Ja verdorie, ik had zo ineens een baksteen in mijn handenquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Het valt ook op dat ze altijd zo slachtofferig zijn he.
Zomaar een steen in je hand geduwd krijgen en dan gooien.
Zomaar neergeduwd worden door agressieve politie en dan zelf maar terugduwen enz.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat doet deze Bryan H. ook!
[ twitter ]
Zolang ze maar lang genoeg zitten om te beseffen dat 'vrijheid' niet betekent dat je kunt doen en laten wat je maar wilt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Yup, eerder vandaag stond een tiener voor de rechter. die kreeg 2 maanden celstraf voor het gooien van 1 steen naar een politieauto. Die celstraf is meteen in gegaan, hij ging meteen de cel in. Ook al is er hoger beroep aangetekend.
Hij moet metselaar worden als hij ze toch in de handen gedrukt krijgt. Dan kan hij gelijk zijn leven opbouwenquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik had zo ineens een baksteen in mijn handen
Leren hoe om te gaan met bakstenenquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij moet metselaar worden als hij ze toch in de handen gedrukt krijgt. Dan kan hij gelijk zijn leven opbouwen
Er kwam ook toevallig een politieauto lang toen ik hem weg wilde gooien...quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik had zo ineens een baksteen in mijn handen
Samenkomst van omstandighedenquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er kwam ook toevallig een politieauto lang toen ik hem weg wilde gooien...
Oh ze lagen er al, nee dan is het goed.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat doet deze Bryan H. ook!
[ twitter ]
Het zal me een grote rotzorg zijn, ik kan me de tijd niet eens herinneren dat ik na 9 uur nog buiten liep.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:01 schreef torentje het volgende:
Het kan er bij mij niet in, dat er zoveel personen zijn die geen avondklok willen.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zal me een grote rotzorg zijn, ik kan me de tijd niet eens herinneren dat ik na 9 uur nog buiten liep.
Ik wist het wel! En nu heeft de Rabobank ook nog eens storing vanavond. 1+1=3quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:39 schreef aloa het volgende:
Die Willem Engel is echt compleet gestoord.
[ afbeelding ]
FOK! ook alquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:41 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik wist het wel! En nu heeft de Rabobank ook nog eens storing vanavond. 1+1=3
Je hebt niets gemist want dan is er geen licht. Bovendien wordt men door het licht van tegemoet komende auto's of motoren verblindt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zal me een grote rotzorg zijn, ik kan me de tijd niet eens herinneren dat ik na 9 uur nog buiten liep.
Engel heeft gelijk, The Great Reset!quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:46 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Het einde is nabij [ link | afbeelding ]
Als de relschoppers daar maar niet mee gaan gooien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:02 schreef ACT-F het volgende:
Welkom in Nederland Femke. Zelfs grote betonnen 'legostenen' worden ingezet:
[ twitter ]
Ze zijn vast aan het rellen in de serverruimte.quote:
#wijzijnmetmeerquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:48 schreef DemonRage het volgende:
Als de relschoppers daar maar niet mee gaan gooien.
Ze waren idd bezig met de server.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als de relschoppers daar maar niet mee gaan gooien.
[..]
Ze zijn vast aan het rellen in de serverruimte.
Volgens mij is Operatie Gladio, het clandistiene stay-behind netwerk van de NAVO, er ook bij betrokken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:39 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Reptilians zeg ik je. Reptilians.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Volgens mij is Operatie Gladio, het clandistiene stay-behind netwerk van de NAVO, er ook bij betrokken.
Femke heeft nog niet door dat rellen zo 25 januari zijnquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:02 schreef ACT-F het volgende:
Welkom in Nederland Femke. Zelfs grote betonnen 'legostenen' worden ingezet:
[ twitter ]
Het gaat natuurlijk niet om de rellen maar het zijn snode plannen van hogere machten! Het is een verdeel- en heersstrategie zodat mensen elkaar niet opzoeken en thuis moeten blijven. Centra moeten overdag zo deprimerend mogelijk worden zodat ze alsnog thuisblijven. Hier zit een plan achter, word wakker!quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Femke heeft nog niet door dat rellen zo 25 januari zijn
Ah ja dank je ik ben een links wegkijkend schaap dus zo had ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om de rellen maar het zijn snode plannen van hogere machten! Het is een verdeel- en heersstrategie zodat mensen elkaar niet opzoeken en thuis moeten blijven. Centra moeten overdag zo deprimerend mogelijk worden zodat ze alsnog thuisblijven. Hier zit een plan achter, word wakker!![]()
[ twitter ]
Geef het door!quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ah ja dank je ik ben een links wegkijkend schaap dus zo had ik het nog niet bekeken
Mooie lichte gevels, dan zie je de bloedvlekken en hersens goed als de waterkanonnen weer mensen tegen de muur spuiten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om de rellen maar het zijn snode plannen van hogere machten! Het is een verdeel- en heersstrategie zodat mensen elkaar niet opzoeken en thuis moeten blijven. Centra moeten overdag zo deprimerend mogelijk worden zodat ze alsnog thuisblijven. Hier zit een plan achter, word wakker!![]()
[ twitter ]
Willem, is het niet tijd om misschien eens even lekker met vakantie te gaan ofzo? Lekker even ontspannen, even de gekte uit de kop?quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:39 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet de staat hem maar eens een vakantie aanbieden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:30 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Willem, is het niet tijd om misschien eens even lekker met vakantie te gaan ofzo? Lekker even ontspannen, even de gekte uit de kop?
Ziet dat tuig ook eens een school van dichtbij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Let's go Drachten Let's go
[ afbeelding ]
hmm....quote:Effect Franse avondklok betwijfeld
Ondanks de strenge avondklok die in
Frankrijk geldt,loopt het dagelijkse
aantal coronabesmettingen weer op.Uit
analyses van de Franse publieke omroep
blijkt dat dat ook geldt in regio's
waar de avondklok extra lang duurt.
Ook de Franse regering erkent voor het
eerst dat de situatie niet voldoende
verbetert door de avondklok."Er is een
effect,maar het is niet genoeg",zegt
een regeringswoordvoerder.
Op 15 december ging in heel Frankrijk
een avondklok vanaf 20.00 uur in.Daarna
werd de begintijd vervroegd naar 18.00
uur,maar niet overal tegelijk.Daardoor
kon het effect goed worden vergeleken.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zelfs in Drachten ja?
Redelijk grote stad nog.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zelfs in Drachten ja?
De politie heeft er wel wat te doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Redelijk grote stad nog.
Niet dat er wat te doen is...
De tekst van het artikel dekt de lading van de kop niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |