quote:wie is je neef dan?
Op vrijdag 24 januari 2003 14:43 schreef LuCaS het volgende:
Hey, ook toevallig, mijn neef speelt in die band..... dat ze zo bekend zijn zeg!
quote:JEUJ! Nieuwe GD. Dat belooft wat respect
Op vrijdag 24 januari 2003 14:36 schreef Metal_Mart het volgende:
Op www.goddethroned.com is nu een nummer van de nieuwste cd te downloaden van god dethroned die eind deze maand/begin volgende maand uitkomt. The Warcult. Echt gewoon weer een supernummer! Hoe doen die boys uit Drenthe dat toch, elke keer weer met knallers van nummers aankomen. Voor mij zijn ze de beste death metal band die er bestaat
Nummer komt erg afwisselend op me over, veel stijlen erin. Het kenmerk van GD, afwisseling. Iets wat een hoop DM bands missen. Nou ik vind dit nummer al wel een aanleiding weer eens een origineel album te kopen.
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 20:11 schreef Metal_Mart het volgende:
dit is de link: http://www.metalblade.de/mp3/god_dethroned-thewarcult.mp3
quote:* Summoner is op dit moment aan het downloaden. 14%... 15%... 16%...
Op vrijdag 24 januari 2003 20:35 schreef Yokozuna het volgende:
Waar blijven Summoner en Dissection
quote:Jens van der Valk (bassist geloof ik)... doe hem maar de groeten als je hem tegenkomt
Op vrijdag 24 januari 2003 17:50 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
wie is je neef dan?
quote:Lead Guitar, hij zit ook bij Autumn. En hij is volgens mij zelfs producer.
Op zondag 26 januari 2003 10:43 schreef LuCaS het volgende:[..]
Jens van der Valk (bassist geloof ik)... doe hem maar de groeten als je hem tegenkomt
quote:Zo bekend!? Man, God Dethroned is een van de weinige Nederlandse Death Metal bands die ook internationaal in hoog aanzien staat. Je weet toch wel dat ze in de US getoured hebben enzo, dat gaat niet zomaar!
Op vrijdag 24 januari 2003 14:43 schreef LuCaS het volgende:
Hey, ook toevallig, mijn neef speelt in die band..... dat ze zo bekend zijn zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |