abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8088301
Welke zijn er al op DVD? ik was namelijk in Disney Parijs en daar kreeg je echt al veel verschillende maar allemaal in Frans
ik weet dat Belle en het beest uit is.. en de rest?
pi_8088370
Zo goed als elke disney film is al te verkrijgen op dvd, echter niet allemaal in dezelfde kwaliteit als de special editions. De enige echte topper die nog niet verkrijgbaar is op dvd is The Lion King, maar die komt dit jaar, in een special edition (! KOPEN !).
pi_8088388
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 15:54 schreef DinoPK het volgende:
Zo goed als elke disney film is al te verkrijgen op dvd, echter niet allemaal in dezelfde kwaliteit als de special editions. De enige echte topper die nog niet verkrijgbaar is op dvd is The Lion King, maar die komt dit jaar, in een special edition (! KOPEN !).
ja daar was ik dus naar op zoek die hadden ze wel al in het Frans...
  vrijdag 24 januari 2003 @ 15:55:22 #4
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_8088390
Volgens mij heb ik laatst de DVD van The emperor's New Groove (fantastische film trouwens) bij een vriend van mij zien liggen, ik zal is vragen waar hij hem vandaan had.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
pi_8088955
Erg leuke film inderdaad, echt een Disney die niet echt voor de hele kleintjes is bedoeld (al is Lilo & Stitch nog veeel beter).
Ik snap niet dat jullie ze niet kunnen vinden, loop elke cd winkel eens binnen et voila, blokker heeft ze ook trouwens. Helaas zijn alle Disney dvd's veels te duur... (30 euro voor een tekenfilm van 85 minuten, kom op zeg (maar ja, ik wil hem wel))
  vrijdag 24 januari 2003 @ 16:28:06 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8088991
En als NL ondertitels geen must zijn, dan laat een beetje prijsbewuste consument ze natuurlijk gewoon uit Australië overkomen: www.devoteddvd.com.au of www.exydvd.com.au
Heeft me al veel centjes bespaard!
pi_8102284
ik heb net de dvd van Belle en het beest gekocht
  zondag 26 januari 2003 @ 16:08:51 #8
40265 Brombeer
Eindhoven Rockcity
pi_8117250
Helaas zijn niet alle disney-films op DVD. Ik ben al een hele tijd opzoek naar Jungle-book op DVD maar die is nergens te vinden. Misschien heb ik binnekort meer geluk omdat jungle-book 2 uitkomt of is.
  zondag 26 januari 2003 @ 16:16:06 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8117384
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 16:28 schreef Frollo het volgende:
En als NL ondertitels geen must zijn, dan laat een beetje prijsbewuste consument ze natuurlijk gewoon uit Australië overkomen: www.devoteddvd.com.au of www.exydvd.com.au
Heeft me al veel centjes bespaard!
Damn, Monsters Inc 2 disc versie kost daar 19 euro!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Milf zondag 26 januari 2003 @ 16:37:35 #10
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_8117787
quote:
Op zondag 26 januari 2003 16:08 schreef Brombeer het volgende:
Helaas zijn niet alle disney-films op DVD. Ik ben al een hele tijd opzoek naar Jungle-book op DVD maar die is nergens te vinden. Misschien heb ik binnekort meer geluk omdat jungle-book 2 uitkomt of is.
nog niet alle films zijn uitgebracht op dvdv. maar het worden er steeds meer. en volgens mij moet jubgle book binnenkort ook weer uitkomen omdat het alweer zoveel jaar geleden is
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 26 januari 2003 @ 17:14:04 #11
593 sjak
Juffie Bloem
pi_8118309
quote:
Op zondag 26 januari 2003 16:08 schreef Brombeer het volgende:
Ik heb Jungle Book, de nederlandse versie, lekker wel op DVD
Er zijn er al best veel wel: Alice in Wonderland, de Reddertjes, Pinocchio, Jungle Book, Sneeuwwitje, Doornroosje, Peter Pan, Lilo en Stich, Belle en het Beest, Robin Hood, ga maar door...

Alladin, die heb ik hier in Nl nog niet gezien en The Lion King inderdaad, maar die komen nog wel, gewoon geduld hebben

Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')