De keren dat je een DM krijgt met feedback is ook op een hand te tellenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zijn notes ook niet echt voor bedoeld, dan krijg je vanzelf wel een DM
Dan stel ik vast dat je een voorbeelduser bentquote:Op zondag 31 januari 2021 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De keren dat je een DM krijgt met feedback is ook op een hand te tellen
Dat komt omdat jij zo'n lieve jongen bent waar niks op aan te merken isquote:Op zondag 31 januari 2021 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De keren dat je een DM krijgt met feedback is ook op een hand te tellen
quote:Op zondag 31 januari 2021 13:53 schreef R-woud93 het volgende:
3-0 vandaag, makkie![]()
Ook mijn complimenten aan TS voor de meer dan prima OP.
Dat klopt welquote:Op zondag 31 januari 2021 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan stel ik vast dat je een voorbeelduser bent
Ah wat lief van jequote:Op zondag 31 januari 2021 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij zo'n lieve jongen bent waar niks op aan te merken is
Omdat hij werkzaam is bij Feyenoord?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:58 schreef RipCity het volgende:
TYPISCH PSV
Waarom mag zo'n van persie wel in het stadion zitten?
De rest van de ploegen dekken hem beter danquote:Op zondag 31 januari 2021 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Berghuis die al weken geen bal raakte.
Altijd tegen ons.
Zit ook wel vaak wat pech bij.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV in De Kuip is zo'n leuke rubriek.
Max is geen hele goede verdedigerquote:Op zondag 31 januari 2021 14:58 schreef Adames het volgende:
[..]
De rest van de ploegen dekken hem beter dan
Misschien de nieuwe assistent.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat doet Van Persie daar eigenlijk?
Ik denk de wedstrijd kijken.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat doet Van Persie daar eigenlijk?
Pech dwing je af.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit ook wel vaak wat pech bij.
Notes horen puur voor achter de schermen te zijn, ja. Alleen zijn sommige notes echt vrij debiel als je uiteindelijk users voor een ban aandraagt bij de FA.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zijn notes ook niet echt voor bedoeld, dan krijg je vanzelf wel een DM
Dick heeft weer een keurig plan klaar voor vandaag. Raar dat @Slobeend altijd zo kritisch is.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Hahah wat is dit toch classic Feyenoord. Heel mooi voor Dickie
1 voorwaardelijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
Was Schmidt niet voor twee duels geschorst?
Het is Oldenburgerquote:
Waarvan 1 voorwaardelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
1 voorwaardelijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
1 voorwaardelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
Notes zijn vanwege PRIVE!!! inzichtelijk, niet omdat je er wat van hoort te lerenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Notes horen puur voor achter de schermen te zijn, ja. Alleen zijn sommige notes echt vrij debiel als je uiteindelijk users voor een ban aandraagt bij de FA.
Ik heb net geluncht maat.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dick heeft weer een keurig plan klaar voor vandaag. Raar dat @:slobeend altijd zo kritisch is.
Dat zou wel HEEL tragisch zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wachten op het indekken van PSVCL voor Twente-thuis volgende week
Dat zeg ik toch in feite, drumstick.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Notes zijn vanwege PRIVE!!! inzichtelijk, niet omdat je er wat van hoort te leren
En als er voor onzin een ban wordt aangevraagd dan zetten onze zeer capabele FA's de ban niet
Oh ja sorryquote:Op zondag 31 januari 2021 15:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch in feite, drumstick.
PSV is wel knap vCL aan het veilig stellen vandaag.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:00 schreef Intint het volgende:
[..]
Is zich aan het bedenken hoe deze achterstand de schuld kan zijn van de KNVB
Was die geschorst dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Schmidts tweede wedstrijd schorsing voorwaardelijk is?
Geen idee, meld het anders evenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Schmidts tweede wedstrijd schorsing voorwaardelijk is?
Het scheelt dat je dan iets rustiger AZ v Ajax ingaat.quote:
Ik ken maar 1 capabele FA.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Notes zijn vanwege PRIVE!!! inzichtelijk, niet omdat je er wat van hoort te leren
En als er voor onzin een ban wordt aangevraagd dan zetten onze zeer capabele FA's de ban niet
Raar dat die tweede wedstrijd niet telt. Ik vind echt dat die tweede wedstrijd onvoorwaardelijk zou moeten zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja 2 wedstrijden
Maar die 2e wedstrijd telt blijkbaar niet
Lekker man, weten dat puntverlies vrij waarschijnlijk is maar het toch niet al te veel uitmaaktquote:Op zondag 31 januari 2021 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enige reden dat ik voor Feyenoord juich is zodat ik straks lekker achterover kan leunen voor AZ - Ajax
Kan alleen maar meevallen dan. Al erg mooi dat Martinez gaat spelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker man, weten dat puntverlies vrij waarschijnlijk is maar het toch niet al te veel uitmaakt
Maargoed eerst moet Feyenoord dit maar winnen
Dat gaan we over een half uur ontdekkenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is dit nou de goede of slechte helft van PSV?
Ik hoop de slechte.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is dit nou de goede of slechte helft van PSV?
Dat zou zonde zijn voor de koffiedrinkers daar.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijd is wel gespeeld tijd om te rellen in Apeldoorn
Denk niet dat hij ze kwijt gaat raken neequote:Op zondag 31 januari 2021 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk rent Dick met twee middelvingers door de catacomben na afloop.
Bah.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:09 schreef Tagliano het volgende:
Oh
Dit heb ik ook eens gehad
Mijn ringvinger stond rechtop daar waar mijn andere vingers vooruit wezen
Zijn er alweer gekkies bezig?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:10 schreef RipCity het volgende:
Dit maar ff kijken aangezien wedstrijd zo saai is.
Waarom hoopte je dat PSV zou winnen? Je bent toch voor Ajax? (En FC Den Bosch en NIVO-Spartaquote:Op zondag 31 januari 2021 15:11 schreef tong80 het volgende:
Ik hoopte eerst dat PSV zou winnen. Maar maak ze nu maar af.
Frits van Turenhoudt stand.quote:
Waterkanonnetje hopelijk in de rust bij feypsv zo.quote:
Omdat ik de schurft heb aan Ajax en feyenoord nou ja.....quote:Op zondag 31 januari 2021 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hoopte je dat PSV zou winnen? Je bent toch voor Ajax? (En FC Den Bosch en NIVO-Sparta)
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik de schurft heb aan Advocaat en feyenoord nou ja.....
3-0. Ha ha ha
Huhquote:Op zondag 31 januari 2021 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik de schurft heb aan Ajax en feyenoord nou ja.....
Als het 2-0 is moet PSV nog drie maken om te winnen, bij een 3-0 moeten ze er vier gaan makenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk net buitenspel, maar zou het wat uitmaken (behalve die 4 minpunten in de voetbalmanager)
Nouquote:Op zondag 31 januari 2021 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Mulder denk je aan de kleur grijs maar aan welke kleur denk je bij Mvogo?
Ja echtquote:
Blijft een bijzondere dynamiek tussen de top-drie clubs.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
PSV dat weggecounterd wordt, erg mooi.
Voor PSV had ik nog niet heel gek gevondenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:15 schreef GGMM het volgende:
Als je dit voorafgaand aan de wedstrijd had gezegd, dat het nu al 3-0 zou staan
Dan zouden mensen gezegd hebben mwa dat lijkt me onwaarschijnlijk
En bijna geen echte schotkans zelf ook. Je lijkt wel flink beter maar heb je 0.0 aanquote:Op zondag 31 januari 2021 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV wordt helemaal overlopen op elke counter. Echt lachwekkend.
Maar goed, we mogen niet roepen dat dit PSV nooit kampioen gaat worden.
Als die boos kijkt, is het alsof ie lacht.quote:
Nooit is ook wat overdrevenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb over die laatste zin vandaag al een pittige mening gepostquote:Op zondag 31 januari 2021 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat lijkt me heel eenvoudigquote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef Bugno3 het volgende:
Hoe gaat Schmidt dit managen? Niet te benijden in ieder geval.
Met goals van Diemers en Linssen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:15 schreef GGMM het volgende:
Als je dit voorafgaand aan de wedstrijd had gezegd, dat het nu al 3-0 zou staan
Dan zouden mensen gezegd hebben mwa dat lijkt me onwaarschijnlijk
Wat vind jij van jullie trainer?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax gaat ook niet winnen vandaagquote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax kampioen dus. Wel zeer knap dit van Feyenoord en een enorme wanprestatie van PSV.
Dit PSV, niet PSV in het algemeen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Nooit is ook wat overdreven
Dit jaar denk ik niet
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je haat voor Feyenoord dieper dan wat goed is voor Ajax?
Ik kijk hier ook erg naar uitquote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef Erasmus het volgende:
Heeft onze grote vriend @:PSVCL al alles en iedereen behalve PSV zelf de schuld gegeven voor de 3-0 achterstand?
Die wordt weer kwaad op journalisten.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef Bugno3 het volgende:
Hoe gaat Schmidt dit managen? Niet te benijden in ieder geval.
Een 0-4 had ik ook leuk gevondenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je haat voor Feyenoord dieper dan wat goed is voor Ajax?
Muah moet Ajax niet verliezen in Eindhovenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax wint vandaag is het gespeeld.
Dek jij je nu in?quote:
Feyenoordwassing. Begrijpen jullie deze geniale woordspeling niet?quote:
AZ heeft meer redenen om zich in te dekken dan Ajax.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag je niet indekken van @:El-Stinho
Met het trekken van een lijn voor buitenspel welquote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja want de VAR heeft altijd gelijk.
Man man man.
Met buitenspel wel ja.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja want de VAR heeft altijd gelijk.
Man man man.
Bal is rondquote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muah moet Ajax niet verliezen in Eindhoven
Sowieso hoeft Ajax maar een meltdown van een of twee weken te hebben en het zit dan alweer vrij kort
Aan de andere kant gaat PSV ook niet alles winnen
quote:Op zondag 31 januari 2021 13:53 schreef R-woud93 het volgende:
3-0 vandaag, makkie![]()
Ook mijn complimenten aan TS voor de meer dan prima OP.
Dit dusquote:Op zondag 31 januari 2021 15:15 schreef Tagliano het volgende:
Die camera staat er scheef op he lieverdjes
Uit die hoek is het lastig conclusies trekken
Ajax kennende zullen ze wel weer punten verspelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax wint vandaag is het gespeeld.
Iedereen recht op zijn mening ouwe reusquote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag je niet indekken van @:El-Stinho
Vrouwen moet je ook altijd alles uitleggen hé.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met het trekken van een lijn voor buitenspel wel
Dat zijn gewoon feiten
Dan is het 7 punten plus een veel beter doelsaldo, kan je lekker counteren in Eindhoven ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muah moet Ajax niet verliezen in Eindhoven
Sowieso hoeft Ajax maar een meltdown van een of twee weken te hebben en het zit dan alweer vrij kort
Aan de andere kant gaat PSV ook niet alles winnen
Prima opstelling hequote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
PSV krijgt een Diemers masterclass
Dat ik dit nog eens zou typen
Varkenoordwassing.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Feyenoordwassing. Begrijpen jullie deze geniale woordspeling niet?
Allemaal bek houden!quote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef RipCity het volgende:
3714 corona gevallen.
2de helft de kuip opengooien voor publiek!
Balletje buitenkant voet net was vrij strak.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Dat wel jaquote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het 7 punten plus een veel beter doelsaldo, kan je lekker counteren in Eindhoven ook.
Zelfs met het trekken van een lijn niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met het trekken van een lijn voor buitenspel wel
Dat zijn gewoon feiten
Kan ook gewoon natuurlijk, ben er ook niet zeker van.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax kennende zullen ze wel weer punten verspelen.
VARkeNoordverrassing.quote:
Warm bad.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier mogen deze gifjes gelukkig nog
Graag 3 voorbeelden.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs met het trekken van een lijn niet.
(Soms wordt de lijn getrokken als de bal al is gespeeld.)
Graag beter opletten.
Met zeeen van ruimte is hij wel oke. Net als bij fortuna.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Vaccineren veroorzaakt autisme.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs met het trekken van een lijn niet.
(Soms wordt de lijn getrokken als de bal al is gespeeld.)
Graag beter opletten.
Promes vorig jaarquote:
Nou dat maakt voor mij weinig uit danquote:Op zondag 31 januari 2021 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vaccineren veroorzaakt autisme.
Deed de VAR dat of ESPNquote:Op zondag 31 januari 2021 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Promes vorig jaar
Liverpool Everton dit jaar
Ik moet er nog eentje verzinnen
Schuld van het lijntje van de VAR (die is tegen PSV).quote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef Erasmus het volgende:
Heeft onze grote vriend @:PSVCL al alles en iedereen behalve PSV zelf de schuld gegeven voor de 3-0 achterstand?
Vind Feyenoord ook niet geweldig spelen eigenlijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:20 schreef hanns het volgende:
Feyenoord leg 1x per jaar een dijk van een wedstrijdje op de mat...altijd tegen PSV. Een klassieker traditie zeg maar.
Sinds Petrovic is aangesteld heb ik liever dat Emmen blijft dan Willem IIquote:
Ik hoop dat jullie Duitse vriend in de kleedkamer even de samenvatting van Liverpool - Milan in 2005 laat zien.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beter staat het 3-3 na 60 minuten en 3-5 na het laatste fluitsignaal.
Nare man.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat vind jij van jullie trainer?
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie Duitse vriend in de kleedkamer even de samenvatting van Liverpool - Milan in 2005 laat zien.
Willem II moet er gewoon inblijven. Te leuke voetballers rondlopen om te verdwijnen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds Petrovic is aangesteld heb ik liever dat Emmen blijft dan Willem II
Die kans is best klein ja.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is Andre van Duin niet echt haar vader
Is een lieve manquote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds Petrovic is aangesteld heb ik liever dat Emmen blijft dan Willem II
Kloptquote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is Andre van Duin niet echt haar vader
Mooiste zou zijn als in ieder geval ADO alsnog degradeertquote:Op zondag 31 januari 2021 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Willem II moet er gewoon inblijven. Te leuke voetballers rondlopen om te verdwijnen.
Hopelijk stijgen ze naar p15 en valt het extreem saaie klote RKC erbuiten.
Dus?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
Klopt
Andre van Duin is ook een homofiele man.
Dat kanquote:
Dus is het raar dat hij in die reclame opeens met een vrouw getrouwd is (als je de rest van mijn post had gelezen had je deze vraag niet gesteld denk ik)quote:
Bedankt dat je dit benadrukt @GGMM Ik zou er bijna een tweet voor in de wereld gooien.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt
Andre van Duin is ook een homofiele man.
Raar dat Pearl blijkbaar vindt dat dat niet kan en hem toch naast een vrouw zet.
Ik ben tegen homofobie
Ik hoop voor Mario dat hij die andere grote Feyenoordvriend Leo nooit tegenkomt.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario is in de zevende hemel.
Is hij toevallig voor Feyenoord?
Niemand mist ADO.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als in ieder geval ADO alsnog degradeert
RKC mag daar wel bij ja al blijft dat toch een sympathiek clubje
Maar dat is niet wat maximus bedoelt met zijn vraagquote:Op zondag 31 januari 2021 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus is het raar dat hij in die reclame opeens met een vrouw getrouwd is (als je de rest van mijn post had gelezen had je deze vraag niet gesteld denk ik)
Dan mag hij wel wat duidelijker zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 15:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat maximus bedoelt met zijn vraag
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus is het raar dat hij in die reclame opeens met een vrouw getrouwd is (als je de rest van mijn post had gelezen had je deze vraag niet gesteld denk ik)
Don Leo woont tegenover de Kuip dus dat gaat moeilijk worden. (lol)quote:Op zondag 31 januari 2021 15:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop voor Mario dat hij die andere grote Feyenoordvriend Leo nooit tegenkomt.
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je zo naar tegen ggmm die zojuist zijn comingout had?
Ik weet al een tijdje dat @GGMM op mannen valt.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je zo naar tegen ggmm die zojuist zijn comingout had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |