een paar dagen vastgezeten, maar is niet voorgeleid aan de rechter-commissaris. Dat betekent dat er geen voorwaarden aan zijn vrijlating zijn gesteld. Hij heeft dus toestemming om Nederland te verlaten.

Mocht Promes in Rusland zitten en worden opgeroepen voor een verhoor, dan is hij verplicht daaraan gehoor te geven. Maar dat zou bijvoorbeeld ook via een videolink kunnen. Promes hoeft Rusland niet uit.

:T
Iets meer info over Yasmine haar duurzame thuiskantoor gaarne.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197758360
@Shreyas is weer eens angstvallig stil.
  maandag 1 februari 2021 @ 10:03:10 #114
80382 manny
30 is best veel
pi_197758384
Weekje rust en daarna weer een bomvol programma met 2 keer PSV en 2 keer Lille.

Zin an.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_197758646
quote:
19s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:03 schreef manny het volgende:
Weekje rust en daarna weer een bomvol programma met 2 keer PSV en 2 keer Lille.

Zin an.
Lille heeft uiteindelijk niemand verloren van de selectie ondanks de geruchten toch :? Dat wordt echt een dubbeltje op zijn kant denk ik :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197758653
quote:
19s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:03 schreef manny het volgende:
Weekje rust en daarna weer een bomvol programma met 2 keer PSV en 2 keer Lille.

Zin an.
Hopelijk heeft Kudus dan ook eindelijk de weg echt teruggevonden..
pi_197758667
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Lille heeft uiteindelijk niemand verloren van de selectie ondanks de geruchten toch :? Dat wordt echt een dubbeltje op zijn kant denk ik :Y
Vooral benieuwd hoe belangrijk de EL voor ze is, zeker nu ze alleen bovenaan staan in Frankrijk
pi_197758696
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:25 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Vooral benieuwd hoe belangrijk de EL voor ze is, zeker nu ze alleen bovenaan staan in Frankrijk
Oh staan ze nu alleen bovenaan? :o Ik volg de Franse competitie niet zo intensief. In feite dus gewoon een zaadloting voor ons :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197758893
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh staan ze nu alleen bovenaan? :o Ik volg de Franse competitie niet zo intensief. In feite dus gewoon een zaadloting voor ons :P
Ja, ze stonden gelijk met PSG, maar die verloren gisteren. Lyon nu 2e op 2 punten van Lille.
pi_197759264
Timber ontwikkelt zich trouwens ook echt fijn he... Hoe zit het eigenlijk met zijn broertje, zou die de sprong nog kunnen maken?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 februari 2021 @ 11:17:04 #121
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_197759319
David, Burak, Sanchez, Maignan. Geen verkeerd team dat Lille.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 1 februari 2021 @ 11:22:47 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197759392
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
David, Burak, Sanchez, Maignan. Geen verkeerd team dat Lille.
Mogen nog wel wat stappen gezet worden wil je daarvan winnen, want ook gisteren had je het gewoon al in de 1e helft moeten beslissen.
pi_197759433
Ajax is best wel dik favoriet om Lille uit te schaken bij de bookmakers. Dat vind ik wel bijzonder, zou het toch richting 50/50 schatten.
  maandag 1 februari 2021 @ 11:26:25 #124
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197759440
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Timber ontwikkelt zich trouwens ook echt fijn he... Hoe zit het eigenlijk met zijn broertje, zou die de sprong nog kunnen maken?
Lastig te zeggen, heeft ook al vanaf september een blessure dus dit seizoen weinig gespeeld. Laatste pot wel weer minuten gemaakt, toen was hij ook meteen aanvoerder.
pi_197759565
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Mogen nog wel wat stappen gezet worden wil je daarvan winnen, want ook gisteren had je het gewoon al in de 1e helft moeten beslissen.
AZ kreeg een aantal flinke kansen na rust. Blij dat toen heel snel de tweede goal werd gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')