SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt vast zijn maîtresse te palen in een of ander luxe 5 sterren hotelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waar hangt hij uit eigenlijk
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie nu pas wat er in de spoiler staat
nee in de meubelwinkel op prive afspraakquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt vast zijn maîtresse te palen in een of ander luxe 5 sterren hotel
Dat hebben we nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kost zo’n bank van gerbilleer nou?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hebben we niet![]()
We hebben gerbil imitatieleer
Stoelverwarmingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had in de auto terug de verwarming op standje Sahara, maar ik heb het nog koud
Wat.... heb je hem een sleutel gegeven?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
nee
[..]
nee in de meubelwinkel op prive afspraak
sttttt niet verder vertellenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat.... heb je hem een sleutel gegeven?
denk je dat die dat daar doetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hopelijk pakt hij dan alleen de leren en heb je dettol doekjes
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was ergens kelderachtig met bogen. Op het menu stond 'oud engels eten'.
Diverse stonden daarna in de plee te kotsen
Jup.... dit was de tent.... ik heb een vergelijkbare foto ergensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ knip ]
Zulke bogen zeker?
Geen idee meer wat we toen gegeten hebben.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup.... dit was de tent.... ik heb een vergelijkbare foto ergens
Leuk, ik was ook even bezig, al mijn foto's zitten helemaal door elkaar in een grote curver bak. Maar vind het altijd leuk dat we toch een beetje een verleden hebben samen ofzo. Terwijl we elkaar eigenlijk niet kenden.quote:
ik mocht voor de eerste starbucks hier in nl op training 10 dagen naar londen. Zijn we met 50 collega's daar heen gegaan. Was echt super vetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nog nooit in de UK geweest, zal er ook wel niet zo snel van gaan komen ben ik bang..
Wat dan? Maakten ze het nooit schoon dan met ontvetter?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mocht voor de eerste starbucks hier in nl op training 10 dagen naar londen. Zijn we met 50 collega's daar heen gegaan. Was echt super vet
Lijkt me ook wel leuk hoor. Maar ik heb geen paspoort (dat ga je nodig hebben binnenkort om daar te komen) en was eigenlijk voornemens om het bij een ID te houden... Kan ik wel de rest van Europa bezoeken...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mocht voor de eerste starbucks hier in nl op training 10 dagen naar londen. Zijn we met 50 collega's daar heen gegaan. Was echt super vet
Waarom wil je niet ook een paspoort dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk hoor. Maar ik heb geen paspoort (dat ga je nodig hebben binnenkort om daar te komen) en was eigenlijk voornemens om het bij een ID te houden... Kan ik wel de rest van Europa bezoeken...
Oh dat klinkt wel als een feestje ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen overzicht en te veel herkenbare personen
ja was het ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als een feestje ja.
Ik heb ze net gevonden en zit ze nu ook even door te bladerenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk, ik was ook even bezig, al mijn foto's zitten helemaal door elkaar in een grote curver bak. Maar vind het altijd leuk dat we toch een beetje een verleden hebben samen ofzo. Terwijl we elkaar eigenlijk niet kenden.
Groter, lastiger mee te nemen..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom wil je niet ook een paspoort dan?
nee je kan weer in winterslaapquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:01 schreef dud0r het volgende:
Is die pandemie al voorbij of kan ik weer in winterslaap gaan?
Dat valt toch mee?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Groter, lastiger mee te nemen..
![]()
![]()
Ik vind het wel prettig om het altijd bij me te hebben in mijn portemonnee of telefoonhoesjequote:
Top! Tot het voorjaar danquote:
Op de achterkant van de foto staat 97, dus voor mij al 24 jaar geleden. Denk dat jij misschien 1 of 2 jaar na mij was?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ze net gevonden en zit ze nu ook even door te bladerenMemory's (meer dan dik 20 jaar geleden
)
En iets van een tasje ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om het altijd bij me te hebben in mijn portemonnee of telefoonhoesje
Ik vond net alle kaartjes ook nog tussen de foto's (metro / wembly / windsor) mei 1998, dus een jaar laterquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de achterkant van de foto staat 97, dus voor mij al 24 jaar geleden. Denk dat jij misschien 1 of 2 jaar na mij was?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond net alle kaartjes ook nog tussen de foto's (metro / wembly / windsor) mei 1998, dus een jaar later
So closequote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vond net alle kaartjes ook nog tussen de foto's (metro / wembly / windsor) mei 1998, dus een jaar later
Lijkt me in sommige gevallen echt heftig inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
je ziet de medewerkers ook huilen na die oproepen
ja neem je denk ik toch allemaal mee nara huis al die nare verhalenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me in sommige gevallen echt heftig inderdaad.
Wat liefquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren klant aan de tel. Een onderdeel van zijn bank is kapot. En om het te laten maken moet je zelf die bank brengen dan. of het laten vervoeren mara dan betaal je dat ook. Dus die man zegt dat hij het echt niet kan brengen omdat hij MS heeft en niemand kent om hem te helpen.
Het is dat ik geen auto heb want bood bijna aan dat ik het zou komen ophalenDus nu probeer ik dan bij de verantwoordelijke voor dit soort beslissingen te regelen of wij het vervoer kunnen betalen. Dus kijken wat ik maandag dan hoor.
hoop het echt. iedereen kan wel zeggen dat die ziek is natuurlijk maar geloofde de man wel. Maar eigenlijk is de regel dat we dat transport niet betalen.quote:
Toch best heftig dat je ziek bent en dan niet weet hoe je zoiets moet regelen. Want dat is vast met meer dingen dan enkel een kapotte bank.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop het echt. iedereen kan wel zeggen dat die ziek is natuurlijk maar geloofde de man wel. Maar eigenlijk is de regel dat we dat transport niet betalen.
ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch best heftig dat je ziek bent en dan niet weet hoe je zoiets moet regelen. Want dat is vast met meer dingen dan enkel een kapotte bank.
ja dat niet maar schiet je ook niks mee op om zon vrouw de stress in te helpenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal is te goed voor deze wereld.
lag je niet te slapen fatty?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:27 schreef dud0r het volgende:
Boh dat was een lekker beetje eten. Even uitbuiken.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:27 schreef dud0r het volgende:
Boh dat was een lekker beetje eten. Even uitbuiken.
[ afbeelding ]
Ik had honger dus ben weer wakker geworden om te etenquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had honger dus ben weer wakker geworden om te eten
wat was het probleem dan? ze moest een lappie eroverheen halen en dat resulteert in paniek?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
Paar dagen daarvoor vrouw aan de lijn. Belde haar om te vertellen dqat debank binnen is en in de regel moet de bank dan in 2 dagen worden afgenomen. Die schoot helemaal in de stress omdat ze ook fysiek slecht was en allerlei mensen moest inschakelen voor hulp.
Dus zei geen haast en zou haar wat dagen tijd geven danBelde ze de dag daarna weer terug helemaal in de stress dat ze nog die hulp moet regelen blabla en ik had haar overvallen met de bank en whaaaaaaaaaaaaaa helemaal paniek
![]()
Dus nu heb ik stiekem gezegd dat 15 feb ook goed isGeloof niet dat ik dat mocht doen
Nee de oude bank moest er nog uit en dan nog die kamer opknappen ofzo maar ze was gewoon spontaan helemaal in de stress geschotenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
wat was het probleem dan? ze moest een lappie eroverheen halen en dat resulteert in paniek?
Als een echte vrouw dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de oude bank moest er nog uit en dan nog die kamer opknappen ofzo maar ze was gewoon spontaan helemaal in de stress geschoten
Hou op zeg.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
ik had gisteren klant aan de tel. Een onderdeel van zijn bank is kapot. En om het te laten maken moet je zelf die bank brengen dan. of het laten vervoeren mara dan betaal je dat ook. Dus die man zegt dat hij het echt niet kan brengen omdat hij MS heeft en niemand kent om hem te helpen.
Het is dat ik geen auto heb want bood bijna aan dat ik het zou komen ophalenDus nu probeer ik dan bij de verantwoordelijke voor dit soort beslissingen te regelen of wij het vervoer kunnen betalen. Dus kijken wat ik maandag dan hoor.
aha zo..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de oude bank moest er nog uit en dan nog die kamer opknappen ofzo maar ze was gewoon spontaan helemaal in de stress geschoten
nouja eigenlijk. als je dan een bank koopt van bijna 300 en binnen 2 maanden gaat er iets kapot? En dan zeg ik tegen je ja je hebt wel garantie maar je moet hem wel zelf komen brengenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou op zeg.
Het is toch heel normaal dat als je je bank wil laten maken dat je die langs moet brengen.
Er gaat toch niets voor niets in de wereld.
Maar je kan nog posten?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
Nou. De vuurwapengevaarlijke TBSer is gepakt in Zeeland
Het houd niet op, niet vanzelfquote:
ja maar denk dat je nu dan druk bezig zou moeten zijn met je zelf verstoppen voor je begeleidersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeker
Maar als ik t was kon ik dat in de inrichting ook
Voor een koppensneller ben je best liefquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Alles wat ik aan begeleiding heb zit hier gewoon op de bank hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar denk dat je nu dan druk bezig zou moeten zijn met je zelf verstoppen voor je begeleiders
Uuuh nee... beetje toko doet dat als service. Als ik een bank koop hoort er niet iets binnen X periode kapot te gaan en lossen ze dat maar mooi op. Na periode X is het mijn eigen pakkie an.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou op zeg.
Het is toch heel normaal dat als je je bank wil laten maken dat je die langs moet brengen.
Er gaat toch niets voor niets in de wereld.
ja bij ons ben je dus zelf verantwoordeijk voor vervoerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uuuh nee... beetje toko doet dat als service. Als ik een bank koop hoort er niet iets binnen X periode kapot te gaan en lossen ze dat maar mooi op. Na periode X is het mijn eigen pakkie an.
Ja, garantie tot een halve centimeter over de drempel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij ons ben je dus zelf verantwoordeijk voor vervoer
binnen 2 maanden? dan is afaik de volledige kostenpost voor de verkopende partij..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouja eigenlijk. als je dan een bank koopt van bijna 300 en binnen 2 maanden gaat er iets kapot? En dan zeg ik tegen je ja je hebt wel garantie maar je moet hem wel zelf komen brengen
Das gewoon slecht. En dat is de regel wel maar staat mij nog wat tegen :p
ja kan je dus bedenken wat voor telefoontjes ik hebquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, garantie tot een halve centimeter over de drempel.![]()
Ik had het niet gepikt(overigens waarschijnlijk ook niet iets gekocht)
zie 300 maar bedoelde 3000.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
binnen 2 maanden? dan is afaik de volledige kostenpost voor de verkopenden partij..
Toko staat soberso al niet bekend om zijn goede kwaliteit bankenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan je dus bedenken wat voor telefoontjes ik heb![]()
maar ook boze telefoontjes van mensen die dan bij de bezorging er achter komen dat de bank te groot is voor de deur.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toko staat soberso al niet bekend om zijn goede kwaliteit banken
Dat is gewoon domquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ook boze telefoontjes van mensen die dan bij de bezorging er achter komen dat de bank te groot is voor de deur.
Dat zijn de ergste want daar voel ik mij niet verantwoordelijk voor ;P en die gaan vanwege de stress helemaal uit hun plaat :p Die bank gaat dan weer naar de winkel en mogen ze daarna weer bezorgkosten betalen en eventuele vermaakkosten zodat de bank wel naar binnen kan
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie 300 maar bedoelde 3000.
Ja het reperaren van debank is voor ons maar niet het vervoer.
Vind ik onzin. Volgens mij komen ook goede zaken je bank niet ophalen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uuuh nee... beetje toko doet dat als service. Als ik een bank koop hoort er niet iets binnen X periode kapot te gaan en lossen ze dat maar mooi op. Na periode X is het mijn eigen pakkie an.
onzin, je garage komt je auto toch ook niet aan huis repareren?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
De bank is defect (en voldoet dus niet aan de redelijke verwachting van een consument, oftewel "non-conformiteit" aldus de wet..)
reparatie moet gratis zijn, de verzendkosten mogen jullie wettelijk dus niet rekenen en zijn in overtreding van de wet![]()
https://www.ictrecht.nl/b(...)isico-van-verzending
art.7:21 BW is, zo ver ik zie/kan vinden, nog steeds actueel
"De kosten van nakoming van de in lid 1 bedoelde verplichtingen kunnen niet aan de koper in rekening worden gebracht."
je moet eens bij je baas/hoofkantoor eens om de wettelijke onderbouwing van die verzendkosten vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |