SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja geleidelijk over honderd jaar anders gaat iedereen eraan.quote:
ja ze zien dat als vermogen en met vermogen kan je rendement genereren dus daar zal jij belasting over betalenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wel logischer zijn vind ikik word gestraft door die hoge huizenprijzen.
Dat is mijn probleem niet. Heb toch geen kinderen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Wacht maar totdat je dood gaat en je erven ook weer belasting moeten betalen.
Gewoon niet doodgaan dus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je dood gaat en je erven ook weer belasting moeten betalen.
Dat denk je. Vast wel eens vakantie liefdes gehad die je nooit weer hebt gezien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem niet. Heb toch geen kinderen.
Ik ben geen kerel he. Ik had het wel gemerkt als ik een meloen had uitgeperst.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk je. Vast wel eens vakantie liefdes gehad die je nooit weer hebt gezien.
Cherrylips is een vrouw, die weet echt wel of ze kinderen heeft of nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk je. Vast wel eens vakantie liefdes gehad die je nooit weer hebt gezien.
Nou er kan iemand stiekem een ei hebben uitgelepeld, ingevroren en ingebracht hebben bij een ander, overheen spritsen en klaar.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel he. Ik had het wel gemerkt als ik een meloen had uitgeperst.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou er kan iemand stiekem een ei hebben uitgelepeld, ingevroren en ingebracht hebben bij een ander, overheen spritsen en klaar.
Gebeurt vaker dan je denkt!
Hoeveel biertjes heb je inmiddels weggetikt Julio?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou er kan iemand stiekem een ei hebben uitgelepeld, ingevroren en ingebracht hebben bij een ander, overheen spritsen en klaar.
Dit heb zelfs ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk eerder een combi van drank en pillenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes heb je inmiddels weggetikt Julio?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes heb je inmiddels weggetikt Julio?
Werkpaarden en sierpaardenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben nog lekker aan het werk.
Wat?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk eerder een combi van drank en pillen
Een beter FOK! begint bij je zelfquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Matige sfeer hier savonds jongens.
Dit kan (en moet) beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |