Ok dus eigenlijk is het gewoon @TARDIS?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maar wat als hij superdonald weer uit de kast heeft getrokken, voor 5 euro die naar de server toegaat bij Danny een naamswijziging heeft ondergaan en nu onder de naam VloggendeChipsZak doet alsof hij Baddie is die doet alsof hij Monopoly is die Tardis gewoon mee trekt in dit complot?!
Dan was zijn account niet vandaag gecreëerd. Drukt het vet nu ook al op je hersenpan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maar wat als hij superdonald weer uit de kast heeft getrokken, voor 5 euro die naar de server toegaat bij Danny een naamswijziging heeft ondergaan en nu onder de naam VloggendeChipsZak doet alsof hij Baddie is die doet alsof hij Monopoly is die Tardis gewoon mee trekt in dit complot?!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Chia het volgende:
Het is Braddie die zegt dat het niet Braddie is maar dan toch Braddie is
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ok dus eigenlijk is het gewoon @:Tardis?
Nee ik denk dan eerder dat het @HRC2020 is die dit inzet als manipulatietactiek voor de great reset.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Zou @:Crack dan ook in het complot zitten? Samen met @:Fokker89
Ik wist het @Braddie is een verzinsel van @yvonne die samen met @kdaalder en @2NutZ op hun zolderkamer zitten te ginnegappenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien is het @:yvonne die doet alsof ze @:kdaalder is die @:braddie speelt
@HRC2020 is ook een erg goede kandidaat. Kan natuurlijk ook @Aberella zijn die na transgendergate met @Braddie nu na jaren wraak pakt door dit spelletje te spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee ik denk dan eerder dat het @:HRC2020 is die dit inzet als manipulatietactiek voor de great reset.
als die hankypanky weer inlogt voor de eerste keer sinds 2004 zal hij wel denken waar heb ik die mention aan te danken en wie is braddiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:14 schreef InstortendeSter het volgende:
Braddie op Discord(@:HankyPanky) zegt dat hij deze Braddie(@:VloggendeChipsZak) niet is.
Dan heb ik hem toch mooi te pakken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als die hankypanky weer inlogt voor de eerste keer sinds 2004 zal hij wel denken waar heb ik die mention aan te danken en wie is braddie
AL DEZE BRADDIESquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:14 schreef InstortendeSter het volgende:
Braddie op Discord(@:HankyPanky) zegt dat hij deze Braddie(@:VloggendeChipsZak) niet is.
Knew itquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik wist het @:Braddie is een verzinsel van @:Yvonne die samen met @:Kdaalder en @:2NutZ op hun zolderkamer zitten te ginnegappen
Pakte je maar eens iemand, drekzwijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:17 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dan heb ik hem toch mooi te pakken.
weetnie dat zou je even aan forum@fok.nl moeten vragenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als we ja zeggen krijgt braddie dan gelijk een permban als hij terugkomt als kvg?
dat is me te veel werk zusterquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:23 schreef Moira het volgende:
[..]
weetnie dat zou je even aan forum@fok.nl moeten vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |