Erg jammer dat het erg kloterige ESPN dit op kanaal 2 uitzendt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:49 schreef fetX het volgende:
Prima OP.
Bijzonder dat er zelfs een topic komt voor de nummer 2 tegen de nummer 5.
Wanneer is een topic wel relevant ? Liverpool-Manchester United is nu ook niet van belang ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:49 schreef fetX het volgende:
Prima OP.
Bijzonder dat er zelfs een topic komt voor de nummer 2 tegen de nummer 5.
Jij hebt deze meme even gemist denk ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer is een topic wel relevant ? Liverpool-Manchester United is nu ook niet van belang ?
Wat is een memequote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt deze meme even gemist denk ik.
Check deze fluitketel @:maxi-mus @:onlogisch @:gurneyisbestoke
Vooral dat gedeelte over Guti vond ik wel interessant, had er nog niet echt zo naar gekeken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de liefhebber, duiding van Pieter Zwart (VIpro):
Zie artikel "Tactische zaken: vijf dingen om op te letten bij Feyenoord - PSV" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)psv/share/5eab3428d2
Dick gaat voor geniale DUBBELE stormram-tactiek met Pratto en Jorgensen diep in 2e helftquote:Op zondag 31 januari 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar is Linssen de spits
Ik snap hier NIKS van
Bij gebrek aan beter zet ik het maar weer opquote:Op zondag 31 januari 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
De voorbeschouwing is begonnen, jawel.
Leuk dat je er bentquote:Op zondag 31 januari 2021 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter zet ik het maar weer op
Ik ben er al heel de dag joh. Zondag is de dag waarop ik mijn postquotum van de week behaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er bentLaten we er een gezellig dag van maken!
quote:Op zondag 31 januari 2021 13:49 schreef Caland het volgende:
Cees Geel mag van mij best stoppen met ademen.
We tikken ze helemaal zoek.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:51 schreef fetX het volgende:
PSV heeft denk ik aan één goede helft genoeg.
Heeft PSV er zin in 0-4, maar zal wel 1-1 worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo user n1ek-
Wat verwacht jij van de wedstrijd?
Soms is jouw stoerheid ietwat intimiderend.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk vriest haar blindedarm kapoet.
Dat laatste sowieso.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er bentLaten we er een gezellig dag van maken!
Doodvermoeiende Jan Pipo de clown is hetquote:Op zondag 31 januari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De babbelzieke Joegoslaaf strikes again.
Dan mag hij Mario Been meenemen.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dus die ruzie wordt uit de docu geknipt?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je hoeft gewoon microfoon onder zn bek steken en hij steekt een uur van walquote:Op zondag 31 januari 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Weer een jaar Disney voor niks.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus die ruzie wordt uit de docu geknipt?
Ik ben woedend.
Hij bedoelt mee z’n graf in denk ikquote:Op zondag 31 januari 2021 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft advocaat al toegezegd mocht hij toch nog een buitenlands avontuur aangaan
Oh ja zipportal.quote:
Nee, Advocaat wil PASSIE en STRIJD vanaf seconde 1 in de 16quote:Op zondag 31 januari 2021 14:25 schreef Tagliano het volgende:
Zou Berghuis niet in de spits staan trouwens
Denk het nietquote:Op zondag 31 januari 2021 14:25 schreef Tagliano het volgende:
Zou Berghuis niet in de spits staan trouwens
Die drone vlieger heeft z'n vliegbewijs niet eens. Zo instabiel als wat.quote:
Is dit de Guus Geluk????quote:Op zondag 31 januari 2021 14:30 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ben er klaar voor.
Enerzijds is dit Feyenoord maar matig, anderzijds spelen we uit in de Kuip.
Een lege Kuip, denk niet dat het invloed zal hebbenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:30 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ben er klaar voor.
Enerzijds is dit Feyenoord maar matig, anderzijds spelen we uit in de Kuip.
"Ja we begonnen ongeconcentreerd aan de wedstrijd. Hoe dat komt? Ja ik weet het ook niet. We wisten dat ze er meteen op gingen knallen maar toch verloren we de controle". Dumbfries na de wedstrijd tegen Jan-Joost.quote:
Dan ga je toch weg.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Een speciaal topic voor deze twee baggerclubs.
Moet ik nog steeds een keer instellenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit de Guus Geluk????
Waar is je UI gebleven?
Zo dan.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
User Zipportal zet even de toonquote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 14:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds een keer instellen
Weet alleen niet of ik die oude nog heb
Hier had ik nog niet over nagedachtquote:Op zondag 31 januari 2021 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een drone bij het AZ-stadion vliegt toch meteen de Noordzee in.
Je bent zelf speciaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
IK GA HEM VOOR JE ZOEKENquote:Op zondag 31 januari 2021 14:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds een keer instellen
Weet alleen niet of ik die oude nog heb
Ik zie Ajax niet winnen vandaagquote:Op zondag 31 januari 2021 14:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb alweer genoeg gezien.
Gefeliciteerd Ajax.
quote:Op zondag 31 januari 2021 14:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb alweer genoeg gezien.
Gefeliciteerd Ajax.
Waar is Klaas eigenlijk?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ligt het 'FOK! groet klaasweetalles'-spandoek er al?
Harvard approved.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog bezig een brief te schrijven aan de FA's hier zodat hij weer in VBL mag posten.
Ik wacht het met veel spanning af.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Heel mss heb ik m zelf nog op de pc, vanavond eens even kijken
Mountainhouse gaat mondjes snoeren.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV domineert. Zal zo wel 1-0 worden dus.
quote:Op zondag 31 januari 2021 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doe dat eens niet meer.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2021 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Like gegeven.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hele seizoen al. Meest onbegrijpelijke huur ooit. kan niet meevoetballen ook.quote:
Winnen van PSV is voor ons ook niet zo bijzonder dat dat uitgebreid gevierd moet worden.quote:
Noujaquote:
Amsterdamse arrogantie.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Winnen van PSV is voor ons ook niet zo bijzonder dat dat uitgebreid gevierd moet worden.
Kan me nog een 10-0 herinnerenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Winnen van PSV is voor ons ook niet zo bijzonder dat dat uitgebreid gevierd moet worden.
Winnen in het algemeen daarentegenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
AZquote:
Belang van Ajax vind ik groter dan Feyenoord uit kunnen lachenquote:
Zolang Mvogo in de goal staat is dat nog geeneens een discussie wie de matigste is.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:43 schreef Monolith het volgende:
Dit gaat het duel van de matige keepers worden.
Ja al zal je vast wel kunnen uitzetten ergens.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja
Dat Diemers scoort is wel het vermelden waard
Maar die pushmeldingen doen ze veel te snel ja, hou het gewoon bij groot nieuws ofzo. Alsof mensen zelf geen tussenstand op kunnen zoeken
Winnen in het algemeen daarentegenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2021 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja niet. Jij gaat zeker ook na 21:00 naar buiten?
Dit is precies het dilemma wat ik heb jaquote:Op zondag 31 januari 2021 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al zal je vast wel kunnen uitzetten ergens.
Maar pushmeldingen voor Ajax-nieuws vind ik wel rullevant.
Mayonaise op de patat word ik woedend van.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:45 schreef Keyos het volgende:
Nee maar zonder grap. We hebben het seizoen al verspeeld de afgelopen weken dus ook al win je schiet je er geen tering mee op. Het is een beetje alsof je in de snackbar juicht omdat de Mayonaise netjes op je patat gaat.
Rare metafoor in deze context aangezien dat gewoon fantastisch is en mij meer waard dan welk kampioenschap dan ookquote:Op zondag 31 januari 2021 14:45 schreef Keyos het volgende:
Nee maar zonder grap. We hebben het seizoen al verspeeld de afgelopen weken dus ook al win je schiet je er geen tering mee op. Het is een beetje alsof je in de snackbar juicht omdat de Mayonaise netjes op je patat gaat.
Inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
Van mij mag Feyenoord gewoon winnen hoor. Snap niet waarom mensen daarover zouden twijfelen.
Nou ja tenzij je voor PSV bent
Hequote:Op zondag 31 januari 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mayonaise op de patat word ik woedend van.
Dus voor Feyenoord is de eerste plaats het enige dat telt?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:45 schreef Keyos het volgende:
Dan ben je wel heel vaak teleurgesteld in je levenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus voor Feyenoord is de eerste plaats het enige dat telt?
Eens.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mayonaise op de patat word ik woedend van.
Zegt je vriendin dat ook?quote:
Dit is niet goed voor het milieuquote:Op zondag 31 januari 2021 14:47 schreef Tagliano het volgende:
Dan hebben ze dus dit uitgevonden
[ afbeelding ]
En dan zijn er mensen die denken dat het handig is om alles op elkaar in een zak te flikkeren
Ik vind dit niet leuk.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die onzin doen ze maar in België.
Die treurige zuinige cafetaria bakjesquote:Op zondag 31 januari 2021 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn er mensen die denken dat het handig is om alles op elkaar in een zak te flikkeren
Daarom heb ik dus ook zo'n teringhekel aan puntzakkenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er ook van karton tegenwoordigquote:
En patat in de vuilnisbakquote:
Van karton lijkt me beter jaquote:Op zondag 31 januari 2021 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zijn er ook van papier
Of karton ofzo
Mensen van boven de rivieren vertrouw ik niet op frietgebiedquote:Op zondag 31 januari 2021 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die onzin doen ze maar in België.
Wat is precies het verschil tussen beide gezien je sterke mening over dit onderwerp?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van karton lijkt me beter ja
Oke, dan is het goed
quote:Op zondag 31 januari 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is al wat beter maar liever gewoon bakje
Papier is wanneer het materiaal een gewicht heeft van 16 gram per m2 tot 179 gram per m2. ... Karton is wanneer het materiaal een gewicht heeft van 180 gram per m2 tot 600 gram per m2quote:Op zondag 31 januari 2021 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil tussen beide gezien je sterke mening over dit onderwerp?
Wat is dit nou weer voor een narigheid?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is al wat beter maar liever gewoon bakje
Wat vind je er van dat Angela de Jong Gijs Groenteman afvalt?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil tussen beide gezien je sterke mening over dit onderwerp?
Raar dat je die bijna nergens ziet iddquote:Op zondag 31 januari 2021 14:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
(behalve met zo'n sausbakje erboven)
Mag ik je even vragen waar mijn COR-note op slaat?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Papier is wanneer het materiaal een gewicht heeft van 16 gram per m2 tot 179 gram per m2. ... Karton is wanneer het materiaal een gewicht heeft van 180 gram per m2 tot 600 gram per m2
Dat is nog erger dan die papieren rietjesquote:
Dan zit je patat onder het sausje, dat eet best onhandig denk ikquote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Raar dat je die bijna nergens ziet idd
Is die Van Ginkel al een keer fit daar?quote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
De creativiteit van Rosario en Sangaré.![]()
PSV altijd met zo'n aidsblok die niet kunnen voetballen.
Kan me best voorstellen dat je ze op festivals enzo vaker gaat zienquote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Raar dat je die bijna nergens ziet idd
en 2 centrale verdedigers die nooit kunnen opbouwen en eigenlijk nog in jong psv horen.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
Sangaré moet lekker ballen afpakken en inleveren bij jongens die wel wat kunnen qua creativiteit. Rosario moet gewoon met pensioenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
Dat lijkt me hier niet helemaal ontopicquote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mag ik je even vragen waar mijn COR-note op slaat?
Wordt langzaam gebracht, indien normaal gras.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die Van Ginkel al een keer fit daar?
Dit valt opnieuw binnen "dit soort nieuws bereikt mij niet". Elk artikel over Angela begint met de naam Angela dus het valt zeer gemakkelijk te mijden.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Angela de Jong Gijs Groenteman afvalt?
Werkt wel prima hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan die papieren rietjes
Ziek maar bijzonder Nice. Wat heb jij toch een breed arsenaal aan parate kennisquote:Op zondag 31 januari 2021 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Papier is wanneer het materiaal een gewicht heeft van 16 gram per m2 tot 179 gram per m2. ... Karton is wanneer het materiaal een gewicht heeft van 180 gram per m2 tot 600 gram per m2
Dan blijven ze dus met die betonspelers spelen daar.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt langzaam gebracht, indien normaal gras.
Ik eet patat of uit een gebruikelijk bakje of gewoon vanaf het bord. De laatste keer dat ik patat op had was op Oudjaarsdag maar toen kreeg ik er ook een extreem grote bak shoarma van de sympathieke Shalom erbij.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me hier niet helemaal ontopic
Hoe eet jij je patat het liefst?
Ik snapte hem ook niet, verwijderd.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik eet patat of uit een gebruikelijk bakje of gewoon vanaf het bord. De laatste keer dat ik patat op had was op Oudjaarsdag maar toen kreeg ik er ook een extreem grote bak shoarma van de sympathieke Shalom erbij.
Ik vind veel van mijn notes sowieso zwaar onterecht. Dat is niet hoe notes horen te werken. Bonnetjesdrift.quote:
Snapte jij die grap niet?quote:
Quotum! Allemaal minimaal 40-45 per dag!quote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind veel van mijn notes sowieso zwaar onterecht. Dat is niet hoe notes horen te werken. Bonnetjesdrift.
Quotum moet gehaald wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind veel van mijn notes sowieso zwaar onterecht. Dat is niet hoe notes horen te werken. Bonnetjesdrift.
Leukquote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Snapte jij die grap niet?
Allemachtig
(dit is ook een grapje)
quote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik bekijk mijn notes niet meer, want er staat nooit feedback bij. Dan leer ik er ook niets van.
Ditquote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik bekijk mijn notes niet meer, want er staat nooit feedback bij. Dan leer ik er ook niets van.
Die komt pas binnenrollen bij 1-3. Om te zeggen dat PSV met twee vingers in de neus kampioen wordt.quote:
Daar zijn notes ook niet echt voor bedoeld, dan krijg je vanzelf wel een DMquote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijke userquote:Op zondag 31 januari 2021 14:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die komt pas binnenrollen bij 1-3. Om te zeggen dat PSV met twee vingers in de neus kampioen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |