Dankje! Blij om te weten dat zelfs de oudjes nog los gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:06 schreef kwiwi het volgende:
https://decorrespondent.n(...)24541818670-5e0dbee4
Ja dus..
SPOILER: Als het grappig is hoeft het hier dus niet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Niet weggehaald, wel spoiler gezet. Hou het aub hier serieus, grappig mag elders -
[ Bericht 7% gewijzigd door fietsie op 28-01-2021 09:37:00 ]
Tja, en voor mij hoeven grietjes van 18 dan weer niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:18 schreef matigeuser het volgende:
Ik vind oude vrouwen (en mannen) eigenlijk wel vies. Zou absoluut niet willen zoenen met die strakke kleine lippen en oude tong en tanden. En dan overal zo'n verlepte huid. Hangtieten. Een ouwe droge kut. Vieze oude voeten. Bleh.
Ja, ik weet dat je er dan zelf op die leeftijd ook niet uitziet. Maar maakt dat het beter?
Ik kan me dan in ieder geval, zo boven de 65-70, niks anders meer voorstellen dan missionaris voor het vaderland. Maar wellicht en hopelijk schat ik dit niet goed in en worden er nog oude kutten gebeft en aan verschrompelde hangzakken gezogen bij de vleet.
Interessant.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:36 schreef Chandler het volgende:
Uit gesprekken met voormalige clienten is het antwoord JA! maar moet wel zeggen dat het overgrote gedeelte van de wat oudere dames er totaal geen behoefte meer aan hebben, de mannen in veel gevallen wel.
Zoals een oudere dame tegen mij zij. Geen gefrunnik meer aan mij, dat is voor de jongere generatie
Ik werk in de zorg en daardoor komen allerlei onderwerpen aan bod bij bezoek van m'n cliënten.
Dit dus. Het klopt dan gewoon niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Tja, en voor mij hoeven grietjes van 18 dan weer niet meer.
25 vind ik onderhand al jong zat.
Ik ben op een leeftijd dat dat onderhand mijn dochters hadden kunnen zijn.
Sommigen wel, anderen niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:59 schreef okselzweet het volgende:
Hallo lieve mensen!
Zijn hier toevallig ook 70+ers of andere mensen die mij kunnen vertellen of bejaarden nog sex hebben met elkaar? Ik durf het mijn oma niet te vragen maar ben wel heel benieuwd
het eerste sowieso niet. Meeste dames op die leeftijd hebben hun lichaam geaccepteerd zoals deze is.. Die laatste 2.. Thats it voor zover mij bekend!quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:59 schreef matigeuser het volgende:
Interessant.
En is dat dan omdat ze onzeker zijn over hun lichaam? Of omdat ze het 'wel gezien' hebben? Of omdat hun seksdrive gewoon weg is door hormonale redenen?
Hier spreekt de ervaring.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:44 schreef Horzula het volgende:
[..]
Sommigen wel, anderen niet.
Als ze een kunstgebit hebben willen ze dat nog weleens uitdoen voor het pijpen.
Mijn oma is als weduwe nooit meer opnieuw getrouwd of gaan samenwonen met een man. De reden was en ik quote: ''ze geen zin had om een veredelde huishoudster te gaan spelen voor wat gezelschap''. Blijkbaar was haar reden niet uniek en waren er meer vrouwen in haar flat die daar zo over dachtten. Ik moest om die uitspraak altijd grinniken, todat ik op het werk bij een aantal bijna gepensioeneerde mannelijke collega's zag wat mijn oma bedoelde. Mijn oma had het geluk dat ze met een man getrouwd was die haar meehielp en haar daadwerkelijk gelijkwaardig behandelde. Bij de boomer generatie en de generatie daarvoor zijn rolpatronen nogal redelijk sterk vastgelegd, wat ook een van de redenen is waarom sommige 50 plussers en bejaarden ervooor kiezen om alleen te blijven na dood of scheiding. Althans bij negatieve ervaringen veroorzaakt door deze rolpatronen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:49 schreef Chandler het volgende:
[..]
het eerste sowieso niet. Meeste dames op die leeftijd hebben hun lichaam geaccepteerd zoals deze is.. Die laatste 2.. Thats it voor zover mij bekend!
De overgrootmoede van mijn kinderen heb ik weduwe zien worden, die reageert vaak met 'ik vermaak me wel hoor, zonder die ouwe' en die klinkt ook eerder bevrijd dan gewoon optimistischquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:40 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Mijn oma is als weduwe nooit meer opnieuw getrouwd of gaan samenwonen met een man. De reden was en ik quote: ''ze geen zin had om een veredelde huishoudster te gaan spelen voor wat gezelschap''. Blijkbaar was haar reden niet uniek en waren er meer vrouwen in haar flat die daar zo over dachtten. Ik moest om die uitspraak altijd grinniken, todat ik op het werk bij een aantal bijna gepensioeneerde mannelijke collega's zag wat mijn oma bedoelde. Mijn oma had het geluk dat ze met een man getrouwd was die haar meehielp en haar daadwerkelijk gelijkwaardig behandelde. Bij de boomer generatie en de generatie daarvoor zijn rolpatronen nogal redelijk sterk vastgelegd, wat ook een van de redenen is waarom sommige 50 plussers en bejaarden ervooor kiezen om alleen te blijven na dood of scheiding. Althans bij negatieve ervaringen veroorzaakt door deze rolpatronen.
En, heb al een goeie fap TS?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:59 schreef okselzweet het volgende:
Hallo lieve mensen!
Zijn hier toevallig ook 70+ers of andere mensen die mij kunnen vertellen of bejaarden nog sex hebben met elkaar? Ik durf het mijn oma niet te vragen maar ben wel heel benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |