SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Nope, er gaat geen belletje rinkelenquote:
Ik zie dat ik 'm verhaspeld heb, maar "de dag die je wist dat zou komen" is heerlijk verschrikkelijk.quote:
Ergens op het eind. Lag je zeker al te pitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope, er gaat geen belletje rinkelen
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Te nat is ook niet alles nee, dag bank, dag bed, dag autostoelen, dag wrijving.
van welk deel?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ergens op het eind. Lag je zeker al te pitten.
"Ik ben nog steeds v'liefd op je moeder, dus ik maak je het leven zuur terwijl je geen idee hebt waarom precies"-Snape vs. Harry.quote:
'Ik ben verder niet zuur en jaloers.'quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ben nog steeds v'liefd op je moeder, dus ik maak je het leven zuur terwijl je geen idee hebt waarom precies"-Snape vs. Harry.
oh ja, ik weet niet of ik die überhaupt heb gezienquote:
Plausibel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ben nog steeds v'liefd op je moeder, dus ik maak je het leven zuur terwijl je geen idee hebt waarom precies"-Snape vs. Harry.
@Kuukskequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Vies kuukske op, Nudie Lemon Cake.
Heb al 4x negatief gehad, zou ook wel eens een keertje wat positiever mogenquote:
Kun je nog wel ruiken?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al 4x negatief gehad, zou ook wel eens een keertje wat positiever mogen
Het leest wel lekker snel weg op zich, voor het slapen gaan ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Kan ze wel weer een keertje allemaal lezen, maar vind dat ook weer zo zonde. Het is niet alsof ik verder geen boeken op m'n leeslijst had staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |