Is te vroeg.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geeft hem wel de tijd om zijn speelstijl alvast er in te slepen. Dit seizoen is toch redelijk verloren, zie het dan als voorbereiding voor het volgende.
Niemand gaat het Slot nu verwijten als het nog niet loopt.
Hoe heet die ene oude ervaren trainer ook alweer die vaak het seizoen afmaakt bij clubs waar het niet loopt waar hij meestal de organisatie repareert, misschien is die nog vrijquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe dan ook denk ik niet dat ze dat gaan doen en zou het ook verstandig vinden van Slot als hij dat nog even laat.
VVV is wel koploper na de winterstop, onderschat ze niet!quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb wel weer zin om te juichen alsof je de CL wint bij een goal tegen VVV
Ik vermoed dat dat het ook niet is gezien zijn gebrekkige speeltijd bij Sparta. En als hij speelt is het ook niet denderend.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Burger is toch niks? Niveautje Ekkelenkamp.
Zou Burger nog een seizoen verhuren (mogelijk weer aan Sparta waar hij nu gewend is en waar de spelers op zijn positie wss vertrekken deze zomer), hij is nog maar 19 dus wil hem nog wel een seizoen de kans geven. Komt voor nu wel tekort ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Burger is toch niks? Niveautje Ekkelenkamp.
Die verdediger van Volendam, Vd Ven, 19 jaar 1,93 linkspoot.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Middenveld Burger-Fer-Kökcü zal het wel worden, met Toornstra als eerste back up voor alle drie. Geertruida moet gewoon naar het centrum, die is het als rechtsback net niet.
Ik hoop dat er een goed lijstje ligt voor de opvolger van Senesi, want dan heb je ook geld voor kwaliteit.
Wel de vraag of zo'n speler meteen de stap kan maken. Bij Schuurs heeft het ook best een tijdje geduurd (en volgens sommigen is hij er nog steeds niet..) voor hij op het gewenste niveau zat bij Ajax, terwijl die met 2 vingers in de neus speelde bij Fortuna als je de verhalen mocht geloven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die verdediger van Volendam, Vd Ven, 19 jaar 1,93 linkspoot.
nee nee, transfers in nederland zijn nu verbotenquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat het niet denderend is als ie speelt? Hoorde juist complimenten na die eerste paar wedstrijden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat het ook niet is gezien zijn gebrekkige speeltijd bij Sparta. En als hij speelt is het ook niet denderend.
Gek genoeg vond ik hem in de voorbereidingen bij Feyenoord altijd best aardig spelen. Maar zal vermoedelijk tekort komen, ja.
De verwachtingen liggen wel laag op het moment.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeg je dan, maar dan begint ie wel met een veel te lastige periode. Dat is nooit fijn.
Laatste paar potjes zijn schijnbaar niet best geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat het niet denderend is als ie speelt? Hoorde juist complimenten na die eerste paar wedstrijden.
Mjah iedereen had het ook over die vHecke en die zit nu op de bank bij Heerenveen (en viel dramatisch in vandaag). Maar heb die jongen niet zien spelen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die heeft tegen Feyenoord zoveel ballen ingeleverd dat ik na een helft dacht dat het opzet was.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat het niet denderend is als ie speelt? Hoorde juist complimenten na die eerste paar wedstrijden.
vd Ven kan dat niveau moeiteloos aan is mijn bescheiden mening, is ook wel vrij compleet. (goede pass, kan goed inschuiven, snel, lengte, verdedigend goed, kan koppen) Van Hecke vond ik bij NAC al niet zo'n groot talent.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah iedereen had het ook over die vHecke en die zit nu op de bank bij Heerenveen (en viel dramatisch in vandaag). Maar heb die jongen niet zien spelen hoor.
Prima toch, iemand die de bal inlevert bij Feyenoorders, dat zie ik Diemers niet doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft tegen Feyenoord zoveel ballen ingeleverd dat ik na een helft dacht dat het opzet was.
Vd Ven is onlangs naar Raiola overgestapt, de zaakwaarnemer van Slot. Of hij er direct zal staan is altijd de vraag. Het is wel een groot talent, je zou hem kunnen halen voordat Senesi vertrekt. Mocht Senesi blijven komende zomer zou je hem nog een jaartje bij Volendam of een eredivisie club kunnen stallen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah iedereen had het ook over die vHecke en die zit nu op de bank bij Heerenveen (en viel dramatisch in vandaag). Maar heb die jongen niet zien spelen hoor.
Vd Ven moet je gewoon halen. Zal toch niet meer dan 1-1,5 miljoen kosten?quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vd Ven is onlangs naar Raiola overgestapt, de zaakwaarnemer van Slot. Of hij er direct zal staan is altijd de vraag. Het is wel een groot talent, je zou hem kunnen halen voordat Senesi vertrekt. Mocht Senesi blijven komende zomer zou je hem nog een jaartje bij Volendam of een eredivisie club kunnen stallen.
Van Hecke was 2,5 miljoen, zoiets zal het wel wezen. Maar vd Ven zal heel veel opties hebben. (Schuurs was ook zoiets dacht ik) Hij gaat overigens sowieso niet op de bank zitten bleek bij kale Kees en een verhuurperiode eerst bij Volendam ook niet. @GurneyIsBestOkequote:Op woensdag 27 januari 2021 23:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Vd Ven moet je gewoon halen. Zal toch niet meer dan 1-1,5 miljoen kosten?
Heeft Koffieplanter je wat wijsgemaakt?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Sorry voor het bijdragen aan de hype voor Pratto.
Wat is die gast slecht
Wellicht dat corona het iets anders maakt, maar zal dan wel ongeveer hetzelfde zijn ja.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Hecke was 2,5 miljoen, zoiets zal het wel wezen. Maar vd Ven zal heel veel opties hebben. (Schuurs was ook zoiets dacht ik) Hij gaat overigens sowieso niet op de bank zitten bleek bij kale Kees en een verhuurperiode eerst bij Volendam ook niet. @:gurneyisbestoke
Die 3e Europese leaque levert toch ook geen drol op? Dus moet je minimaal 3e worden of de beker winnen. Al is plek 3 misschien ook al wel die Oostblok leaque.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:14 schreef fetX het volgende:
Laten we in ieder geval maar Europees halen, want het zou wel echt kut voor de club zijn als je dat al niet haalt qua inkomsten.
Ja, dat is financieel (EL is ook geen vetpot). Het gaat vooral ook om je Europese coefficient voor de jaren daarna.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die 3e Europese leaque levert toch ook geen drol op? Dus moet je minimaal 3e worden of de beker winnen. Al is plek 3 misschien ook al wel die Oostblok leaque.
Neejoh, die neem ik nooit serieus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heeft Koffieplanter je wat wijsgemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |