Ik ben heel benieuwd nuquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tweede die het niet geworden is geen Jopen, dus altijd beter
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zolang dreinen totdat ik mijn zin krijg
Ik zal een klein tipje van de sluier oplichten:quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd nu![]()
Het is al weer bijna maart nu
quote:Water; pils, caramel malts; apollo, saaz bitter hops; columbus, cascade, chinook dry hops; top fermenting yeast.
Volgens mij was het jouw idee om mijn andere van januari weer voor te dragenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteindelijk geef ik bij jou toch altijd toe
Dat klinkt als een bijzonderequote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal een klein tipje van de sluier oplichten:
[..]
Nee, jij stelde het al eerder voor, ik vroeg enkel bevestigingquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was het jouw idee om mijn andere van januari weer voor te dragen
Ow echt? Wat is er Amerikaans aan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt als een bijzondere
En heel Amerikaans
caramel malts; apollo, saaz bitter hops; columbus, cascade, chinook dry hops; top fermenting yeast.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt? Wat is er Amerikaans aan?
En zo geschieddequote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, jij stelde het al eerder voor, ik vroeg enkel bevestiging
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
caramel malts; apollo, saaz bitter hops; columbus, cascade, chinook dry hops; top fermenting yeast.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Goed plan,ik heb alleen een miezerige Hertog Jan op dit moment, moet het er maar mee doenproost*
Kan alleen maar Jopen zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 10:02 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een biertje genomineerd, geïnspireerd door pullup![]()
Ik heb hem ook nooit gehad dus geen idee of het te zuipen is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |