Vorig jaar ook gekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 05:34 schreef IxCalypso het volgende:
Hachi was een betere opening geweest
Don’t take no for an answer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 05:35 schreef IxCalypso het volgende:
Wat mensen kunnen leren van dieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 05:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Daar pas ik niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Zeer zeker, wacht even...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 05:47 schreef IxCalypso het volgende:
Kennen jullie dat uberhaupt, dat er iemand echt in je hart zit?
Namen graag.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 05:49 schreef IxCalypso het volgende:
Dat er mensen zijn die dag in dag uit online zijn.
Dan ben je al af voor mij.
Quequote:
quote:
Princequote:
Niet?quote:
Ik vind jullie gedrag op dit forum meer doorslaggevend. Dat sla ik ook op en de politie ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 06:24 schreef BasEnAad het volgende:
Herinner de kleur van je hart! Herinner de kleur van je hart!
wat een schijtlied. Het tonen niet waard.quote:
Ga lekker los met Killemquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 06:40 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat waren nog eens tijden..
Godver.
quote:
Mijn naam is Killem Kolibrie. 36 tongslagen per seconden. Zo lang zal dat helpen dus niet duren.quote:
Kun je een engel zijn?quote:
quote:
Heerlijk, van die nummers die je pas gemist hebt wanneer je ze weer hoortquote:
Kloptquote:Op zondag 31 januari 2021 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk, van die nummers die je pas gemist hebt wanneer je ze weer hoort
quote:
*snuffelt wat aan je kontquote:Op zondag 31 januari 2021 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt me geïnspireerd!
quote:
Mea maxima culpaquote:
Het is het eerste maar de tweede is zeker een fantasie. Ik gokquote:Op zondag 31 januari 2021 03:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm is dat een bekentenis...of een reden tot straffen?
Oef, ga ik net op tijd slapen om hier geen antwoord op te hoeven gevenquote:Op zondag 31 januari 2021 03:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is het eerste maar de tweede is zeker een fantasie. Ik gok
Trustequote:
Slimquote:Op zondag 31 januari 2021 03:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oef, ga ik net op tijd slapen om hier geen antwoord op te hoeven geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |