En dit natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:49 schreef Erasmus het volgende:
Bepalen voor bepaalde bevolkingsgroepen wanneer ze dood moeten, goed verhaal pik.
Wie bepaalt wat?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:49 schreef Erasmus het volgende:
Bepalen voor bepaalde bevolkingsgroepen wanneer ze dood moeten, goed verhaal pik.
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:58 schreef CoolGuy het volgende:
En toen dacht je, weet je wat, ik roep dit gewoon op een forumpje, en dan zal het wel realiteit worden?
Er gebeurt helemaal niks van wat je schrijft 'per direct'. Jammer joh.
hoe verwerpelijk ik zijn ideeën ook vind, het slaat natuurlijk nergens op om zijn eventuele huidskleur er bij te halen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
Goed verhaal henk. Dit is ook nog nooit geopperd.
Laat me raden jij bent een gezonde blanke twintiger?
Mooi dan heb ik het toch goed gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:06 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
hoe verwerpelijk ik zijn ideeën ook vind, het slaat natuurlijk nergens op om zijn eventuele huidskleur er bij te halen.
Net zo verwerpelijk als zijn ideeën.
Wat een ongelofelijke lompe reactie. Hoe kun je dat vergelijken. Ik neem hier echt aanstoot aan. Ik probeer iets verder te kijken dan de tunnel waar we nu inzitten, namelijk dat een lang leven het mooiste is wat er is en dat de nanny-state wel beslist wat goed voor ons is.quote:
Dat bepaalt hij toch helemaal niet??quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:49 schreef Erasmus het volgende:
Een echte strategie is het ook niet te noemen, meer gewoon "de stekker eruit trekken."quote:Op zondag 31 januari 2021 09:14 schreef Megumi het volgende:
Dit soort idiote plannen gaan het niet worden TS. Dus in dat licht is je topic zinloos.
Maar dan is het niet nodig om de hele bevolking te vaccineren, dat vinden de vaccinverkopers en hun handlangers niet leuk. Dus gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:24 schreef zoost het volgende:
Kan het nieuwe normaal zijn dat wij beslissen dat het virus onderdeel is van ons leven op aarde en dat we leren dat je oud worden als doel niet moet nastreven. Daarnaast is het nieuwe normaal het besef dat als je het virus niet wilt oplopen (of iig niet naar het ziekenhuis wilt) dat je dan:
• Een normale BMI moet nastreven;
• Als je kwetsbaar bent een vaccin moet halen;
• Als je ouder bent (of voelt) je verklaart geen ziekenhuis zorg te willen als er geen ruimte is. Het streven is een mooi leven, niet een lang leven.
Dat is het nieuwe normaal.
Hiermee hebben we een exit strategie. Vaccineer de kwetsbaren en mensen die hem graag willen hebben. En daarna kan de boel heel snel weer open.
In concreto:
Alle kwetsbaren nu in zelfisolatie totdat ze gevaccineerd zijn (per direct)
Avondklok afschaffen (per direct)
Scholen open (per direct)
Winkels open (per direct)
Horeca open (per direct)
Hoppa.
Denken dat dit allemaal draait om geld verdienen met vaccinverkoop.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Maar dan is het niet nodig om de hele bevolking te vaccineren, dat vinden de vaccinverkopers en hun handlangers niet leuk. Dus gaat niet gebeuren.
Waarom hoort dit in BNW? Hij komt niet met een alternatieve uitleg, stelt gewoon ander beleid voor. Kan m.i. prima in CORquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
Dit hoort in BNW en niet in COR, verplaatst.
Noem je dit een ander beleid? Ik noem het gebrek aan beleid.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom hoort dit in BNW? Hij komt niet met een alternatieve uitleg, stelt gewoon ander beleid voor. Kan m.i. prima in COR
Geen beleid is ook beleidquote:Op zondag 31 januari 2021 23:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Noem je dit een ander beleid? Ik noem het gebrek aan beleid.
Nadat je de kwetsbaren hebt gevaccineerd kan dat ook prima. Ik stel alleen dat de kwetsbaren even in zelfisolatie moeten totdat ze zijn gevaccineerd. Niets raars aan.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Een echte strategie is het ook niet te noemen, meer gewoon "de stekker eruit trekken."
Hoe jij het noemt, is dat uitleg waarom dit in BNW thuishoort?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Noem je dit een ander beleid? Ik noem het gebrek aan beleid.
Daar heb je een punt hoor, maar dan zou je moeten kijken of de IC ook echt vol ligt met mensen die in die kwetsbare categorie vallen in te delen.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:33 schreef zoost het volgende:
[..]
Nadat je de kwetsbaren hebt gevaccineerd kan dat ook prima. Ik stel alleen dat de kwetsbaren even in zelfisolatie moeten totdat ze zijn gevaccineerd. Niets raars aan.
Geen idee, ik ben geen mod.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:38 schreef zoost het volgende:
[..]
Hoe jij het noemt, is dat uitleg waarom dit in BNW thuishoort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |