quote:Op zondag 31 januari 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Diemers gestemd. (deze keer terecht)
De Vrij inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geertgod
zou wel lekker zijn als hij ook centraal kan straks
beetje voetbal vanaf die plek is wel een tijdje geleden geloof ik
wie was de laatste rechter centrale met een beetje voetballendvermogen? de vrij?
Van Beekquote:Op zondag 31 januari 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geertgod
zou wel lekker zijn als hij ook centraal kan straks
beetje voetbal vanaf die plek is wel een tijdje geleden geloof ik
wie was de laatste rechter centrale met een beetje voetballendvermogen? de vrij?
Gaf nog verrekte veel tikkies terug waar er een betere oplossing vooruit was.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:48 schreef aTypisch het volgende:
op de een of andere manier hadden ze besloten om bij diemers niet zoveel druk te zetten leek het, dan kan die wel aardig meedoen
Heb toch het idee dat we te snel afscheid van hem gaan nemen. Even los van dat we al te weinig middenvelders hebben.quote:Met het naderen van de transferdeadline is de vraag of er bij Feyenoord nog iets staat te gebeuren. Er kan bijvoorbeeld gedacht worden aan een vertrek van Jordy Wehrmann. Op de persconferentie na Feyenoord - PSV geeft Advocaat aan dat er wel iets speelt rond de middenvelder.
"Die is wel bezig met wat anders", bevestigt Advocaat. "Er is nog een aantal landen waar de markt morgen niet sluit." Om welke club het gaat of hoe concreet het is, kan hij niet vertellen. "Meer weet ik eerlijkheidshalve niet."
Wehrmann is al met meerdere clubs in verband gebracht. De Graafschap zou geïnteresseerd zijn om de middenvelder te huren, maar volgens VI hoopt het Duitse Hoffenheim hem definitief in te lijven. Eerder was er ook al sprake van Italiaanse interesse.
tokkie terugquote:Op zondag 31 januari 2021 17:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gaf nog verrekte veel Tokkies terug waar er een betere oplossing vooruit was.
Potver, autocorrectie.quote:
Ja, ik denk dat we daar best spijt van zouden kunnen gaan krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat we te snel afscheid van hem gaan nemen. Even los van dat we al te weinig middenvelders hebben.
Dan heb je niet goed gekeken dat malen volledig faalde is een ander verhaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:59 schreef Elan het volgende:
Jaaaa genot.
Voor mensen die hier nog aan Senesigod twijfelden heb die Malen en Zahavi de hele wedstrijd niet gezien
Het is een beetje een kip-ei verhaal natuurlijk maar vond Senesi echt goed vandaag, ook opbouwend weer heel sterk.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken dat malen volledig faalde is een ander verhaal.
Al speelde Senesi zeker goed.
er is geen kip of geen ei, want malen was niet onzichtbaarquote:Op zondag 31 januari 2021 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een beetje een kip-ei verhaal natuurlijk maar vond Senesi echt goed vandaag, ook opbouwend weer heel sterk.
Scheelde niet veel.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is geen kip of geen ei, want malen was niet onzichtbaar
Ben ik ook bang voor, valt hij eigenlijk altijd wel goed in. Had met het drukke speelschema ook wel meer minuten mogen krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat we te snel afscheid van hem gaan nemen. Even los van dat we al te weinig middenvelders hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |