Dan zal het Tardis wel zijn ofzo. Of Herman.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Die HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH WEERRRUUUKKK? is een soort van inside joke, dus wel heel knappe fake dan.
Had al van een andere ex-mod ooit eens begrepen dat de TR overuren draaide bij de WEB reeks die helaas ten zielen is geraakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef Leonos het volgende:
De ekte bradgod had al 1000 topicreports gemaakt, fake dus.
Eerder Blaadjes of zoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan zal het Tardis wel zijn ofzo. Of Herman.
Nicequote:
Oké dit zou de eckte nooit zeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had al van een andere ex-mod ooit eens begrepen dat de TR overuren draaide bij de WEB reeks die helaas ten zielen is geraakt.
Enige manier om erachter te komen is als hij kan vertellen wat de aankomende vlog gaat worden. Welke kleding hij zal dragen etc. Dan geloof ik hem wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Die HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH WEERRRUUUKKK? is een soort van inside joke, dus wel heel knappe fake dan.
Dit is geen braddie tekst, verdiep je een beetje als je mee wilt doen met de top boys...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had al van een andere ex-mod ooit eens begrepen dat de TR overuren draaide bij de WEB reeks die helaas ten zielen is geraakt.
Hoor ik bij de top boys?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit is geen braddie tekst, verdiep je een beetje als je mee wilt doen met de top boys...
Vindt het wel een mooie tekst.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit is geen braddie tekst, verdiep je een beetje als je mee wilt doen met de top boys...
Je moeder is mooiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vindt het wel een mooie tekst.
Wacht maar tot ze d'r Make-up Remover Pads gebruikt. Dan is hetgeen water op die pads komt mooier dan wat er naast je ligt.quote:
Isax?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vindt het wel een mooie tekst.
Verwacht dat het weer een vreetsessie zal zijn verscholen achter het woord smaaktestquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Enige manier om erachter te komen is als hij kan vertellen wat de aankomende vlog gaat worden. Welke kleding hij zal dragen etc. Dan geloof ik hem wel.
Verkeerde account?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Verwacht dat het weer een vreetsessie zal zijn verscholen achter het woord smaaktest
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dan hoor jij ook niet bij mijn lijstje topboys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |