SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De gordijnen op de slaapkamer en het rolgordijn heb ik op den duur ook vervangen omdat de kleur me niet aanstond. De vitrage van zeven meter hangt er nog gewoon.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:15 schreef gianni61 het volgende: [..] Heb het in m'n oude huis gewoon laten hangen. Zo hoefde ik het niet af te voeren en ik zie dat de nieuwe bewoonster nog een deel heeft laten hangen.
Nee dat red je niet. Dan moet je eerder richting een paar honderd. Je zou eens op de site van bijv. veneta kunnen kijken wat het kost.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
ja denk 100 zou ik ook nog wel doen. Denk niet dat ik alle ramen voor 100 euro kan bekleden met iets toch nieuw? En dan koop je ook weer lelijke budget dingen dus schiet het ook niet op
Mja weet de maten ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat red je niet. Dan moet je eerder richting een paar honderd. Je zou eens op de site van bijv. veneta kunnen kijken wat het kost.
ik vind Veneta nou ook niet bepaald goedkoopquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat red je niet. Dan moet je eerder richting een paar honderd. Je zou eens op de site van bijv. veneta kunnen kijken wat het kost.
Hier hangt ook nog alles. Heeft geen haast.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De gordijnen op de slaapkamer en het rolgordijn heb ik op den duur ook vervangen omdat de kleur me niet aanstond. De vitrage van zeven meter hangt er nog gewoon.
Denk niet dat hij dat gebaar vaak in den bedstede heeft gemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)raag-alsjeblieft-zeg
Kan iemand een gifje maken van dat mooie gebaar vanaf 25 seconden?
Veneta is volgens mij een beetje te bekend aan het worden dan. Tijdje geleden hadden zij wel echt goede prijzen tov anderen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind Veneta nou ook niet bepaald goedkoop
Heb 't zelf nu bij Ikea gehaald. Zeker omdat de hut maar tijdelijk is.
1200e voor 1 raam bij Veneta, of 250e bij ikea voor hele appartement. scheelt me te veel
Dan heb jij mazzel dat het ikea formaat past. Bij mij is het geen optie..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind Veneta nou ook niet bepaald goedkoop
Heb 't zelf nu bij Ikea gehaald. Zeker omdat de hut maar tijdelijk is.
1200e voor 1 raam bij Veneta, of 250e bij ikea voor hele appartement. scheelt me te veel
Ik vraag mij af of hij überhaupt wel eens in een bedstee heeft gelegenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat gebaar vaak in den bedstede heeft gemaakt
Nja ze zitten een soort van gelijk met oa leenbakker. daar kan je ook prijzen online checken. maar leenbakker hanteert 2 maanden levertermijn (is in de praktijk eerder 2-3 weken).quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Veneta is volgens mij een beetje te bekend aan het worden dan. Tijdje geleden hadden zij wel echt goede prijzen tov anderen.
Tja wat is passen. ik heb bij m'n balkondeuren 3 ikea gordijnen naast elkaar hangen ipv aan weerszijden van 't kozijn 1. Daarnaast de haken ipv om de 3 lussen om de 2 lussen gedaan om nog wat breedte te winnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb jij mazzel dat het ikea formaat past. Bij mij is het geen optie..
Mooie is wel dat hij door het gebrek aan poes niet echt vals is geworden, dat is dan wel op een vreemde manier een pré.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of hij überhaupt wel eens in een bedstee heeft gelegen
Met mayoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:24 schreef dud0r het volgende:
Bitterballen horen op een schaal niet in de gordijnen
Ja liever gewoon daar rustig de tijd voor nemen en iets leuks uitzoeken als het zover isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gordijnen van hema maar kwantum heeft ook wel leuke dingen. Gewoon wachten op een of andere actie.
Ja oke, gordijnen. Dat kan wel. Maar ik heb houten jaloezieën en gekeken naar plissee's. En het is toch wel wenselijk dat je naden niet voor de ramen zitten, maar voor het hout. En tijdelijk vs langer is ook een keuzequote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja wat is passen. ik heb bij m'n balkondeuren 3 ikea gordijnen naast elkaar hangen ipv aan weerszijden van 't kozijn 1. Daarnaast de haken ipv om de 3 lussen om de 2 lussen gedaan om nog wat breedte te winnen.
Ik had ze zelf gewoon op lengte gestreken, maar m'n moeder vond dat niet kunnen dus die heeft vorige week zaterdag voor Schumacher gespeeld achter de naaimachine en alles ingekort en een nieuwe zoom in genaaid.
Aan de andere kant, misschien heeft die man een heel harem thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie is wel dat hij door het gebrek aan poes niet echt vals is geworden, dat is dan wel op een vreemde manier een pré.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |