abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197685785
quote:
16s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:06 schreef Bocaj het volgende:
NS-personeel geeft kerstpakket terug.
[..]

:')
Die stem van die vrouw op het eind :X
pi_197685820
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:08 schreef HSG het volgende:

[..]

Of wat dacht je van Atos (toen Atos Origin). Een kettinkje met 3 magneetjes en dat had zelfs het landelijk nieuws gehaald.

Daar lieten ze het op een ander manier aan het management weten dat ze ontevreden waren. 1 manager vond auto volgeplakt met die dingen en ander lag zijn voortuin vol.
Ik snap ook niet dat iemand met zo’n belachelijk cadeau komt. Wat moet je nou met zo’n kettinkje.
ROBODEMONS..................|:(
pi_197685845
Bij een bedrijf waar ik heb gewerkt kregen we van onze directe manager krasloten die hij uit eigen zak betaalde om zo toch nog kans te maken op iets leuks voor kerst. Dus dan is chocolade en een treinkaartje zo slecht nog niet.
pi_197685857
Ach ik heb een keer een trui gehad met het logo en bedrijfsnaam er groot op. Het was een groot detacheringsbureau beginnend met een B
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197686197
Persoonlijk vind ik het aanstellerij.
pi_197686284
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 15:16 schreef potjecreme het volgende:
Persoonlijk vind ik het aanstellerij.
Hoe was jouw kerstpakket?
pi_197687339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoe was jouw kerstpakket?
Hoezo?

De ns-medewerkers hebben toch ook door in wat voor tijd we nu leven. Die treinkaartjes vind ik ook dom. De merci is een aardig gebaar. Altijd nog leuker dan domme veters.
pi_197693877
quote:
18s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:55 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat iemand met zo’n belachelijk cadeau komt. Wat moet je nou met zo’n kettinkje.
In de tuin van een manager gooien.

Maar ze hebben ook een aantal jaren geen kerstpakket gekregen en dat komt o.a. door de crisis en omdat er een aantal topmensen naar een salaris van ¤800.000,- naar ¤2.400.000,- gingen. Dat geld moet toch ergens vandaan komen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_197696745
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoe was jouw kerstpakket?
Bij mijn man het ene jaar een scheurkalender, serieus. Het andere een e reader, jaar later binnen 15 minuten cadeau voor jezelf shoppen voor ¤200,-, jaar later boek van Steve jobs.

Afgelopen jaar een horecabon voor ¤150- om de horeca te steunen.
Het kan vriezen en dooien hier.
pi_197697119
NS schoffeert al jarenlang de forenzen die voor verreweg de meeste inkomsten zorgen door hun abonnementen enerzijds steeds verder uit te kleden en anderzijds steeds duurder te maken, wetende dat deze mensen toch wel betalen omdat ze nu eenmaal dagelijks naar kantoor moeten reizen.
Nu als gevolg van corona blijkt dat thuiswerken ook best mogelijk is voor een groot deel van deze mensen en dat best wel eens tot een grote verandering zou kunnen leiden in het reisgedrag van mensen, dreigt NS dat gratis geld dat ze al jarenlang verdienen aan de mensen die ze tot nu toe steeds konden uitkleden kwijt te raken.
Dan kan het personeel wel heel verontwaardigd gaan doen, maar misschien wordt het toch tijd voor enig besef van de realiteit.
pi_197698092
Het was een schraal jaar qua inkomsten, 2500 van je collega's worden ontslagen en men gaat zich druk maken om een kerstpakketje.

:')
pi_197698322
Mijn vriendin kreeg, werkzaam destijds bij een zeer grote thuiszorg organisatie, nooit een pakket met kerst.

Voor de zoon van de bazen wel een promotie natuurlijk, volledige kantooruitbreiding want meer en meer werk wat binnenstroomde, dikke auto’s voor het pand etc.
pi_197698381
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 01:32 schreef Kansenjongere het volgende:
NS schoffeert al jarenlang de forenzen die voor verreweg de meeste inkomsten zorgen door hun abonnementen enerzijds steeds verder uit te kleden en anderzijds steeds duurder te maken, wetende dat deze mensen toch wel betalen omdat ze nu eenmaal dagelijks naar kantoor moeten reizen.
Nu als gevolg van corona blijkt dat thuiswerken ook best mogelijk is voor een groot deel van deze mensen en dat best wel eens tot een grote verandering zou kunnen leiden in het reisgedrag van mensen, dreigt NS dat gratis geld dat ze al jarenlang verdienen aan de mensen die ze tot nu toe steeds konden uitkleden kwijt te raken.
Dan kan het personeel wel heel verontwaardigd gaan doen, maar misschien wordt het toch tijd voor enig besef van de realiteit.
#waarheid
Hallo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')