SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
haha, ukkies.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben niet zo groot
1.78m
Dus vrouwen die groter zijn dan 1.80m zijn reuzen voor mij
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8056927_2aef722d
Tering.
Het ligt aan hoe je dat ervaartquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik zo enorm lang ben, 1.75, maar om 1.80 nou als reuzen te bestempelen.
Lange vrouwen heb ik eigenlijk helemaal niets mee, of ze moeten een beetje zelfvertrouwen en joie de vivre hebben anders lopen ze al snel als Skeksis.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik zo enorm lang ben, 1.75, maar om 1.80 nou als reuzen te bestempelen.
voor mij zou 180 wel lang zijn .. maar goed ..quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Al bijna 12 uur langquote:
whoei ik heb gelukquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange vrouwen heb ik eigenlijk helemaal niets mee, of ze moeten een beetje zelfvertrouwen en joie de vivre hebben anders lopen ze al snel als Skeksis.
Maar in je achterhoofd weet je vast ook wel dat dat niet enorm boven het gemiddelde zit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor mij zou 180 wel lang zijn .. maar goed ..
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
whoei ik heb geluk![]()
![]()
![]()
![]()
klopt maar met mijn 158 is het langquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar in je achterhoofd weet je vast ook wel dat dat niet enorm boven het gemiddelde zit.
Korte vrouwen zonder zelfvertrouwen en joie de vivre vind je dus wel interessant?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange vrouwen heb ik eigenlijk helemaal niets mee, of ze moeten een beetje zelfvertrouwen en joie de vivre hebben anders lopen ze al snel als Skeksis.
die kan hij makkelijk in de kofferbak duwenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Korte vrouwen zonder zelfvertrouwen en joie de vivre vind je dus wel interessant?
Pics.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo toch maar dr martens besteld . de adidas en nikes vond ik niets bijzonders deze x
Pehehehe.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
die kan hij makkelijk in de kofferbak duwen
oh ja, ik wil ook nieuwe schoenenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo toch maar dr martens besteld . de adidas en nikes vond ik niets bijzonders deze x
nee de zwaartekracht wordt gewoon sterkerquote:
vind het kut dat je niet kan passen en werkelijk zien hoe ze staan dus voor veilig gegaan deze x heb al aantal dr martensquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ik wil ook nieuwe schoenen
van die trage druppels waar je zeik en zeiknat van wordtquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo gelukkig binnen, geen fijn bezorg weer, al regende het niet hard.
Ik ook, maar ik blijf (window)shoppen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt genoeg schoenen voor de komende jaren. Afgelopen jaar is er amper wat versleten.
Dat geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo gelukkig binnen, geen fijn bezorg weer, al regende het niet hard.
Bitterbal is of een reus of een hobbitquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar gaat het nu over? Daarnet was de stelling dat Bitterballen enorme voeten heeft.
Hoe dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die trage druppels waar je zeik en zeiknat van wordt
Ik hoop op een linkje naar de schoenen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar gaat het nu over? Daarnet was de stelling dat Bitterbal enorme voeten heeft.
ik heb mezelf opgelegd nu koop ik nieuwe broek gaat er andere weg... ( niet dat het lukt hoor leg het toch snel weer terug in de kast heb ook geen oude zooi meer wel te veel)quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik blijf (window)shoppen.
Mezelf maar een shopverbod opgelegd, het enige wat ik mag, zijn broeken, want oud spul vervangen.
https://www.omoda.nl/dame(...)cal-bex--109279.htmlquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop op een linkje naar de schoenen.
Ik roep al een half jaar dat ik m'n oude kleding in een Leger des Heils-container (of soortgelijke organisatie) ga gooien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb mezelf opgelegd nu koop ik nieuwe broek gaat er andere weg... ( niet dat het lukt hoor leg het toch snel weer terug in de kast heb ook geen oude zooi meer wel te veel)
Ik wacht gewoon tot de winkels weer open zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind het kut dat je niet kan passen en werkelijk zien hoe ze staan dus voor veilig gegaan deze x heb al aantal dr martens
broccoli?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens aan de gang met het lunchgenot
ik heb altijd schoenen nodigquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot de winkels weer open zijn.
want ik wil wel nieuwe schoenen, maar ik heb totaal geen nieuwe schoenen nodig
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moest kleine zijnweet niet waarom ik trage typte. brainfart
Iets chunkier zool dan de standaard docs zeker?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
https://www.omoda.nl/dame(...)cal-bex--109279.html
Langere vrouwen vind ik juist wel leuk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets chunkier zool dan de standaard docs zeker?
Effe fikkie in stoken, is hij zo op temperatuur.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
de oven staat nog te verwarmen hier voor de pistoletjes.
DUURT LANG
dat is ook zonde.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Effe fikkie in stoken, is hij zo op temperatuur.
Leuk.quote:
erg is dat he. zo herkenbaarquote:
Dan even wachten of eerder je oven laten voorverwarmenquote:
dat .laatste voor volgende keerquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan even wachten of eerder je oven laten voorverwarmen
mijn rabbitje hierquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan even wachten of eerder je oven laten voorverwarmen
Ik heb ook maar de oven aangegooid om wat broodjes af te bakken.quote:
En in de praktijk rouleer ik twee paar schoenen ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
erg is dat he. zo herkenbaar
Waarom zou het niet komen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Benieuwd of mijn salaris vandaag komt.
zelf maken?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit.. die ben ik vergeten mee te nemen gisteren
is ook best laat de 28stequote:Op donderdag 28 januari 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gedoe over het betaalmoment sinds dat ons bedrijf overgenomen is.
Als je vandaag niet krijgt uitloggen, gulp los en Netflix aanzetten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gedoe over het betaalmoment sinds dat ons bedrijf overgenomen is.
heb jij zulke kleine handen danquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vandaag niet krijgt uitloggen, gulp los en Netflix aanzetten.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vandaag niet krijgt uitloggen, gulp los en Netflix aanzetten.
Het was normaal gesproken de een na laatste werkdag van de maand. Dat zou dus vandaag moeten zijn. Maar gaan het zien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is ook best laat de 28ste
Zit te wachten op jouw mondquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb jij zulke kleine handen dan
hier gewoon op de vrijdag van week 4-8-12 enz, dus morgenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was normaal gesproken de een na laatste werkdag van de maand. Dat zou dus vandaag moeten zijn. Maar gaan het zien.
hoe is het met jou rabitjeeeequote:
Hier regent het, dan blijven relschoppers wel binnenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:22 schreef Puala het volgende:
Hier is vanmiddag crisisoverleg van ondernemers/hulpverleners/politiek ivm dreiging van rellen morgenavond. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Huur de lokale hooligans inquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:22 schreef Puala het volgende:
Hier is vanmiddag crisisoverleg van ondernemers/hulpverleners/politiek ivm dreiging van rellen morgenavond. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Zou hij sowieso al bij je op bezoek komen en doet hij het er even bij?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Bezoek![]()
https://www.ad.nl/den-bos(...)-na-rellen~a7b3f8ca/
Dat is ook wel mijn gedachtequote:Op donderdag 28 januari 2021 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier regent het, dan blijven relschoppers wel binnen
gehakt moet je wat langer kneden dan voor bv een gehaktbalquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik eens gedaan maar was toch niet helemaal hetzelfde.
Dat werkt inderdaad het beste.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier regent het, dan blijven relschoppers wel binnen
Zou een beetje retarded zijn om nou nog te gaan rellen. Het is alweer twee avonden rustig geweest en inmiddels is er ook duidelijk wat er met je gebeurt als je opgepakt wordt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:22 schreef Puala het volgende:
ah vandaar dat ik moest oprottenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Bezoek![]()
https://www.ad.nl/den-bos(...)-na-rellen~a7b3f8ca/
Welkom in mijn woonplaatsquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou een beetje retarded zijn om nou nog te gaan rellen. Het is alweer twee avonden rustig geweest en inmiddels is er ook duidelijk wat er met je gebeurt als je opgepakt wordt.
Maxima is zich nu aan het douchen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou hij sowieso al bij je op bezoek komen en doet hij het er even bij?
En jij verwacht dat relschoppers niet retarded zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou een beetje retarded zijn om nou nog te gaan rellen. Het is alweer twee avonden rustig geweest en inmiddels is er ook duidelijk wat er met je gebeurt als je opgepakt wordt.
Oh echt? Dat wist ik niet, misschien was dat het probleem wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gehakt moet je wat langer kneden dan voor bv een gehaktbal
Dan kom je op tv met je zielige verhaalquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mensen die dit weekend in Eindhoven stonden om met de politie te knokken zijn heel andere mensen als die gastjes die de lokale Jumbo/Primera in Den Bosch plunderen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gisteren voor de rechter stond had een IQ van 60.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gisteren voor de rechter stond had een IQ van 60.
Precies jouw date doelgroepquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gisteren voor de rechter stond had een IQ van 60.
was het Vlees hetgene wat er afbreuk aan deed?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik niet, misschien was dat het probleem wel.
Godver duudjequote:
Ik krijg mijn minimale contracturen op de 24ste betaald en de uren tot aan de max van mijn contract die ik meer werk op de 10e uitbetaaldquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Meestal rond de 23e hier. Prima wel.
link?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kom je op tv met je zielige verhaal
Wel prima, eindelijk weer eens kunnen uitslapen vandaag.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het met jou rabitjeeee
Daarom rundvlees pakken daarvoor, ben je van die weeīge zaadsmaak af.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was het Vlees hetgene wat er afbreuk aan deed?
met mij gaat best goed drukke weken op werk bijna elke dag dienst.. en blij jou te lezenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima, eindelijk weer eens kunnen uitslapen vandaag.
Hoe gaat het met jou?
nee man. gewoon half om half.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom rundvlees pakken daarvoor, ben je van die weeīge zaadsmaak af.
uhm, het rtl nieuws van gisteravond geloof ik. zag het vanmorgen op tv.quote:
Ik heb nu gelukkig praktisch geen declaraties. Maar in het verleden was het voor de 18e indienen en dan krijg je het nog eind van de maand. Anders de maand daarna.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg mijn minimale contracturen op de 24ste betaald en de uren tot aan de max van mijn contract die ik meer werk op de 10e uitbetaald
Hoe was het ook weer? Het mag al half-om-half heten als er 15 % rund in zit en "Rundergehakt" als er minstens 35 % rund in zit toch?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man. gewoon half om half.
puur rund is veel te droog/weinig vet.
Dat dacht ik eerst ook maar geloof mequote:Op donderdag 28 januari 2021 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man. gewoon half om half.
puur rund is veel te droog/weinig vet.
geen flauw idee, kan er ook niet echt wakker van liggen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe was het ook weer? Het mag al half-om-half heten als er 15 % rund in zit en "Rundergehakt" als er minstens 35 % run din zit toch?
Ook creatief.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg mijn minimale contracturen op de 24ste betaald en de uren tot aan de max van mijn contract die ik meer werk op de 10e uitbetaald
Hebben jullie geen bedrijfscreditcards voor dit soort zaken?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nu gelukkig praktisch geen declaraties. Maar in het verleden was het voor de 18e indienen en dan krijg je het nog eind van de maand. Anders de maand daarna.
Leuk als ik praktisch de hele maand in het buitenland zat en ik zelf hotel/eten voor mocht schieten
Ook lekker, dan ben je de helft van je salaris daaraan kwijt wat je pas de maand erna gaat terug krijgenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nu gelukkig praktisch geen declaraties. Maar in het verleden was het voor de 18e indienen en dan krijg je het nog eind van de maand. Anders de maand daarna.
Leuk als ik praktisch de hele maand in het buitenland zat en ik zelf hotel/eten voor mocht schieten
Buienradar heeft het me beloofd!quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het vandaag ook nog eens een keertje stoppen met regenen?
Ook leuk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zegt ook dat het hier droog moet zijn maar toch is er zo'n vieze miezerquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buienradar heeft het me beloofd!
Hier ook al zo'n vieze miezer de hele ochtendquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zegt ook dat het hier droog moet zijn maar toch is er zo'n vieze miezer
Hadden, maar die zijn ooit afgeschaft.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben jullie geen bedrijfscreditcards voor dit soort zaken?
Stom. Zeker als je zoveel weg bent voor je werk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden, maar die zijn ooit afgeschaft.
Of die hotelsite met wereldwijde keuze, ideaal wel, alhoewel ik die ook al een jaar niet kan gebruiken inmiddels.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden, maar die zijn ooit afgeschaft.
we hebben ons eigen knusse huis tochquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die hotelsite met wereldwijde keuze, ideaal wel, alhoewel ik die ook al een jaar niet kan gebruiken inmiddels.
Ja, had het ook gekruid als een gehaktbal..quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was het Vlees hetgene wat er afbreuk aan deed?
Valt een beetje moeilijk mee te zeulen over de halve wereldquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
we hebben ons eigen knusse huis toch
Hier gaat het in ieder geval nog een week onafgebroken regenen zie ikquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende:
camper kopen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt een beetje moeilijk mee te zeulen over de halve wereld
pwiwiquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gaat het in ieder geval nog een week onafgebroken regenen zie ik
quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, weet je hoe de mensen eruit zien die vakanties in campers doorbrengen?
Vliegt mee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
daarom ga ik lekker vliegen
Niet sneeuwen daar?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
natuurlijk laat jou niet thuisquote:
Gelukkig, waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
natuurlijk laat jou niet thuis
mooi warm land .quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig, waar gaat de reis heen?
Gisteren zag ik hier Jemen als tip voorbij komen.quote:
mooiste stuk van turkijequote:
Om in te fietsen helemaal kut.quote:
En dat is?quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooiste stuk van turkije
Het weekend geen regen, volgens de voorspellingen. Dat is wel fijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om in te fietsen helemaal kut.
marmaris mopquote:
Wel zonder dat alles vast ligt voordat je gaat crossen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Lijkt mij best tof hoor, beetje rondcrossen in een camper.
Goede shoarmakeetquote:
quote:
Ja, nee, juist dat "we zien wel waar we heengaan" lijkt me leuk. Wellicht wel "rond" een bepaald iets om een beetje een richting te hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel zonder dat alles vast ligt voordat je gaat crossen.
Eigenlijk vanaf nu. Net was ik nog op het werk. Nu dus wel thuihuissquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geloof ik.Lekker opdrogen en chillen nu.
bij het "echte" Marmaris denk ik alleen aan all in resorts vol met tokkies. Daar zou ik niet dood gevonden willen worden.quote:
dan ben je niet op de juiste plekken geweestquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij het "echte" Marmaris denk ik alleen aan all in resorts vol met tokkies. Daar zou ik niet dood gevonden willen worden.
Nee, ik bedoel de spullen achterin de camperquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, juist dat "we zien wel waar we heengaan" lijkt me leuk. Wellicht wel "rond" een bepaald iets om een beetje een richting te hebben.
Nee, ik ben nooit in Turkije geweestquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan ben je niet op de juiste plekken geweest
Tuurlijk en geen all in shit waar iedereen hutje mutje zit,.. zijn echt top hotels daar maar moet je wetenquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een kinderloos hotel hoop ik?
Als wat?quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
cv man probeerde mij een baan aan te smeren
van bankzaken naar cv manzakenquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
dat geloof ik zeker maar je hebt ook mooie hotels zonder de tokkies enzoquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nooit in Turkije geweest
Ook geen boerse Russen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk en geen all in shit waar iedereen hutje mutje zit,.. zijn echt top hotels daar maar moet je weten
Iemand die op voorverkenning gaat bij mnsen die een nieuwe cv ketel willen ofzo...quote:
quote:
Dan maar van het weekend lekker kilometers buiten makenquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:04 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het weekend geen regen, volgens de voorspellingen. Dat is wel fijn.
gelukkig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat geloof ik zeker maar je hebt ook mooie hotels zonder de tokkies enzo
Klinkt eigenlijk best interessant voor zo'n nieuwsgierig aagje zoals jij, kun je mooi binnenkijken bij de mense.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand die op voorverkenning gaat bij mnsen die een nieuwe cv ketel willen ofzo...zodat hij dat niet hoeft te doen
En terecht.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
die worden vaak geweerd in hotels tegenwoordig zelfs
betaalt het beter dan bankzaken?quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand die op voorverkenning gaat bij mnsen die een nieuwe cv ketel willen ofzo...zodat hij dat niet hoeft te doen
ja veel shops sturen ze ook meteen uit hun winkelquote:
Ja maar totaal niet technischquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk best interessant voor zo'n nieuwsgierig aagje zoals jij, kun je mooi binnenkijken bij de mense.
Dat deden ze bij mij laatst ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Oh zo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de spullen achterin de camper
we hebben ooit gecrosst met een caravan, maar er niet aan gedacht dat er nog een frituurpan in stond
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat deden ze bij mij laatst ook
dat maakt het lastigquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik niet gevraagd maar weet ook niet of dat wat voor mij is
Serieusquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat deden ze bij mij laatst ook
De meiden die er nog in moesten slapen waren er minder gelukkig meequote:Op donderdag 28 januari 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo.Ja, da's wel handiger ja.
![]()
Al is de kans dat ik een frituurpan meezeul, niet zķ groot.
Zon schijnt hierquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De meiden die er nog in moesten slapen waren er minder gelukkig mee
ah jaquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, had het ook gekruid als een gehaktbal..
Bedrijfskleding een plastic BH of wat?quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das verdacht:P
Cv man zei dat als een vrouw het eerste gesprek doet 99% van de mensen tot een aankoop overgaan
Het was buiten bij de flat. Vriendelijk gezegd dat ik geen interesse had en goed zat bij mijn huidige werkgever.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das verdacht:P
Cv man zei dat als een vrouw het eerste gesprek doet 99% van de mensen tot een aankoop overgaan
ja zoiets zal het dan wel zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedrijfskleding een plastic BH of wat?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was buiten bij de flat. Vriendelijk gezegd dat ik geen interesse had en goed zat bij mijn huidige werkgever.
Dat ik tot de groep behoor met een arbeidsbeperking, heb ik maar achterwege gelaten...![]()
ik gebruik gewoon m'n hand om aan m'n worst te draaienquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ja
volgende keer beetje melkpoeder bijmengen. helpt met binden
https://www.ah.nl/product(...)lk-magere-melkpoeder
dit spulgebruik ik ook voor 't worsten draaien.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon m'n hand om aan m'n worst te draaien![]()
Doe ik het al jaren verkeerd?
Stuur effe door dan.quote:
Dit idee maakt me misselijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
melkpoeder erop. voor een goedgebonden kwak
Ik ben gewoon een nette jongen hoor.quote:
Dat je zo'n fluim stopverf op je af krijgtquote:
alsof je een bus Pur leegspuitquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je zo'n fluim stopverf op je af krijgt
dat zijn de ergstequote:Op donderdag 28 januari 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nette jongen hoor.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof je een bus Pur leegspuit
Al opgedroogd voordat het eruit is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof je een bus Pur leegspuit
dat je zo'n afgietsel van je zaadleiders enzo er uit trektquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Al opgedroogd voordat het eruit is.
Heul nietquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat je zo'n afgietsel van je zaadleiders enzo er uit trekt
klinkt extreem pijnlijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat je zo'n afgietsel van je zaadleiders enzo er uit trekt
Spreken jullie elkaar eigenlijk ooit weleens IRL of is het allemaal één grote voorstelling?quote:
We praten alleen heel veel via WA.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spreken jullie elkaar eigenlijk ooit weleens IRL of is het allemaal één grote voorstelling?
dat is al meer als us en ikquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We praten alleen heel veel via WA.
gesnackzonedquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ZKH Willem Alexander?quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Toen ik d'r leren kennen was ze nog gewoon een Kalifatima ipv een snackquote:
Wel zin in een frikandelletje op zichquote:
Als het na twee dagen nog niet elkaars snot tegen het plafond aan neuken is dan is er wel iets mis.quote:
gesnackialiseerdquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik d'r leren kennen was ze nog gewoon een Kalifatima ipv een snack
Fles noemt me een smeerlap, dat valt best wel mee toch?quote:
ja smeerlap ben je helemaal niet neequote:Op donderdag 28 januari 2021 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fles noemt me een smeerlap, dat valt best wel mee toch?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja smeerlap ben je helemaal niet nee
Verkeerde land voor dominante leeuwen ook wel een beetje hier hč.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja smeerlap ben je helemaal niet nee
beter hier andersomquote:
iets vinden waarmee je je nuttig kan maken en waar je zin in hebtquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fijne dag mensen ga mij maar nuttig maken en heb geen zin
aii.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beter hier andersom
ik ga nu rijden 22:30 klaar hoop ik laters allemaalquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
aii.
morgen mag ik gewoon weer van 10:00 tot 19:00
werkzequote:Op donderdag 28 januari 2021 13:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ga nu rijden 22:30 klaar hoop ik laters allemaal
Dit is waar, gelukkig dit weekend nog rellen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkeerde land voor dominante leeuwen ook wel een beetje hier hč.
succesquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Werkze!quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ja, ook leuk, denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
als je ze plat voelt, passen er vast nog veel meer inquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. passen 16 verhuisdozen in de Peugeot. Nice
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je ze plat voelt, passen er vast nog veel meer in
Als je in een busje rijdt dan hoor je toch sowieso niet in de spiegels te kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]met inhoud he
Kunnen ook nog wel 2 op de bijrijdersstoel als 't moet. Maar dan zie ik m'n spiegel niet meer.
Maar ik rijd niet in een busjequote:Op donderdag 28 januari 2021 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je in een busje rijdt dan hoor je toch sowieso niet in de spiegels te kijken
als er 3 mensen en 13 kratten bier in een twingo passen, dan moet dit ook kunnenquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]met inhoud he
Kunnen ook nog wel 2 op de bijrijdersstoel als 't moet. Maar dan zie ik m'n spiegel niet meer.
Waarin dan? In een 206'je gaan gaan 16 verhuisdozen passenquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar ik rijd niet in een busje
307quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarin dan? In een 206'je gaan gaan 16 verhuisdozen passen
Ze gaan toch wel aan de kant.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je in een busje rijdt dan hoor je toch sowieso niet in de spiegels te kijken
Dan wel de station zeker?quote:
n een mercedes 307 had je nog veeeeel meer dozen gekregenquote:
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
I
[..]
n een mercedes 307 had je nog veeeeel meer dozen gekregen
Oh, da's net zo'n toverding als de Justy.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:06 schreef FranticDJ het volgende:
Heb al eens met deze auto verhuisd. M'n ouders konden niet geloven dat er hier meer in ging dan in hun A3
en zonder gordels nogquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jawat een hokken zijn dat om mee te rijden zeg.
Die moest ik googelenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's net zo'n toverding als de Justy.
Ruime auto danquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ruime auto danMaar heb sowieso wel het idee dat oudere auto's vaak wat ruimer zijn, mijn eerste auto was een oude Swift en daar paste ook belachelijk veel in
We hadden vroeger een subaru mini jumboquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's net zo'n toverding als de Justy.
Oh heerlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hadden vroeger een subaru mini jumbo
Dat ding was echt gruwelijk klein, maar omdat de kofferklep zo groot was kon je er alles in proppen
Koelkasten, wasmachines allemaal geen probleem
Zou hierin ook wel lukkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hadden vroeger een subaru mini jumbo
Dat ding was echt gruwelijk klein, maar omdat de kofferklep zo groot was kon je er alles in proppen
Koelkasten, wasmachines allemaal geen probleem
Dazeggik, net zo'n toverding als de Justy.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ruime auto danMaar heb sowieso wel het idee dat oudere auto's vaak wat ruimer zijn, mijn eerste auto was een oude Swift en daar paste ook belachelijk veel in
Iedereen kende dat autootje ook. Mijn vader reed er elke dag mee naar het werk en zat een gigantische sticker van Peter Pan Speedrock op de motorkapquote:
Weet je in ieder geval zeker dat niemand hem jatquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
Oud collega van me reed met een kadett, die had ie met een roller en kwast echt spuuglelijk paars gemaakt. En daar 't logo van de discotheek op geplakt. Was wel een goeie publiekstrekker
Mijn Colt was niet zo ruim maar wel handig, daar kon de passagiersstoel helemaal plat naar voren worden gevouwen, handig voor lange dingenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dazeggik, net zo'n toverding als de Justy.
das wel ideaal jaquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn Colt was niet zo ruim maar wel handig, daar kon de passagiersstoel helemaal plat naar voren worden gevouwen, handig voor lange dingen
Nou ja, daar hoef je een Kadett ook niet echt voor te verven natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval zeker dat niemand hem jat
Wij gingen naar de discotheek met een open mercedes 308d met dubbele cabine.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
Oud collega van me reed met een kadett, die had ie met een roller en kwast echt spuuglelijk paars gemaakt. En daar 't logo van de discotheek op geplakt. Was wel een goeie publiekstrekker
Da's ook weer zoquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, daar hoef je een Kadett ook niet echt voor te verven natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, daar hoef je een Kadett ook niet echt voor te verven natuurlijk.
met een GSI was je helemaal de manquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]naja was 20 jaar geleden wel een beste bak
dat is eerder 35 dan 20 jaar geleden hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met een GSI was je helemaal de man
Ik had wel een paar van die idioten in mijn klas zitten. 1 was helemaal gek van die GSI's en een ander had 4 Renault 5 GT Turbo's. En natuurlijk wat golf gti en fiat punto "tuners"quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is eerder 35 dan 20 jaar geleden hoor
Was 20 jaar geleden ook al een oud koekblikquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]naja was 20 jaar geleden wel een beste bak
Die eerste generaties waren nog best leuke dingetjes om te zien.quote:Eind juli 1991 viel het doek voor de Kadett E en tevens voor de merknaam Kadett.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Opel_Kadett
Ja kan, ben er heel niet in thuis manquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was 20 jaar geleden ook al een oud koekblik
Een vroeg model van de Opel Kadett E 1985
Dan waren het toen al ouwe zjonniebakkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had wel een paar van die idioten in mijn klas zitten. 1 was helemaal gek van die GSI's en een ander had 4 Renault 5 GT Turbo's. En natuurlijk wat golf gti en fiat punto "tuners"
dat was toch nog geen 20 jaar geleden
Toffe baan, lijkt me. Heb je je c.v. (hihi) al opgestuurd?quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel te sociaal.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toffe baan, lijkt me. Heb je je c.v. (hihi) al opgestuurd?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan waren het toen al ouwe zjonniebakkenEscort XR3i ook zeker?
Verkapte 'Gerrie heeft me leuke dm's gestuurd' post ditquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Is de verwarming hier op hol geslagen of zo. Warm ineens.
Nee je hebt gewoon last van hotflashesquote:Op donderdag 28 januari 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Is de verwarming hier op hol geslagen of zo. Warm ineens.
Zou het de overgang zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon last van hotflashes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |