SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moeten ze daar dan bij de voordeur controleren of er niet allerhande volk op af komt dat daar helemaal niet vandaan komt....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:41 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)sparities/index.html
mensen
Hoe kom je in hemelsnaam een een konijnenonesiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Maar ook gewoon volwassen mensen in een konijnenonesie tijdens zakelijke gesprekken, it was a year of wonders.
Die wil je nu ook een?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam een een konijnenonesie
gewoon kopen op internet?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam een een konijnenonesie
Ik leef echt al bijna een jaar in joggingbroekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee sorry.... ik heb niet eens een joggingbroek
Ik voel mij al een slons als ik voor de zoveelste keer een sweater of een vest uit de kast pakquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leef echt al bijna een jaar in joggingbroeken
Hoe kan je daar zonder?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee sorry.... ik heb niet eens een joggingbroek
Dit ja, de schaamte voorbij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
een snelle boodschap ook gewoon in joggingbroek hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar zonder?Ik draag alleen naar het werk en sociale dingen enzo nog een spijkerbroek.
Gaat wel hard bergafwaarts hier ja, de strakke pakken hangen stof te happen en af en toe betrap ik me erop dat ik in de supermarkt in een rood-wit-groen-geel-paars-zwarte smurfbroek in de supermarkt loop maar ik dans er niet minder omquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voel mij al een slons als ik voor de zoveelste keer een sweater of een vest uit de kast pak
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een snelle boodschap ook gewoon in joggingbroek hoor
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit moet dat ook nog?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Moet straks weer wennen als we weer open gaan dat ik weer een bh aandoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |