Ja?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat kost dan toch geld (bij ING)?
oh echt? nou dan is het helemaal een nobrainerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:26 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens meer de overstapservice. Alles wordt automatisch doorgestuurd en de betreffende bedrijven worden geïnformeerd.
klopt, bij mij werkte het best goed. Alleen T-mobile en ANWB snapten het niet, dus die heb ik zelf omgezet. Kleine moeite.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:26 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens meer de overstapservice. Alles wordt automatisch doorgestuurd en de betreffende bedrijven worden geïnformeerd.
De bankkosten? Ik betaal 4 euro nog wat (?) per kwartaal. Tikt toch wel aan.quote:
Klopt. Ik zei toch ook niet dat dat niet zo is. Ik zei alleen dat je je oude bankrekening kunt gebruiken en houden zolang je die niet opzegt. Lijkt me logisch dat daar kosten aan verbonden zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
De bankkosten? Ik betaal 4 euro nog wat (?) per kwartaal. Tikt toch wel aan.
Oh, ik had de indruk dat het gebracht werd als een gratis service. Maar dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt. Ik zei toch ook niet dat dat niet zo is. Ik zei alleen dat je je oude bankrekening kunt gebruiken en houden zolang je die niet opzegt. Lijkt me logisch dat daar kosten aan verbonden zijn.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:24 schreef KrekelJapie het volgende:
Heb je met de overstapservice wel 2x bankkosten?
Zie bovenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:37 schreef Victoriaatje het volgende:
Niet als je je oude rekening opzegt.
Is natuurlijk wel de bedoeling dat je die rekening op een gegeven moment opzegtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, ik had de indruk dat het gebracht werd als een gratis service. Maar dat is dus niet zo.
En dan betaal je dus indirect nog steeds mee aan al die investeringen in wapenhandel e.d. Klein beetje, maar toch, je support wel een bank/je houdt wel de bank daarmee in stand.
Uiteraard. We hebben nog wat voor ons moverende redenen om dat nog niet gedaan te hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel de bedoeling dat je die rekening op een gegeven moment opzegt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |