Ik ook, ik vind haar goed. Wat een rare beslissing van Waylon weerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb liever haar dan die andere schreeuwlelijk.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb liever haar dan die andere schreeuwlelijk.
Terecht. Al had die andere ook wel gemogenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:50 schreef MissJ het volgende:
Deze jongen door graag en dan Sezina exit.
Haar vriend is te oud. Ze moet weer een verse negerlul.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:57 schreef Magica het volgende:
Anouk is het nergens mee eens ofzo deze afl?
Niveautje hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:59 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Haar vriend is te oud. Ze moet weer een verse negerlul.
Die reactie van zijn moeder is vreemd te noemen. Het was niet precies dit moment.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terecht. Al had die andere ook wel gemogen
Het programma heet de Voice en is met draaiende stoelen juist omdat de stem centraal zou moeten staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:33 schreef Chiappucci het volgende:
Zo te zien is heel Twitter ontploft omdat Sezina (en Senja) eruit is, maar ik snap de keuze wel. Channah en Sem hebben meer uitstraling op het podium. Niet dat dat doorslaggevend moet zijn, maar in geval van twijfel kan het wel een factor zijn.
En ben wel benieuwd wat Anouk vond van bepaalde beslissingen van Ali en Waylon. Die rare gezichtsuitdrukkingen steeds![]()
Ja, heb je ook gelijk in. Objectief gezien had ze het zeker verdiend, ook al is het niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het programma heet de Voice en is met draaiende stoelen juist omdat de stem centraal zou moeten staan.
Beetje apart dat dan toch bij haar de performance zo de doorslag geeft, aangezien haar stem zeker bij de top van dit seizoen hoort.
Rare beslissingen van Waylon.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:57 schreef Magica het volgende:
Anouk is het nergens mee eens ofzo deze afl?
Ik snap beide keuzes niet, zowel Senja als Sezina zaten in mijn top 4 (al was Seniza deze avond too much, maar ik beoordeel graag over de hele linie).quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:33 schreef Chiappucci het volgende:
Zo te zien is heel Twitter ontploft omdat Sezina (en Senja) eruit is, maar ik snap de keuze wel. Channah en Sem hebben meer uitstraling op het podium. Niet dat dat doorslaggevend moet zijn, maar in geval van twijfel kan het wel een factor zijn.
En ben wel benieuwd wat Anouk vond van bepaalde beslissingen van Ali en Waylon. Die rare gezichtsuitdrukkingen steeds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |