Een heel verhaal, eerste zin van wikipedia:quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zelf eens doen
Maar vooruit, een willekeurige definitie
wiki
[..]
Investopedia
[..]
Wat je beschrijft als optie hedge is een prima strategie verder hoor. Maar bij GME speelt het eckt eckte shorten.
Shorten en put opties zijn dan wel beide bearish, het zijn wel andere instrumenten
Werkt alleen maar verwarrend door definities te vermengen
Kijk ff in [AEX], daar is zat te vinden over beginnen met beleggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:39 schreef Attitude het volgende:
[..]
Verliezen al die particulieren omdat ze geen kennis hebben ? Is dat wat je wilt zeggen?
En via broker en ieder maand investeren. Kun je die dan op elk moment laten uitbetalen of zit er een termijn aan vast, zo van, pas over 20 jaar is er de mogelijkheid tot uitkeren?
En er is dan ook kans dat je niets overhoudt, ondanks je maandelijkse inleg van 500 a per maand. Dat kan dus ook gebeuren?
Excuus, even abuis, liet me even meeslepen in shorten/short-long gaan terwijl ik natuurlijk short sellen bedoeldequote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een heel verhaal, eerste zin van wikipedia:
"In finance, being short in an asset means investing in such a way that the investor will profit if the value of the asset falls."
En nu ben ik klaar met je.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Excuus, even abuis, liet me even meeslepen in shorten/short-long gaan terwijl ik natuurlijk short sellen bedoelde
Ik had mijn inleg eruit gehaald en de rest 💎✊🏽💎✊🏽quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:08 schreef Marsenal het volgende:
15 stuks gekocht afgelopen woensdag. Echt nul verstand van dit onderwerp. Alles omdat ik graag meelees.
Ik wacht totdat de bollebozen van reddit (en fok) zeggen dat het moment daar is, en dan verder. Maar ik merk dat ik er niet chiller van wordt. Eerste en meteen laatste keer
RTquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef Klaphark het volgende:
Prachtig dit. Voor de vorm 1 gekocht, omdat ik het dan nog iets leuker vind om te volgen. Veel te laat, mag ook helemaal naar 0, ook prima.
Moet ook regelmatig lachen om de reacties in de WSB topics, genot.
Denk je niet dat je op dat moment te laat bent en met flink verlies zal verkopen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:08 schreef Marsenal het volgende:
15 stuks gekocht afgelopen woensdag. Echt nul verstand van dit onderwerp. Alles omdat ik graag meelees.
Ik wacht totdat de bollebozen van reddit (en fok) zeggen dat het moment daar is, en dan verder. Maar ik merk dat ik er niet chiller van wordt. Eerste en meteen laatste keer
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmfquote:If they would have went ahead and closed their shorts when the price was at 30 instead of GAMBLING AND DOUBLING DOWN, then we would have had our victory, as well as make some money, and they could’ve simply took the L and lived to manipulate the market another day. Market lives on. No potential market crash. But pure arrogance and pride and recklessness and corruption of the HF’s is why we are where we are at right now.
Haha in de comments staan er nog 2 klaar voor Maandagquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Times Square right now
https://www.reddit.com/r/(...)es_square_right_now/
![]()
Bron?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:47 schreef Ericr het volgende:
Inmiddels is 249% van de float geshort. Lijkt er op dat er nog niks is geleerd door de partijen die shorten. Hoe dan ook moeten er naked short posities zijn ingenomen of in ieder geval zijn geleende aandelen opnieuw uitgeleend waardoor dit soort wantoestanden ontstaan. Dit kan alleen maar mis gaan, zeker als Gamestop volgende week verder in waarde wint.
Gekocht op 300 dollar, ik ben er nerveus over maar heb mentaal al afstand genomen van het geld. Er gaan veel geluiden dat er nog heel veel vuurwerk kan komen dus heb goede hoop. Ik vaar in het kielzog van anderen die beter weten wat ze doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Denk je niet dat je op dat moment te laat bent en met flink verlies zal verkopen?
Baasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gekocht op 300 dollar, ik ben er nerveus over maar heb mentaal al afstand genomen van het geld. Er gaan veel geluiden dat er nog heel veel vuurwerk kan komen dus heb goede hoop. Ik vaar in het kielzog van anderen die beter weten wat ze doen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja zeg dat maar tegen mijn vrouw die kritische vragen over het spaargeld heeft
Zit 24/7 op reddit, slaap er bijna niet van, maar heb echt het idee dat dit wereldnieuws wordtquote:
Zwaar respect. Echt waarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zit 24/7 op reddit, slaap er bijna niet van, maar heb echt het idee dat dit wereldnieuws wordt
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |