SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De gordijnen op de slaapkamer en het rolgordijn heb ik op den duur ook vervangen omdat de kleur me niet aanstond. De vitrage van zeven meter hangt er nog gewoon.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:15 schreef gianni61 het volgende: [..] Heb het in m'n oude huis gewoon laten hangen. Zo hoefde ik het niet af te voeren en ik zie dat de nieuwe bewoonster nog een deel heeft laten hangen.
Nee dat red je niet. Dan moet je eerder richting een paar honderd. Je zou eens op de site van bijv. veneta kunnen kijken wat het kost.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
ja denk 100 zou ik ook nog wel doen. Denk niet dat ik alle ramen voor 100 euro kan bekleden met iets toch nieuw? En dan koop je ook weer lelijke budget dingen dus schiet het ook niet op
Mja weet de maten ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat red je niet. Dan moet je eerder richting een paar honderd. Je zou eens op de site van bijv. veneta kunnen kijken wat het kost.
ik vind Veneta nou ook niet bepaald goedkoopquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat red je niet. Dan moet je eerder richting een paar honderd. Je zou eens op de site van bijv. veneta kunnen kijken wat het kost.
Hier hangt ook nog alles. Heeft geen haast.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De gordijnen op de slaapkamer en het rolgordijn heb ik op den duur ook vervangen omdat de kleur me niet aanstond. De vitrage van zeven meter hangt er nog gewoon.
Denk niet dat hij dat gebaar vaak in den bedstede heeft gemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)raag-alsjeblieft-zeg
Kan iemand een gifje maken van dat mooie gebaar vanaf 25 seconden?
Veneta is volgens mij een beetje te bekend aan het worden dan. Tijdje geleden hadden zij wel echt goede prijzen tov anderen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind Veneta nou ook niet bepaald goedkoop
Heb 't zelf nu bij Ikea gehaald. Zeker omdat de hut maar tijdelijk is.
1200e voor 1 raam bij Veneta, of 250e bij ikea voor hele appartement. scheelt me te veel
Dan heb jij mazzel dat het ikea formaat past. Bij mij is het geen optie..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind Veneta nou ook niet bepaald goedkoop
Heb 't zelf nu bij Ikea gehaald. Zeker omdat de hut maar tijdelijk is.
1200e voor 1 raam bij Veneta, of 250e bij ikea voor hele appartement. scheelt me te veel
Ik vraag mij af of hij überhaupt wel eens in een bedstee heeft gelegenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat gebaar vaak in den bedstede heeft gemaakt
Nja ze zitten een soort van gelijk met oa leenbakker. daar kan je ook prijzen online checken. maar leenbakker hanteert 2 maanden levertermijn (is in de praktijk eerder 2-3 weken).quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Veneta is volgens mij een beetje te bekend aan het worden dan. Tijdje geleden hadden zij wel echt goede prijzen tov anderen.
Tja wat is passen. ik heb bij m'n balkondeuren 3 ikea gordijnen naast elkaar hangen ipv aan weerszijden van 't kozijn 1. Daarnaast de haken ipv om de 3 lussen om de 2 lussen gedaan om nog wat breedte te winnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb jij mazzel dat het ikea formaat past. Bij mij is het geen optie..
Mooie is wel dat hij door het gebrek aan poes niet echt vals is geworden, dat is dan wel op een vreemde manier een pré.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of hij überhaupt wel eens in een bedstee heeft gelegen
Met mayoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:24 schreef dud0r het volgende:
Bitterballen horen op een schaal niet in de gordijnen
Ja liever gewoon daar rustig de tijd voor nemen en iets leuks uitzoeken als het zover isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gordijnen van hema maar kwantum heeft ook wel leuke dingen. Gewoon wachten op een of andere actie.
Ja oke, gordijnen. Dat kan wel. Maar ik heb houten jaloezieën en gekeken naar plissee's. En het is toch wel wenselijk dat je naden niet voor de ramen zitten, maar voor het hout. En tijdelijk vs langer is ook een keuzequote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja wat is passen. ik heb bij m'n balkondeuren 3 ikea gordijnen naast elkaar hangen ipv aan weerszijden van 't kozijn 1. Daarnaast de haken ipv om de 3 lussen om de 2 lussen gedaan om nog wat breedte te winnen.
Ik had ze zelf gewoon op lengte gestreken, maar m'n moeder vond dat niet kunnen dus die heeft vorige week zaterdag voor Schumacher gespeeld achter de naaimachine en alles ingekort en een nieuwe zoom in genaaid.
Aan de andere kant, misschien heeft die man een heel harem thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie is wel dat hij door het gebrek aan poes niet echt vals is geworden, dat is dan wel op een vreemde manier een pré.
Ondertussen zes scheepvaartongelukken per dag omdat je daar naakt in de gordijnen hangt te zwieren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja liever gewoon daar rustig de tijd voor nemen en iets leuks uitzoeken als het zover is
Pciesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja oke, gordijnen. Dat kan wel. Maar ik heb houten jaloezieën en gekeken naar plissee's. En het is toch wel wenselijk dat je naden niet voor de ramen zitten, maar voor het hout. En tijdelijk vs langer is ook een keuze
Zal er wel een stream op zetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen zes scheepvaartongelukken per dag omdat je daar naakt in de gordijnen hangt te zwieren.
Ik denk dat een uurtje CNN kijken van 01:00 tot 02:00 al meer dan gek genoeg is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aan de andere kant, misschien heeft die man een heel harem thuisBloed drinkende elite enz. wat weten wij
Op jou of de botenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal er wel een stream op zetten.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pciesligt ook een simpele vinyl vloer in om die reden
Ok, dan blijf ik nog even hangen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal er wel een stream op zetten.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op jou of de boten![]()
Bam jonguh.... zo tegen de Erasmus![]()
Jouw uitzicht is nog steeds epic overigens![]()
God wat zal je daar lekker zitten zo van het voorjaar!
Eerste gebouw naast de Erasmusbrug kom ik wel eens, zal vanaf het dak zwaaien met de Palestijnse vlag dan, ok?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste gebouw naast de Erasmusbrug kom ik wel eens, zal vanaf het dak zwaaien met de Palestijnse vlag dan, ok?
Ik stem eigenlijk gewoon voor wilde party's in bals appartementquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmzzz net tevroeg voor een KSC housewarming
Ook wel eens naar beneden gekotst vanaf het dak daar maar dat gebeurt niet meer want nu ben ik wat rustiger en bedaarderquote:
ja geloof dat daar hoogbouw voor komt. Dus denk dat ik dat uitzicht kwijt raakquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan ook basejumpers van de euromast zien gaan
Dat is ook goedhoor, als je dan ook even van te voren zwaait maak ik daar fotos van voor in de scquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel eens naar beneden gekotst vanaf het dak daar maar dat gebeurt niet meer want nu ben ik wat rustiger en bedaarder
Covid is wel de ultieme plezierbederver inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel eens naar beneden gekotst vanaf het dak daar maar dat gebeurt niet meer want nu ben ik wat rustiger en bedaarder
Misschien kan je nog bezwaar indienenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat daar hoogbouw voor komt. Dus denk dat ik dat uitzicht kwijt raak
Deal.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is ook goedhoor, als je dan ook even van te voren zwaait maak ik daar fotos van voor in de sc
Te laatquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kan je nog bezwaar indienen
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn de halven weer weg?
[ afbeelding ]
Maar toch, ere wie ere toekomt, het is een magnifiek uitzicht balletje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te laat![]()
En las gisteren dacht ik dat ze aan de zijkant van dat park er naast ook gaan bouwen. Maar geloof ook sociale woningbouw dus dat is goed.
Bal hangt hier nog rond.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn de halven weer weg?
[ afbeelding ]
ja hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar toch, ere wie ere toekomt, het is een magnifiek uitzicht balletje.
Welke?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn de halven weer weg?
[ afbeelding ]
Na een maand bitterbal is die buurt ook weer chique en krijg je van Aboutaleb een bosje tulpenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja he![]()
iedereen schrikt bij het horen van de buurt maar das een klein detail![]()
Daaromquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een maand bitterbal is die buurt ook weer chique en krijg je van Aboutaleb een bosje tulpen
Ja maar daar heb ik dan de bootjes voorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou saai zijn voor je denk ik, moet wel wat gebeuren altijd, toch?
Je kan proberen dat jij 100 in gedachten had en middelen voorstellen. Maar 200 is geen verkeerd bod.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Alles voor 200¤ akkoord?
Betreft dus 3x rolgordijn bij dubbel raam in woonkamer, 1x rolgordijn bij deur naar balkon. 1x rvs-rail met gordijn bij slaapkamer 1. 1x luxaflex bij dubbel raam in kamer 2 en 1x luxaflex bij klein raam in inloopkast.
ja dat kan ik zeggen en dat ik het voor 150 graag overneem.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan proberen dat jij 100 in gedachten had en middelen voorstellen. Maar 200 is geen verkeerd bod.
Bootje, bootje waar ben je nou? Booooootje?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dan de bootjes voor
Je kan altijd nog toegeven en 200 accepteren tochquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan ik zeggen en dat ik het voor 150 graag overneem.
ja zo dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bootje, bootje waar ben je nou? Booooootje?
[ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Ja preciesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan altijd nog toegeven en 200 accepteren toch![]()
Ik probeer zoiets altijd
Scheelt dat je schilderen onderhand heeeuulquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Ja 200 is ook wel oke natuurlijk. scheelt weer gedoe en geld. Moet daar alleen schilderen. misschien dat ik de muur in de slaapkamer blauw laat
Ja niet dus denk dat ik daar wat muurtjes overslaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Scheelt dat je schilderen onderhand heeeuul
Leuk vind.
En schuren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Scheelt dat je schilderen onderhand heeeuul
Leuk vind.
De frustratie spat er vanaf.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het lijkt alsof de journalist eigenlijk wil wurgen maar zich net op tijd weet te herpakken
Koop toch? Alle tijd om t dan een x te doen als je wel zin hebt om te verven?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet dus denk dat ik daar wat muurtjes oversla
Ja en geloof dat het er nog wel oke uitzagquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Koop toch? Alle tijd om t dan een x te doen als je wel zin hebt om te verven?
Dat is nooit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Koop toch? Alle tijd om t dan een x te doen als je wel zin hebt om te verven?
Schilderijtjes van de muren af en je schrikt je kapot.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en geloof dat het er nog wel oke uitzag
Dat kan je pas goed beoordelen als het leeg isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en geloof dat het er nog wel oke uitzag
Ja misschien kan ik dan vragen of ik de schilderrijtjes ook kan overnemenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schilderijtjes van de muren af en je schrikt je kapot.
in verschillende kleuren? Heb je een voorbeeld van de stijl van je inrichting?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe interieur gek je bent. Ik schilder regelmatig
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik dan vragen of ik de schilderrijtjes ook kan overnemen
Even mn topic dr bij zoeken, momentjequote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in verschillende kleuren? Heb je een voorbeeld van de stijl van je inrichting?
Post die foto nog eens dan kunnen we schilderijtjes checken?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik dan vragen of ik de schilderrijtjes ook kan overnemen
Ja inderdaad. Ik zat een jaartje in onderhuur en mocht niks schilderen en ook geen nieuwe spijkers in de muur rammen. Heb vakantiefoto's op canvas laten afdrukken en her en der aan bestaande spijkers gehangen omdat ik anders tegen die verkleurde plekken aan zat te kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schilderijtjes van de muren af en je schrikt je kapot.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Post die foto nog eens dan kunnen we schilderijtjes checken?
Ah dan wahct ik geduldig af :pquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:52 schreef Puala het volgende:
oh ja, mn ssl certificaat doet t niet en al mn foto's zijn deaud in mn topic. Zucht. Moet ik ook nog fixen.
Ja deze kleur kan echt nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Diarree op de muur![]()
Neeeeee.... die ene moet je gewoon schilderen
Je eigen kleur blauw vond ik mooier.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja deze kleur kan echt niet
maar deze muur, dat blauw is niet slecht
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je eigen kleur blauw vond ik mooier.
Die zou ik inderdaad eerder laten als je geen zin in schilderen hebt. Dit is ook niet zo'n 'net niet' kleur. Gewoon lichtblauw.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
which is?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg echt de meest rare vraag ooit net over WA.
Over Willem Alexander?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg echt de meest rare vraag ooit net over WA.
Ik heb er wel een paarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
babyblauwquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een goed (lees fantastisch) geheugen, meer niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
*kijkt om zich heen*
Ja das een mooie kleur he
Denk je dat die mij bij kan houden?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over Willem Alexander?
Jaag je zeker wel eens mee in de schotse hooglanden
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat vet allemaal
Die zwarte ramen ook zo bij de keuken en die muur![]()
Heb je een groot huis?
[..]
Ik heb er wel een paarIs dit jouw eigen huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnxquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat vet allemaal
Die zwarte ramen ook zo bij de keuken en die muur![]()
Heb je een groot huis?
[..]
Ik heb er wel een paarBij deze... Je kunt Puala dus vragen voor interieur inspiratie en adviesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nou iddquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij deze... Je kunt Puala dus vragen voor interieur inspiratie en advies![]()
Jazeker. Ik heb vorig jaar een flinke verbouwing gehad en een reeks gehadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Netjesheb je en topic ook in klussen en wonen?
moet ik maar opzoeken dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb vorig jaar een flinke verbouwing gehad en een reeks gehad
Dankuquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie wat erg mooie dingen, maakt buiging
Nee zeker nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet ik maar opzoeken dan.
Ben je nu klaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee zeker niet
Joh. Wel mooi dat je er zef in kan blijven wonen denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb vorig jaar een flinke verbouwing gehad en een reeks gehad
eensquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Puala mag wel binnenhuisarchitecte worden in Foqueville
Keuzestreps.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eens
kan zelf toch geen keuze maken ook
teringquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ergens halverwegeDit is de ruimte waar nu de woonkamer is
Wow.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Een huis, maar dan een beetje de old skool centerparks stijlquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
Wat voor soort gebouw was het Puala?
Jezusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:08 schreef Puala het volgende:
oh enne, zelluf gedaan die verbouwing! Ex partner had 2 linker handen
Getsie doe jij jagen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat die mij bij kan houden?
Mijn god, petje af en ja die heb ik echt op nu.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:08 schreef Puala het volgende:
oh enne, zelluf gedaan die verbouwing! Ex partner had 2 linker handen
Gewoon doen! Niet bang zijn, beetje googlen, topic op fok. Kan prima.quote:
lekkage is weg nu?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon doen! Niet bang zijn, beetje googlen, topic op fok. Kan prima.
Vorige week geleerd dat ik ook dakleer kan plakken
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon doen! Niet bang zijn, beetje googlen, topic op fok. Kan prima.
Vorige week geleerd dat ik ook dakleer kan plakken
nou afgezien van stroom heb ik dingen hier zelf geprobeerdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soms moet je eens wat proberen voordat je moord en brand begint te roepen
Nee joh, ik ken wel wat echte jagers maar ik ben daar zelf veel te soft voorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Getsie doe jij jagen?![]()
Hebbie ook zo'n outdoor schofffel jasje![]()
Ja!quote:
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:10 schreef Puala het volgende:
nog 1tje dan, dit was de woonkamer van de funda foto van de vorige bewoners![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou afgezien van stroom heb ik dingen hier zelf geprobeerd
Nicequote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja!![]()
Op alle 3 de plekkenWel nog met aqua seal, maar ik weet nu waar ik de stukken moet plakken.
Paaldansbarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:10 schreef Puala het volgende:
nog 1tje dan, dit was de woonkamer van de funda foto van de vorige bewoners![]()
[ afbeelding ]
Jaren 70 bungalowsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Een huis, maar dan een beetje de old skool centerparks stijl
Ja al herken je er niets meer van. De keuken zit nu in de zitkuil ipv in de grote ruimte boven. Heb je tijdens t koken zicht op de straat, veel leuker. En nu heb je tijdens t zitten op de bank zicht op de tuin.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijkWel vette ruimte zo
Als je dat nou slim aanpakt zet je die konijntjes eerst bij elkaar, heb je daarna al snel meer konijntjes om de strot af te bijtenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, ik ken wel wat echte jagers maar ik ben daar zelf veel te soft voor![]()
Behalve als het echt zou moeten dan bijt ik konijntjes wel de strot af.
Stroom kan prima zolang je maar eerst de groep uit zet voor je draadjes aanraakt. Anders vloek je als je t verkeerde draadje aanraaktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou afgezien van stroom heb ik dingen hier zelf geprobeerd
in mijn beleving stond je keuken op die vide haha. in die zitkuil maakt wel meer sensequote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja al herken je er niets meer van. De keuken zit nu in de zitkuil ipv in de grote ruimte boven. Heb je tijdens t koken zicht op de straat, veel leuker. En nu heb je tijdens t zitten op de bank zicht op de tuin.
De houtkachel is ook van de kuil naar boven verplaatst.
Balustrade van de vide is veranderd waardoor er meer licht is in huis. Echt alles is anders
Dit vind ik ook altijd wel een belangrijke, ik wil echt nooit tegen een blinde muur aankijken over het fornuis heen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja al herken je er niets meer van. De keuken zit nu in de zitkuil ipv in de grote ruimte boven. Heb je tijdens t koken zicht op de straat, veel leuker. En nu heb je tijdens t zitten op de bank zicht op de tuin.
De houtkachel is ook van de kuil naar boven verplaatst.
Balustrade van de vide is veranderd waardoor er meer licht is in huis. Echt alles is anders
Had ook gekund, maar de kuil is logischer. Mijn thuiswerkplek is op de videquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in mijn beleving stond je keuken op die vide haha. in die zitkuil maakt wel meer sense
Eensquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik ook altijd wel een belangrijke, ik wil echt nooit tegen een blinde muur aankijken over het fornuis heen.
Ik heb een vrij donkere keuken zonder raampje. Zou wel heel graag raampjes in de keuken en badkamer willen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik ook altijd wel een belangrijke, ik wil echt nooit tegen een blinde muur aankijken over het fornuis heen.
Denk dat ik wat misleid was door de renders die je ooit geplaatst had en de plaatsing van een trap ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Had ook gekund, maar de kuil is logischer. Mijn thuiswerkplek is op de vide
Ik ben echt heel erg anti woonkamer aan de voorkant, geen zin in geloer vanaf de straat en kijk ook veel liever zelf mijn tuin in.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik ben anti inkijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg anti woonkamer aan de voorkant, geen zin in geloer vanaf de straat en kijk ook veel liever zelf mijn tuin in.
Ballie probeert juist van alles, dat ze af en toe om advies komt vragen is juist een goed teken dat ze het wil leren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soms moet je eens wat proberen voordat je moord en brand begint te roepen
Oh kan wel, bedoeling is altijd de zitkuil geweest iig. Ik heb wel een stuk uit mn trap gezaagd om mijn vriezerdeur open te kunnen doenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat ik wat misleid was door de renders die je ooit geplaatst had en de plaatsing van een trap ofzo.
maakt niet uit. Resultaat is heel gaaf iig
Ja naar buiten is helemaal prima maar naar de huiskamer (bezoek) zou ook al kunnen, ik kijk nu op bootjes en dat vind ik ook wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:15 schreef Puala het volgende:
[..]
EensMaar ik heb 5,5 meter glas voor mn neus, dus dat kijken zit wel goed
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie probeert juist van alles, dat ze af en toe om advies komt vragen is juist een goed teken dat ze het wil leren.
Stuk leuker hutje om te verbouwen dan een rijtjeshuis me dunktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:10 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
*zegt niks*quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Mijn keuken ga ik hier niks over zeggen want dat wordt toch niet begrepen door de onwetenden
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Mijn keuken ga ik hier niks over zeggen want dat wordt toch niet begrepen door de onwetenden
Ik niet hoorquote:
Ben wel eens gevraagd door de, eehm 'sociale woongroep' hier in de buurt om als begeleider mee te lopen, dus dat snap ik wel ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij loopt voorop om ons te begeleiden
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Iemand nog een leuk muziekje?
Ik heb zin om te wiebelen.
Heb je geen dansende paddenstoelen UI?quote:
ja tuurlijk. Lekker bruinquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben jij ok met een beetje een tintje?
[ afbeelding ]
Doe dan gewoon de originele versiequote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je geen dansende paddenstoelen UI?
Deze? Ik heb ook nog andere.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je geen dansende paddenstoelen UI?
Nee, ook weinig behoefte aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie die buik van rico verhoeven gezien
je mist wat hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ook weinig behoefte aan eigenlijk.
oh vetquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top! Ga ik hem morgen denk ik uitzetten. :y
Zolang de corona er nog zo erg is wordt mijn buik ook nog niet tot zoiets verbouwdquote:
Deze jaquote:
nou als ze het tot zoiets kunnen bouwen is dat wel erg indrukwekkendquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang de corona er nog zo erg is wordt mijn buik ook nog niet tot zoiets verbouwd
Die van mij zal nog harder zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als ze het tot zoiets kunnen bouwen is dat wel erg indrukwekkend
Keer documentaire gezien van Rico thuis, als pappa thuis was mochten de kinderen niet praten want pappa moest zich kunnen concentreren op zijn gevecht over vier maanden en die muis waar hij mee was dook steeds weg achter de koelkast als de kinderen dan toch geluid maaktenquote:
Ik heb het over zijn buikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer documentaire gezien van Rico thuis, als pappa thuis was mochten de kinderen niet praten want pappa moest zich kunnen concentreren op zijn gevecht over vier maanden en die muis waar hij mee was dook steeds weg achter de koelkast als de kinderen dan toch geluid maakten
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij zal nog harder zijn
Vanwege de plaat die er in moet
Ik had er inderdaad een boel gevonden toen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja deze is ook leuk. Jij had een tijdje terug ook veel van die leuke gepost. Ik heb er nog meer achter de hand in ieder geval. [ afbeelding ]
deze wil ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij zal nog harder zijn
Vanwege de plaat die er in moet
Dat is de manco van meisje balletje, extreem goed ontwikkelde radar van goed-slecht en van recht-onrecht maar ze weet dat niet te transleren naar haar onderkantje.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is de manco van meisje balletje, extreem goed ontwikkelde radar van goed-slecht en van recht-onrecht maar ze weet dat niet te transleren naar haar onderkantje.
Tientje wil ik wel voor deze analyse
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je zou mij geld moeten geven voor deze kwats
Als je maar niet zo gaat lopen piepenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze wil ik
https://9gag.com/gag/arMRdYB