SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel een beetje een kleuterportie dit hoor, is toch nooit genoeg groenten en vlees.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint er wel op te lijken.
Zou eten hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint er wel op te lijken.
Ik zit in een periode waar ik veel meetings heb en dat is toch fijner om te doen gewoon face to face dan fucking vier of vijf uur achter een scherm zitten videobellen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:27 schreef Haags het volgende: [..] Ja dat snap ik. Vordert het allemaal wel een beetje? [..] Ik heb er de tering over in. Wil weer knallen.
Heb je die film feed wel eens gezien?quote:
Mja krijg je zeker veel hoofdpijn van?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik zit in een periode waar ik veel meetings heb en dat is toch fijner om te doen gewoon face to face dan fucking vier of vijf uur achter een scherm zitten videobellen.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik zit in een periode waar ik veel meetings heb en dat is toch fijner om te doen gewoon face to face dan fucking vier of vijf uur achter een scherm zitten videobellen.
Vooral last van druk achter m'n ogen lijkt het wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Mja krijg je zeker veel hoofdpijn van?
Herkenbaar. Sterkte mattie in deze zware tijden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vooral last van druk achter m'n ogen lijkt het wel.
En het is gewoon heel erg duf en vermoeiend.
Worden daarin slangen gevoerd?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je die film feed wel eens gezien?
Komt wel goed. Eind februari is die periode weer voorbij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Herkenbaar. Sterkte mattie in deze zware tijden.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Worden daarin slangen gevoerd?
ziet er niet echt gezellig uitquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://m.imdb.com/title/tt0445965/
Is met de meeste thrillers/horrorfilmsquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ziet er niet echt gezellig uit
Over het algemeen voedsel.quote:
Kijk, een meeloperquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik eet straks nog wel een zak chips leeg als jullie het niet genoeg vinden
De nada.quote:
quote:
Mosselen met kraaiekoppenquote:
ben met Bal in conclaafquote:
https://ballenkoning.nlquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:46 schreef Karzai het volgende:
hmm snel maar proberen iets anders te zoeken Ballie
Booooooorn to be wihihild!quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Karzai, de Ezy Rider yall..
Kijk danquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://ballenkoning.nl
Kijken of hier nog een vacature openstaat.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
U riep? Net weer thuis met 4 volle tassen boodschappenVanavond unox erwtensoep en dubbelvla
Oh zie nu de TT pas! Budaddy topicquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja jij moest toch in een budaddy topic gepost hebben
Wat en leuk meisjequote:Op woensdag 27 januari 2021 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk danDe Ballie kerst lijn. Zo heet het gewoon
![]()
[ afbeelding ]
En ook een andere KSC-er is in de TT verwerktquote:
Lepeltje mad sauce erbijquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
U riep? Net weer thuis met 4 volle tassen boodschappenVanavond unox erwtensoep en dubbelvla
ken haar alleen van:quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:28 schreef Koen66 het volgende:
ik weet dat ik regelmatig onder een steen lig
Maar moet ik ergens weten wie dit is?
https://www.nu.nl/achterk(...)van-eerste-kind.html
Dit klinkt nog generieker dan SkyRadio zelf ...quote:
mwa vind het op zich niet een slecht nummer..quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt nog generieker dan SkyRadio zelf ...
Wat ik zeg, generiekquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa vind het op zich niet een slecht nummer..
mwah, dat vind ik wat te kort door de bochtquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik zeg, generiekHet is zo'n nummer dat je gewoon voorbij hoort komen en zodra het is afgelopen alweer vergeten bent dat het überhaupt bestaat.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk danDe Ballie kerst lijn. Zo heet het gewoon
![]()
[ afbeelding ]
Avondje slam fm en je hoort 10 van die nummers.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ik zeg, generiekHet is zo'n nummer dat je gewoon voorbij hoort komen en zodra het is afgelopen alweer vergeten bent dat het überhaupt bestaat.
Misschien dat ik het daarom nooit meer luisterquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Avondje slam fm en je hoort 10 van die nummers.
Das wel heel vroeg hoorquote:
quote:Beste heer Bomenverzameling
Hartelijk dank dat je mee wilt doen met de praline - smaaktest. De producten worden begin volgende week naar je toegezonden. Je krijgt 2 doosjes met ieder 1 praline. Het is de bedoeling dat je na ontvangst zo snel mogelijk gaat beginnen met de test.
In het doosje zit een brief met aanwijzingen en de link naar de online vragenlijst.
Wil je onderstaand adres nogmaals checken, zodat het pakketje naar het juiste adres gaat.
Ik krijg er ook gewoon geld voor ook hequote:
Kun je indenken hoe wij ons iedere dag voelen. En dat 5 dagen per week.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben serieus afgemat door vandaag [ afbeelding ]
Is dit een soort luxe variant van de Matrix?quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
2 doosjes met ieder 1 praline
Ik ben niet bekend met de Matrixquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een soort luxe variant van de Matrix?
Nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met de Matrix![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:03 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)ector-en-horeca.html
Arme winkeliers, die gaan dus nooit meer open
heb je ook zon kutbaan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je indenken hoe wij ons iedere dag voelen. En dat 5 dagen per week.
Ik ben niet echt een film kijker. Er zijn nu wel filmavonden via de woonbegeleiding. We zijn nu met de Marvel-Franchise bezig..quote:
Inception heb ik toevallig wel gezien. Mooie filmquote:
Maar misschien kunnen we volgend jaar wel weer eens ergens uiteten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:03 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)ector-en-horeca.html
Arme winkeliers, die gaan dus nooit meer open
Heb jij MBO-3?? We zoeken een nieuwe productie assistent. Je mag mij best komen aansturen hoor...quote:
Wat is MBO 3 eigenlijk? Heb je ook 1 en 2? En waar eindigt het?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jij MBO-3?? We zoeken een nieuwe productie assistent. Je mag mij best komen aansturen hoor...
Je hebt zelf een kut.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jij MBO-3?? We zoeken een nieuwe productie assistent. Je mag mij best komen aansturen hoor...
4quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is MBO 3 eigenlijk? Heb je ook 1 en 2? En waar eindigt het?
Moest mij toch nuttig maken voor samenlevingquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe erg kan het zijn?
Gewoon de tel opnemen.
Dat is het niveau. Volgens mij gaat het tot MBO 4, Volgens mij is het ook het aantal jaren dat de opleiding duurt, maar zeker ben ik niet...quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vroeger had je LTS en MTS.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar je moet altijd aardig blijven, ook tegen zeikerdsquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe erg kan het zijn?
Gewoon de tel opnemen.
Ja het is wel hier in de stad jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zeker helemaal in eindhoven ? :p
Ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest mij toch nuttig maken voor samenleving
Ja das wat te ver:Pquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja het is wel hier in de stad ja
Aardig blijven is een dingetje?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar je moet altijd aardig blijven, ook tegen zeikerds
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4
3 is zelfstandig medewerkend en 4 is bv voor het schrijven van ondernemingsplan
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is het niveau. Volgens mij gaat het tot MBO 4, Volgens mij is het ook het aantal jaren dat de opleiding duurt, maar zeker ben ik niet...
Ik heb MBO 4 en dat duurde 3.5 jaar. Dus dan gaat het bovenste al niet meer op..![]()
![]()
Ok ik begrijp in ieder geval dat er 4 niveaus zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger had je LTS en MTS.
Maar de zwakkere leerlingen willen allemaal mts, dus dat werd dan nivo 1,2 en 3. De echte mts is nivo 4 (vaak nog aangeduidt met 4+)
Ja sorry, floepte er zomaar uitquote:
MBO gedaan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger had je LTS en MTS.
Maar de zwakkere leerlingen willen allemaal mts, dus dat werd dan nivo 1,2 en 3. De echte mts is nivo 4 (vaak nog aangeduidt met 4+)
Ja niet elke opleiding heeft ook alle 4 de niveaus dacht ik. Sommige zijn dahct ik bv maar 2 jaar. en andere 4quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok ik begrijp in ieder geval dat er 4 niveaus zijn.
Bij mij wel ja. Vooral tegen veeleisende kutklanten die altijd alles NU nodig hebben en overal over zeiken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aardig blijven is een dingetje?
Welke opleiding heb jij dan gedaan? Iets met handel oid??quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet elke opleiding heeft ook alle 4 de niveaus dacht ik. Sommige zijn dahct ik bv maar 2 jaar. en andere 4
maar die zijn ook verschillend van 'niveau'/resultaat dus.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok ik begrijp in ieder geval dat er 4 niveaus zijn.
Ah ok, ik hoorde die nummers wel eens van mensen die het CIOS deden maar wist niet wat het betekende.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet elke opleiding heeft ook alle 4 de niveaus dacht ik. Sommige zijn dahct ik bv maar 2 jaar. en andere 4
Aha okquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar die zijn ook verschillend van 'niveau'/resultaat dus.
Zeevaartschool bijvoorbeeld leveren de volgende bevoegdheden op na de opleiding:
MBO Niveau 1 matroos (op de visserij)
MBO Niveau 2 mag als officier tot 500GT/30 mijl uit de kust
MBO niveau 3 mag als officier tot 200 mijl uit de kust
MBO Niveau 4 mag als officier wereldwijd
HBO mag als officier wereldwijd
Nee toerisme maar ben er wel snel mee gestopt. vond het zo kansloos. Deed toerisme reactie en dan was de lesstof dat je bv met 65 plussers als activiteit niet moet gaan volleyballen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke opleiding heb jij dan gedaan? Iets met handel oid??
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je nou mbo bashen
vandaag lust ik je rauw hoor
CIOS is toch prive opleiding toerisme?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, ik hoorde die nummers wel eens van mensen die het CIOS deden maar wist niet wat het betekende.
Dat laatste is wel handig als je grondstewardess wil wordenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee toerisme maar ben er wel snel mee gestopt. vond het zo kansloos. Deed toerisme reactie en dan was de lesstof dat je bv met 65 plussers als activiteit niet moet gaan volleyballen.
dit was lesstof![]()
Dus gestopt en kwam ik mijn diploma halen in de zomervakantie. Vroeg de docent wat ik nu aan het doen was dus vertelde dat ik een coffeewerkte. Zei ze ja dat verbaast mij niets op zon toontje
ik blow niet eens![]()
Bezigsheidstherapie dat mbo toerisme. Heb je echt niks aan. Of bv dan de afkortingen van vliegvelden uit je hoofd gaan leren
Heb die toerisme opleiding eigenlijk alleen maar gedaan vanwege de talenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee toerisme maar ben er wel snel mee gestopt. vond het zo kansloos. Deed toerisme reactie en dan was de lesstof dat je bv met 65 plussers als activiteit niet moet gaan volleyballen.
dit was lesstof![]()
Dus gestopt en kwam ik mijn diploma halen in de zomervakantie. Vroeg de docent wat ik nu aan het doen was dus vertelde dat ik een coffeewerkte. Zei ze ja dat verbaast mij niets op zon toontje
ik blow niet eens![]()
Bezigsheidstherapie dat mbo toerisme. Heb je echt niks aan. Of bv dan de afkortingen van vliegvelden uit je hoofd gaan leren
nee joh. das die sport(leraren)opleidingquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
CIOS is toch prive opleiding toerisme?
Ja maar ga je toch niet op school al leren? Sowieso 4 jaar naar school voor die functiequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat laatste is wel handig als je grondstewardess wil worden
Ik ken het alleen als sportopleiding.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh hmm dan ben ik in de war :pquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh. das die sport(leraren)opleiding
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh. das die sport(leraren)opleiding
Je spreekt nu 6 talen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die toerisme opleiding eigenlijk alleen maar gedaan vanwege de talen![]()
denk het, dat is wel een privé school.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Oh misschien ben ik in de war met TIO ofzo iets?
Nee maar 5quote:
dan wil je niet weten wat ik voor de zeevaartschool moest betalen. dat ging daar nog ff overheen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
Die vroegen 40 duizend voor 4 jaar mbo toerisme
KOEKOEK
Nou ja is toch wel handig. Je zult het wel weer snel oppikken als het nodig is?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar 5
Nee veel is wel wat verwaterd, zeker het Spaans en Duits, Frans kan ik nog wel redelijk lezen, spreken is al wel lang geleden.
Ja maar begrijp dat je daar iets voor moet leren. Voor medewerker op een reisbureau toch niet?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan wil je niet weten wat ik voor de zeevaartschool moest betalen. dat ging daar nog ff overheen.
omdat ik al een opleiding op hetzelfde (bachelor) niveau had enzo.
Ach, hoeveel mensen hebben uiteindelijk wel wat aan hun opleiding? Ik had er ook weinig tot niks aan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb dus MBO-Administrateur afgerond. Heb ik nu dus geen ene bal meer aan, maar goed. Het was wel een leuke tijd![]()
![]()
Wel belangrijk te weten wat je dan wel wil.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
Die vroegen 40 duizend voor 4 jaar mbo toerisme
KOEKOEK
Denk het wel, vind taal over het algemeen wel interessant dus dat helpt ook welquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja is toch wel handig. Je zult het wel weer snel oppikken als het nodig is?
je zal wel basis dingen moeten leren omtrent verzekeringen, luchtvaartveiligheid, boekhouden en ondernemerschap?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar begrijp dat je daar iets voor moet leren. Voor medewerker op een reisbureau toch niet?
Bredaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Bij mij zat die opleiding ook helemaal op de verkeerde plek, centrum van Breda
Betwijfel ik of ze dat hebben geleerd in die opleiding.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je zal wel basis dingen moeten leren omtrent verzekeringen, luchtvaartveiligheid, boekhouden en ondernemerschap?
wij hadden op de zeevaartschool ook een paar vakken die echt curriculum / tijd vulling waren hoor.
Ik aan bubbeltjes water..quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan een Texels biertje
Ik wist bij mijn vormgevingsopleiding halverwege het 2e jaar al meer dan de docenten en begon ik me te vervelen waardoor ik irritant en lui werd en er bijna vanaf werd geschoptquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, hoeveel mensen hebben uiteindelijk wel wat aan hun opleiding? Ik had er ook weinig tot niks aan.
In welk jaar krijg je door de Rode Zee varen hehehequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan wil je niet weten wat ik voor de zeevaartschool moest betalen. dat ging daar nog ff overheen.
omdat ik al een opleiding op hetzelfde (bachelor) niveau had enzo.
Zijn er best veel,die heel wat anders doen idd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, hoeveel mensen hebben uiteindelijk wel wat aan hun opleiding? Ik had er ook weinig tot niks aan.
Tja, er is ook een MBO (2?) opleiding tot vrachtwagenchauffeur terwijl je het ook kan doen met 4 theorie examens en 3 praktijkexamens.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Betwijfel ik of ze dat hebben geleerd in die opleiding.
Bij die hoge school in hoofddorp natuurlijk luchtvaartveiligheid maar als je solliciteerd bij een airline leer het je het in 6 weken ofzo
ik heb een lowlander winter ipaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan een Texels biertje
daar ga ik zo ook weer aan na dezequote:
kraanwaterquote:
kraanwater, of zoals ze in België zeggen: plat water.quote:
zo leer je elke dag wat hierquote:
helemaal mooi als je het dan op tafel giet en met die hamer gaat rammen en het dan in z'n glas veegtquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kraanwater, of zoals ze in België zeggen: plat water.
Ooit eens een klant een spa blauw en een hamer gegeven. Werd niet gewaardeerd.
Spa blauwquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Of ze vragen om "een buske gas"quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik deed ook wel eens bitterbal roulette.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef dud0r het volgende:
ik zie @:derrabbit daar ook wel voor aan dat hij dat in zijn horeca dagen gedaan heeft
een tas kaffeequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of ze vragen om "een buske gas"![]()
Blijkt dat ze eigenlijk water om dat gas heen willen hebben. Belgen" />
Gewoon kalkrijk Brabants kraanwaterquote:
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
ik lees op fb dat ze in china nu anal swabs afnemen voor de covid test ?
beter dan dat chloorrijke Rotterdamse zwembad waterquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon kalkrijk Brabants kraanwater
Hoop niet dat ze dat hier gaan overnemenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja
https://www.bloomberg.com(...)-includes-anal-swabs
Vind het altijd zo fijn om na een vakantie weer het heerlijke kraanwater hier te kunnen drinkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
b
[..]
beter dan dat chloorrijke Rotterdamse zwembad water
en dan met hetzelfde wattenstaafje eerst in het sterretje en dan in het mondje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze dat hier gaan overnemen
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik deed ook wel eens bitterbal roulette.
In 1 bitterbal van de portie met een spuit een shitload aan tabasco en sambal injecteren.
En dan van om 't hoekje kijken wie rood aan loopt
Gewoon sourcy hier uit de kraam stromenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
b
[..]
beter dan dat chloorrijke Rotterdamse zwembad water
Ik misbruik een hamer niet op water als ik hem ook nuttig tegen lastige klanten kan gebruikenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:35 schreef dud0r het volgende:
ik zie @:derrabbit daar ook wel voor aan dat hij dat in zijn horeca dagen gedaan heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:44 schreef mschol het volgende:
morgen openen.. dat was niet de deal.. ik zou vrij zijn :/
Wat voor werk doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
vroegah was ie in het topic sneller te vinden als blauwequote:
Dan kon je hem ook makkelijker lokken met een TRquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah was ie in het topic sneller te vinden als blauwe
welke blauwe zou nu komen opdagen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kon je hem ook makkelijker lokken met een TR
Ik kan bitterbal in dit topic makkelijk vinden. Haar posts zijn paars bij mijquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah was ie in het topic sneller te vinden als blauwe
Probeer en gij zult wetenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke blauwe zou nu komen opdagen?
als de USA stopt met de Saoedi's te huggen. Wellicht komt Biden ook deze belofte na maar ik twijfel er aanquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
Zou het ooitr nog goed komen in Jemen?
wat lief dat je haar als vriendje hebt staanquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan bitterbal in dit topic makkelijk vinden. Haar posts zijn paars bij mij![]()
![]()
Wat een pech hebben die mensen daar ook zegquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als de USA stopt met de Saoedi's te huggen. Wellicht komt Biden ook deze belofte na maar ik twijfel er aan
Vriendin van een vriend zit daar op dit moment.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
Zou het ooitr nog goed komen in Jemen?
die vrouw was net ook op de tvquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een pech hebben die mensen daar ook zeg![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)g-door-de-lucht.html
Wat doet hij daar?quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend zit daar op dit moment.
volgens mij was Jemen tot een jaar of 10 terug redelijk welvarend zelfsquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of het uberhaubt welles goed is gegaan daar?
oeh op het nippertjequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker gewandeldEn net op tijd binnen
We hadden je bijna als vermist opgegevenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker gewandeldEn net op tijd binnen
meh dat lukt wel hoor, ik klaag wel, maar heb zelf ja gezegdquote:
en je moet de website even op tijd open gooien?quote:
Even wikipeienquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij was Jemen tot een jaar of 10 terug redelijk welvarend zelfs
Ah oké. Al zou ik voor een uurtje te werken niet naar de zaak gaan. Als ik erheen ga dan wil ik ook meteen 8/9 uur betaald krijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
meh dat lukt wel hoor, ik klaag wel, maar heb zelf ja gezegd![]()
en ik mag na waarschijnlijk uurtje ook weer naar huis![]()
dan is de baas er
christelijke websitequote:Op woensdag 27 januari 2021 20:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je moet de website even op tijd open gooien?
Lees het verkeerdquote:
quote:
zijn er veel meer hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals die van sgp volgens mij die op zondag dicht is
oh zou best kunnen maar dat is een van de weinige die ik weet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn er veel meer hoor
zo heb je ook de 'orgel schepen' van die christelijke reders die op zaterdagavond om 23.59 de motor uit zetten en maandagochtend om 00.01 weer verder gaan.
dat dat nog economisch uit kan joh
Hmmmm haal ik door de war met een ander land daarquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
hmm
Jemen ontstond op 22 mei 1990 toen Noord- en Zuid-Jemen met elkaar werden verenigd. Door diverse interne conflicten, terrorisme, grote verschillen tussen het zuiden en het noorden en corruptie heeft het land in vergelijking met andere landen in de Arabische Wereld economisch weinig kunnen profiteren van de olievoorraden. Met een bruto binnenlands product van $1.061 per hoofd van de bevolking is Jemen het armste land op het Arabisch Schiereiland.[4] In de laatste jaren is er wel vooruitgang geboekt op diverse terreinen, maar er wordt alom gevreesd voor grote economische en politieke problemen als de oliebronnen uitgeput raken.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We hadden je bijna als vermist opgegeven![]()
![]()
Ik weet niet welke maar jemen is al lange tijd aan het kneuzen dusquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm haal ik door de war met een ander land daar
Is dat nou ook alweer niet goedquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Gaat het een keer niet over gerries gaat het over Jemen [ afbeelding ]
Ik zou het zelf nooit doen; maar voor haar is het een soort van roeping.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees het verkeerd![]()
Ah tof dat ze dat daar doet.Denk net zoals in libanon veel artsen al vertrokken zijn naar het buitenland?
Ja bijzonder.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen; maar voor haar is het een soort van roeping.
Ik weet heeeelemaaaal niets over Jemenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat nou ook alweer niet goed
respect wel daarvoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen; maar voor haar is het een soort van roeping.
Nee wij ook niet maar er is wikipedia :pquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet heeeelemaaaal niets over Jemen
Hebben de mensen het daar wel een beetje leuk en joie de vivre?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wij ook niet maar er is wikipedia :p
Nee is een sneue bedoelingquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben de mensen het daar wel een beetje leuk en joie de vivre?
als je kaboem, honger, moslims, burkas, olierampen en luchtaanvallen daar onder schaart wel jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben de mensen het daar wel een beetje leuk en joie de vivre?
Ja maar lees dat zij ook bijna tot een oorlog waren gekomenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:08 schreef Koen66 het volgende:
het was dus beter geweest als Noord en Zuid Jemen apart waren gebleven
Zou bootje pakken en naar Nederland roeienquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is een sneue bedoeling![]()
Das toch gewoon zuur he. dat je geheel willekeurig ergens geboren wordt en maar moet hope dat het niet op zon helse plek is als jemen
het is gewoon een proxy oorlogquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar lees dat zij ook bijna tot een oorlog waren gekomen
*kuchquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is een sneue bedoeling![]()
Das toch gewoon zuur he. dat je geheel willekeurig ergens geboren wordt en maar moet hope dat het niet op zon helse plek is als jemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:11 schreef Modus het volgende:
[..]
*kuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die wijzen naar Iran dus dan is het cirkeltje weer rondquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
maar die saudis hebben zich hiero ok blijkbaar flink schofterig opgesteld tegen ze
Ja dat geneuzel met hun stromingenquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en die wijzen naar Iran dus dan is het cirkeltje weer rond
dit is feitelijk een oorlog Saoedi Arabie tegen Iranquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat bedoel je met proxy oorlog?
Peace is just an illusion pulled over your eyes to hide the savages beasts humans really arequote:Op woensdag 27 januari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar lees dat zij ook bijna tot een oorlog waren gekomen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de inwoners van Jemen met geld zijn slimmer dan dat, die boeken een trip naar Turkije en hoeven alleen het bootje in naar Griekenlandquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou bootje pakken en naar Nederland roeien
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou trouwens 1000 geweren kopen, 1000 mensen omlullen om mee te doen, de macht grijpen en er een paradijsje van maken voor mens en dierquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de inwoners van Jemen met geld zijn slimmer dan dat, die boeken een trip naar Turkije en hoeven alleen het bootje in naar Griekenland
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou trouwens 1000 geweren kopen, 1000 mensen omlullen om mee te doen, de macht grijpen en er een paradijsje van maken voor mens en dier
Viruswappiequote:Op woensdag 27 januari 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
wat een irritant mens![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)t-padje-af~a7e4315c/
Echte mannen zijn nooit moequote:Op woensdag 27 januari 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben ook echt gebroken... wil slapen maar te moe
nopequote:Op woensdag 27 januari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte mannen zijn nooit moe![]()
En als ze het toch wel zijn dan doen ze een powernapje van 5 minuten op de bank en daarna lusten ze de wereld weer rauw.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte mannen zijn nooit moe![]()
En als ze het toch wel zijn dan doen ze een powernapje van 5 minuten op de bank en daarna lusten ze de wereld weer rauw.
nounounounounounounounounouquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
echte mannen die nooit moe zijn voeren gewoon echt geen flikker uit.
En katten en Star Wars en voet-afhakken-na-kleine-ongelukjes-in-huis.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Samen met eten mijn grootste hobby.
Ge mak 't mee hèquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
ik had hier vannacht gewoon nog mensen die op straat rondspookte
Den Haagquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
ik had hier vannacht gewoon nog mensen die op straat rondspookte
Ik heb geen kat meer dus dat is nu sowieso geen hobby. Star Wars eigenlijk ook niet, is wel leuk maar om daar nou continue mee bezig te zijn is beetje sad.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En katten en Star Wars en voet-afhakken-na-kleine-ongelukjes-in-huis.
nou zeg...quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen kat meer dus dat is nu sowieso geen hobby. Star Wars eigenlijk ook niet, is wel leuk maar om daar nou continue mee bezig te zijn is beetje sad.
Ik ben net klaar met:quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik volg nu via Facebook een (betaalde) stream van een Canadese Zanger. Wel grappig om te horen hoe hij mijn naam uitsprak
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
https://indebuurt.nl/rott(...)8IbzVllOHjFQMJ8JdWQk
Wat ben je aan het kopen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wel verdraaid, iemand zit weer continue boven mij te bieden op marktplaats...
abject, infaam én deplorabel.
Raar bericht, waarom zouden dieren piepen als ze in brand staan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
antieke ansicht van een schilderachtig Brabants dorpquote:
Update: De voorzitter van Stichting Plaswijckpark, Annemarie Blok-Weverling, vertelt dat de verzorgers alle dieren in veiligheid hebben kunnen brengen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
De voorzitter van Stichting Plaswijckpark, Annemarie Blok-Weverling, vertelt dat de verzorgers alle dieren in veiligheid hebben kunnen brengen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar bericht, waarom zouden dieren piepen als ze in brand staan?
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar bericht, waarom zouden dieren piepen als ze in brand staan?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Update: De voorzitter van Stichting Plaswijckpark, Annemarie Blok-Weverling, vertelt dat de verzorgers alle dieren in veiligheid hebben kunnen brengen.
Ik ook niet, geloof het niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
daar maak ik geen grapjes over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |