Hoezo gekregen, van Jumbo?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:11 schreef Banaanvragen het volgende:
Thai sweet chili uitverkocht, godverdomme, heb deze gekregen als troost
Nee, die heb ik aan mijn 'overburen' gegevenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:23 schreef okselzweet het volgende:
Ouwe smikkelaar deze ts! Daarna lekker weggespoeld met m&m karamel zeker
Hoe zwaar is jouw onderkin?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
lekker man, chips binge, gisteren ook gedaan. Nu binge ik gewoon een paar salamis extra vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Er is zelfs een review te vinden op YouTube!Bijna net zo goed als die van BraddieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Die zou juist heter moeten zijn volgens de verpakking. De groene is de mildste.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Die chicken wings is lekkerder habibo alleen minder spicy helaas
Ow ow oke ik verwar hem met die heetste 3 pepersquote:Op zondag 31 januari 2021 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die zou juist heter moeten zijn volgens de verpakking. De groene is de mildste.
Heb je de groene dan wel ooit gehad? Want dat is soberso de beste, ondanks dat hij milder zou zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:14 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Ow ow oke ik verwar hem met die heetste 3 pepers
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:49 schreef SebbePiemelSex het volgende:
Heb je dus best wel geniale chippies namelijk die jalapeno and cheese.
hey, jij ook hierquote:Op zondag 31 januari 2021 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je de groene dan wel ooit gehad? Want dat is soberso de beste, ondanks dat hij milder zou zijn.
Die andere zijn smerig.
Habibo ik ben geen tata ik heb wel beetje pepers nodigquote:Op zondag 31 januari 2021 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je de groene dan wel ooit gehad? Want dat is soberso de beste, ondanks dat hij milder zou zijn.
Die andere zijn smerig.
Is jouw ui gebaseerd op een maxibon?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:17 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Habibo ik ben geen tata ik heb wel beetje pepers nodig
Ja habibo daar heb jij nu zeker wel zin in hequote:Op zondag 31 januari 2021 22:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is jouw ui gebaseerd op een maxibon?
Liever een Winner Tacoquote:Op zondag 31 januari 2021 22:25 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Ja habibo daar heb jij nu zeker wel zin in he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |