Is er al meer info wanneer Unibet terug zou kunnen komen i.v.m licensiequote:Op woensdag 29 december 2021 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Meeste bestonden gewoon al lang. Unibet enzo komen volgend jaar ook gewoon weer terug op de markt
Topicreeks: Wedden op sportquote:Op donderdag 30 december 2021 20:17 schreef Enawh het volgende:
[..]
Is er al meer info wanneer Unibet terug zou kunnen komen i.v.m licensie
En was er vroeger geen forum/topic met dit weddenschappen (op sport)
Goede oude tijden waren datquote:Op donderdag 30 december 2021 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topicreeks: Wedden op sport
Beetje dood
Geen idee wanneer dat zal zijn though. Maar ik weet van een aantal bookies dat ze volgend jaar hun licentie weer terugkrijgen
Sinds legalisering hier vond ik HC by far de kutste bookie. En die klantenservice nemen ze al helemaal niet serieusquote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef Enawh het volgende:
[..]
Goede oude tijden waren dat![]()
Voorheen altijd op Unibet, maar nadat ze dicht zijn gegaan nu op HC, is toch wat minder..
Heb als eerst Betcity geprobeerd maar dat vond ik niks. HC is snel met uitbetalen.. nog net geen Unibet a la minute op je rekening, maar de volgend ochtend staat ie al d'r opquote:Op donderdag 30 december 2021 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds legalisering hier vond ik HC by far de kutste bookie. En die klantenservice nemen ze al helemaal niet serieus
Bet365 is wel fijne. Gaven laatste weken van F1 en Eredivisie ook standaard freebets elk weekend. En prima welkomstbonus.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:29 schreef Enawh het volgende:
[..]
Heb als eerst Betcity geprobeerd maar dat vond ik niks. HC is snel met uitbetalen.. nog net geen Unibet a la minute op je rekening, maar de volgend ochtend staat ie al d'r op
Klantenservice heb ik nog geen gebruik van gemaakt
Zeker niet slecht inderdaad! Al moet je die 100 ekkies natuurlijk wel een aantal keer rondspelen voordat je ze uit kan cashen, maar dat is ook wel logisch.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:49 schreef Fok-it het volgende:
En als ik dan toch bezig ben.
Livescorebet is een nieuwe bookie die vanaf volgend jaar gelanceerd wordt. Als je je vandaag nog inschrijft en wanneer ze live gaan 1 euro minimaal stort krijg je voor 100 ekkies aan freebets. Niet verkeerd
@:Oriente
Nee, zijn 5 freebets van 20 euro, en winst mag gelijk terug. Wel min quote natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:22 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Zeker niet slecht inderdaad! Al moet je die 100 ekkies natuurlijk wel een aantal keer rondspelen voordat je ze uit kan cashen, maar dat is ook wel logisch.
quote:Op woensdag 9 november 2022 23:44 schreef M1stral het volgende:
Ik had laatst bij monopoly 4500x mijn inzet.
Paar keer leuk gecashed op Crazy Time ook, te weten 1500x en 1920x.
BetCity is ruk. Grootste winsten had ik op Toto en Kansino.
Jazeker. Maar bergen dead spins en slecht betalende bonusrondes, is mijn ervaring. En daar vroeg je om.quote:Op donderdag 10 november 2022 06:00 schreef roos94 het volgende:
[..]Btcity heeft toch gewoon dezelfds spellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Behalve online, want daar zit één of ander schijt algoritme in waarbij je met de hand schoppen 2 en een harten 7 nog een paar koningen met regelmaat de moeder kan neuken. En die debielen maar belonen met hun achterlijke bets, maarja verdienmodel he. Alleen in de big league kun je daar een beetje realistisch pokeren.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Pokeren kan je met de nodige skills ook gewoon je werk van maken.
Ach, dat heb ik live ook zo enorm vaak gezien. Het is meer het feit dat die handen langer in je geheugen blijven hangen, dan de keren dat KK gewoon wint van 72o. Volgens mij heeft 72off dan nog steeds iets van 13% kans om de hand van KK te winnen. Op lange termijn wint de betere speler echt wel van de mindere spelers, ook online.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Behalve online, want daar zit één of ander schijt algoritme in waarbij je met de hand schoppen 2 en een harten 7 nog een paar koningen met regelmaat de moeder kan neuken. En die debielen maar belonen met hun achterlijke bets, maarja verdienmodel he. Alleen in de big league kun je daar een beetje realistisch pokeren.
Als je met hogere bedragen speelt wel ja, maar als je de 1 tot 20 euro range speelt qua inzet, dan kom je veel vaker spelers tegen die meegaan met een slechte hand. Die domme spelers willen ze ook behouden, dus vanuit een winst oogpunt logisch dat ze die willen behouden door ze af en toe te laten winnen. En er zijn veeeeel meer casual domme pokeraars (die ook in die range spelen) dan goede over het geheel gezien.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:39 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik live ook zo enorm vaak gezien. Het is meer het feit dat die handen langer in je geheugen blijven hangen, dan de keren dat KK gewoon wint van 72o. Volgens mij heeft 72off dan nog steeds iets van 13% kans om de hand van KK te winnen. Op lange termijn wint de betere speler echt wel van de mindere spelers, ook online.
Op de minder hoge limieten kom je uiteraard meer slechte spelers tegen. Dat is ook de reden dat je op lagere limieten een stuk makkelijker winnend kan spelen. En natuurlijk krijg je wel eens een bad beat of een suck out, en soms zit je net even in een slechte periode. Toch win je die handen op de lange termijn het meeste keren van de gevallen. Een pokerwebsite wil toch ook graag dat betere spelers een goede bankroll opbouwen en hogere limieten gaan spelen waardoor ze meer rake betalen. De legale websites worden ook heel streng gecontroleerd overigens.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als je met hogere bedragen speelt wel ja, maar als je de 1 tot 20 euro range speelt qua inzet, dan kom je veel vaker spelers tegen die meegaan met een slechte hand. Die domme spelers willen ze ook behouden, dus vanuit een winst oogpunt logisch dat ze die willen behouden door ze af en toe te laten winnen. En er zijn veeeeel meer casual domme pokeraars (die ook in die range spelen) dan goede over het geheel gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |