SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weinig te doen idd.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen plannen vandaag, alles is ook dicht
Zet jij de verwarming aan?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
Goed frisjes wel, gelukkig schijnt de zon
Waar ga je nu wonen eigenlijk?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
Straks laatste dingetjes in pakken en vanavond laatste nacht hier
Morgen bij m'n ouders logeren.
18+ is gewoon korte broeken temperatuur hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 09:54 schreef mschol het volgende: [..] ik heb het vlot warm maar dit klinkt niet gezond
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
18+ is gewoon korte broeken temperatuur hoor
Nee gewoon een beetje stevig doorlopen, krijg je het vanzelf warmquote:
Ik heb gisteren door een winderige Zeeuwse polder gesjokt. Vind het vandaag wel bestquote:Op zondag 31 januari 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begint al goed druk te worden in de natuurgebieden. Maar goed dat ik mijn rondje er al op heb zitten.
Hier ging het vooral na 18u keihard waaien.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren door een winderige Zeeuwse polder gesjokt. Vind het vandaag wel best
Je bent net goede wijn. Met het jaar beter. Dat hebben sommige mensen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel op mijn hoofd iedere dag een beetje knapper wordt, viel me net op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |