In tegenstelling tot de voorgaande jaren ontbreken de juniores op het programma. Dit heeft uiteraard te maken met de Corona-pandemie.quote:PROGRAMMA
ZATERDAG 30/01
11:45 - 12:30 Officiële training
13:30 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Heren U23
14:00 - 14:30 Officiële training
15:10 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Dames Elite
ZONDAG 31/01
11:45 - 12:30 Officiële training
13:30 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Dames U23
14:00 - 14:30 Officiële training
15:10 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Elite Heren
Belgiëquote:Selectie elite-mannen
Mathieu van der Poel
Lars van der Haar
Corné van Kessel
Joris Nieuwenhuis
David van der Poel
Selectie elite-vrouwen
Ceylin del Carmen Alvarado
Annemarie Worst
Lucinda Brand
Denise Betsema
Yara Kastelijn
Marianne Vos
Sophie de Boer
Anne Tauber
Selectie U23-mannen
Ryan Kamp
Pim Ronhaar
Mees Hendrikx
Tim van Dijke
Kyle Agterberg
Luke Verburg
Selectie U23-vrouwen
Manon Bakker
Puck Pieterse
Inge van der Heijden
Aniek van Alphen
Fem van Empel
Shirin van Anrooij
Susanne Meistrok
quote:Heren Elite: Toon Aerts, Quinten Hermans, Eli Iserbyt, Daan Soete, Laurens Sweeck, Wout van Aert, Michael Vanthourenhout, Gianni Vermeersch en Tim Merlier.
Dames Elite: Sanne Cant, Alicia Franck, Loes Sels, Ellen Van Loy, Laura Verdonschot, Karen Verhestraeten en Suzanne Verhoeven.
Heren U23: Anton Ferdinande, Timo Kielich, Toon Vandebosch, Niels Vandeputte, Emiel Verstrynge en Joran Wyseure.
Dames U23: Julie Brouwers, Kiona Crabbé, Julie De Wilde, Jinse Peeters, Marte Truyen en Tessa Zwanepoel.
verstandigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ceylin niet direct vol in de achtervolging
Meisje van Texel hequote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:16 schreef franklop het volgende:
Betsema ging er beter door heen dan Kamp
Lijkt me 5 maximaalquote:
Maar waarom zou je Alvarado willen vergelijken met de mannen? Ze rijdt bij de vrouwenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Altijd lachen met het gedweep met de technische superioriteit van Alvarado. Vergeleken met de andere vrouwen, sure. Vergeleken met de mannen is het buitengewoon middelmatig.
Doet ze wel vaker in de openingsronde.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:15 schreef franklop het volgende: Oei Alvarado. Dat is niet handig met die brug
Ik lig er perfect bij op de bankquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik lig er perfect bij op de bank
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik lig er perfect bij op de bank
Zal wel afstand moeten nemen van Brand.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Betsema zou wel een leuke kampioen zijn
Bondscoach heeft hier geen invloed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:21 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik heb het gevoel dat een Nederlander dit gaat winnen, maar kan het mis hebben natuurlijk
Ik gun het Brand ook wel een keer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Betsema zou wel een leuke kampioen zijn
Nou, hij geilt anders best wel op bepaalde Belgische renners.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:22 schreef franklop het volgende:
Charmante schoentjes aldus Wuyts
Daar zegt hij bij de mannen nooit wat van.
En op Mathieuquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, hij geilt anders best wel op bepaalde Belgische renners.
Liever Worst dan Brand.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik gun het Brand ook wel een keer.
Te weinig in de bijbel gelezenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:30 schreef Pedroso het volgende:
Alvarado wat te zelfverzekerd vooraf lijkt het.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar haalt Worst dit ineens vandaan?
quote:
Zonneveld in de problemen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:30 schreef DeeBee het volgende:
De altijd doperende Betsema met een wereldtitel straks, Vannoppen vindt dit leuk.
Verrassend ook gezien dit seizoen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:30 schreef Faraday01 het volgende:
Worst zou ook leuk zijn als wereldkampioen
Liever Brand eigenlijk. Als ik dan voorkeur mag hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:30 schreef Faraday01 het volgende:
Worst zou ook leuk zijn als wereldkampioen
Klassementen naar de knoppen dus maar alles gefocust op het WK?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verrassend ook gezien dit seizoen.
Dat blijf ik een gemankeerde crosser vindenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Liever Brand eigenlijk. Als ik dan voorkeur mag hebben
Ja Alvarado is gewoon niet goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:36 schreef gianni61 het volgende:
Kastelijn toch weer voorbij aan Ceylin
Eerste gedeelte is matig van Alvarado.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:36 schreef gianni61 het volgende:
Kastelijn toch weer voorbij aan Ceylin
Doping is uitgewerkt halverwege de racequote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer een klassieke plof van Betsema?
Wel in trend met rest van seizoen. Met uitzondering van hulstquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit valt me een beetje tegen van Betsema.
Moet ze wel op de fiets blijven zitten.quote:
Mijn stream had een paar seconden vertragingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet ze wel op de fiets blijven zitten.
Verbaast me niks.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer een klassieke plof van Betsema?
Thibau heeft zijn voorbereiding ervoor opgeofferd!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Brand al bij al veruit de minste fouten voorlopig. Dankzij Sven uiteraard.
Misschien hopend dat de ploegleiderswagen er wel langs kwam, Mont Ventoux stylequote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je fiets vergeten, ook slim.
Ze zijn grappig, die sporza mannenquote:
Bij wie? Ze ligt 35 seconden achter op #3quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:40 schreef Nober het volgende:
Alvarado zou op techniek ook nog aan kunnen sluiten.
Gezien haar bedroevende start, rijdt ze best sterk rond. Top 5 kan best.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze zijn grappig, die sporza mannen
Betsema weer in het wiel.quote:
Wat bestond?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Shit waarom wist ik niet dat dit bestond. Hup Denise!
Ze is normaal gesproken de snelste toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:49 schreef gianni61 het volgende:
Zou het weer een sprint trauma voor Worst worden?
Dat dacht ze vorig jaar op het WK ook..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze is normaal gesproken de snelste toch?
Brand is ook wel snel na een zware koersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou zeggen dat het niet veel scheelt met Brandquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alvarado sprint nu niet mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat dacht ze vorig jaar op het WK ook..
Toen maakte ze zelf een fout door te laat te beginnen sprinten, terwijl Alvarado achter haar al op snelheid was. Normaal gezien moet ze het daar altijd afmaken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat dacht ze vorig jaar op het WK ook..
Nog 3 rondes en ze zit erbij !quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:53 schreef franklop het volgende:
Alvarado 10 seconden ingelopen deze ronde
Eigenlijk vrijwel altijd bij de vrouwen. Vaak spannend genoeg.quote:
Wordt bij jullie als een gouden medaille gevierd zeker?quote:
Deze zal toch beter aanvoelen dan die van vorig jaar.quote:
Eerder een fout van Worst dan andersom.quote:
Schrikt denk ik van Brandquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerder een fout van Worst dan andersom.
Klopt, Brand deed hier niks fout.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerder een fout van Worst dan andersom.
Worst had gewoon dat gat dicht moeten gooien.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die deed daar helemaal niets fout.
Die val nekt haar wel denk ik... Betsema vloog er vandoor, de rest er zsm achteraan en dan moet je continu in de achtervolging, terwijl je gedacht had als eerste het veld in te kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Benieuwd naar het verhaal van Alvarado. Tenzij ze last had van de val was die echt slecht vandaag.
Zonder val had ik het nog moeten zien, zou zomaar 7e kunnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:04 schreef Szura het volgende:
Prachtige 8e plek voor Sanne Cant, slechts 1.43 achter de winnaar
Vandaag toch gewoon vies slecht? Ben ook Ceylin fan, maar dit was niks...quote:
12 jaar aan de top vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:04 schreef Szura het volgende:
Prachtige 8e plek voor Sanne Cant, slechts 1.43 achter de winnaar
Dat probeerde ze te doen en daarom viel ze.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Worst had gewoon dat gat dicht moeten gooien.
Ja, slecht gepiekt blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vandaag toch gewoon vies slecht? Ben ook Ceylin fan, maar dit was niks...
België heeft een heel groot probleemquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
12 jaar aan de top vergeet dat niet.
Misschien wil er ooit een Nederlandse vrouw zich laten naturaliseren op z'n Bart Veldkamps.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:06 schreef Szura het volgende:
[..]
België heeft een heel groot probleem
Sven zoekt de grenzen weer op.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:08 schreef franklop het volgende:
De ronde rijden van je leven. Beste tip ooit
Dit is een echte vermogenscross. Wout is idd zwaar favoriet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi parcours, zwaar maar ook technisch.
Ik geef dit aan Wout.
Je zou denken van wel maar vaak niet nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:10 schreef Pino112 het volgende:
Geen tijd gehad voor een handdoekje over het gezicht?
Zwaar favoriet is wel overdreven maar hij maakt wel de grootste kans.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is een echte vermogenscross. Wout is idd zwaar favoriet.
Over een uur stopt het met regenen en blijft het een dag droog. Het technische gedeelte zal er dus minder glibberig bij liggen dan vandaag.
Wout is idd favoriet, ik hoop dat Poel lang kan blijven aanpinken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is een echte vermogenscross. Wout is idd zwaar favoriet.
Over een uur stopt het met regenen en blijft het een dag droog. Het technische gedeelte zal er dus minder glibberig bij liggen dan vandaag.
Ja, dit is niet zo handig eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Brand veel te eerlijk dat er contact was.
Die Fransman van de UCI verstaat dat niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dit is niet zo handig eigenlijk.
Al is er alsnog weinig mis mee lijkt me.
Goed punt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Fransman van de UCI verstaat dat niet.
Dat was ook te zien aan de reactie van Worst achteraf. Anders had ze waarschijnlijk wel anders gereageerd naar Brand toe.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dit is niet zo handig eigenlijk.
Al is er alsnog weinig mis mee lijkt me.
Cant niet.quote:
Nee, maar die mag ook niet in een warme studio komenquote:
Ze liep wel erg slechtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Knieproblemen voor Betsema. Bedrog.
Vorige week gevallen (en alsnog zondag gereden).quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Knieproblemen voor Betsema. Bedrog.
Vind ik toch wel verrassend.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
van der Poel, Mathieu 1.70
Van Aert, Wout 2.20
Pidcock, Thomas 19.00
Aerts, Toon 51.00
Iserbyt, Eli 51.00
Sweeck, Laurens 51.00
Vanthourenhout, Michael 51.00
Van der Poel is blijkbaar nog steeds favoriet bij de bookmakers.
In het begin gevallen, had ook geen goede dag.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:05 schreef Zwansen het volgende:
Kijk nu even de laatste ronde terug, wat weer een overmacht.
Maar wat is er gebeurd met Alvarado?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |