SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt vast zijn maîtresse te palen in een of ander luxe 5 sterren hotelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waar hangt hij uit eigenlijk
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie nu pas wat er in de spoiler staat
nee in de meubelwinkel op prive afspraakquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt vast zijn maîtresse te palen in een of ander luxe 5 sterren hotel
Dat hebben we nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kost zo’n bank van gerbilleer nou?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hebben we niet![]()
We hebben gerbil imitatieleer
Stoelverwarmingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had in de auto terug de verwarming op standje Sahara, maar ik heb het nog koud
Wat.... heb je hem een sleutel gegeven?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
nee
[..]
nee in de meubelwinkel op prive afspraak
sttttt niet verder vertellenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat.... heb je hem een sleutel gegeven?
denk je dat die dat daar doetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hopelijk pakt hij dan alleen de leren en heb je dettol doekjes
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was ergens kelderachtig met bogen. Op het menu stond 'oud engels eten'.
Diverse stonden daarna in de plee te kotsen
Jup.... dit was de tent.... ik heb een vergelijkbare foto ergensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ knip ]
Zulke bogen zeker?
Geen idee meer wat we toen gegeten hebben.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup.... dit was de tent.... ik heb een vergelijkbare foto ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |