SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben een andere babygym gehaald van Marktplaats, die heeft ook een soort pianoknoppen bij de voetjes. Ik dacht dat ze het nog wel eng kon vinden maar ze lijkt hem nog mooier te vinden dan de jungle.![]()
Ze slaapt nou meestal wat korter overdag en ik leg haar 's avonds wat vroeger op bed (tussen 18:00 en 19:00). Ze slaapt dan tot 6:30 of 7:00 met een of meer nachtvoedingen. Wel prima zo.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Tof om te zien hoe, dat rapleyen bij je baby?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:03 schreef Hilmo het volgende:
Oh al die baby'sik smelt me kapot. En bij Seven op 1 hand?
ik kan F bijna niet eens tillen met twee handen
![]()
Hier is een nachtvoeding weer standaard haha. Sinds de hapjes eigenlijk. Wat we hebben gegeven zijn: stukken appel, banaan, paprika, komkommer, mango, sperziebonen en geplette doperwten. Oh en brood zonder korst. Eigenlijk alles wordt op aangevallenzo grappig om te zien. Hij heeft ook al verschillende stukjes in de poep gehad haha. Doperwten vond hij gek op lepel en pakte de lepel over en werd een geknoei van niks terwijl met stukken dat veel makkelijker gaat. Ik zou geen geduld hebben voor potjes en zou dat er zo in duwen denk ik haha. Sommige dingen hou ik vast zoals banaan.
Vandaag ging hij rollen en bleef maar rollen.
Geen idee, zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Wanneer introduceren jullie ei en pindakaas?
Hij is niet huilerig, maar hij slaapt wel bagger de laatste tijd. Denk dat het daar wel mee te maken heeft. Ik denk dat ik liever het huilen heb dan het slechte slapen. Vannacht na 2:30 niet meer geslapen, A. werd constant wakkerquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
Nee precies, sowieso natuurlijk beginnen met groenten en fruit.
Ahh! Heeft ie er ook last van of dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is super moe atm, maar vertikt het gewoon om te slapen.
Protège moi de mes désirs.
We hebben een bijtring, maar een koud stuk komkommer helpt denk ik ook wel (mits ze oud genoeg zijn daarvoor).quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
Oh pfff ja dat zijn zware nachten dan! Overdag slecht slapen is tot daaraan toe maar ‘s nachts.. heeft hij iets om op te sabbelen of bijten dat helpt? Geen idee wat je geeft aan een baby die tandjes krijgt verder haha.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik kom nog even voor een verlate BFD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is super moe atm, maar vertikt het gewoon om te slapen.Wat een mooie bos haar weer. Nog even en je kan het invlechten
Da's niet leuk, een baby die niet wilt slapen. Een huilende en jengelende baby kan ik prima hebben, maar een baby die niet wil slapen (hier ook regelmatig aan de orde), daar word ik echt niet blij van![]()
Ik met een maand of 5-6. Pindakaas door de banaan heen, en ei door het warme eten of los. Los was eerst geen succes, inmiddels wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Wanneer introduceren jullie ei en pindakaas?
Ah iets kouds verdooft natuurlijk wat, slim. Helpt die bijtring wel een beetje ook?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We hebben een bijtring, maar een koud stuk komkommer helpt denk ik ook wel (mits ze oud genoeg zijn daarvoor).
Hoe is het bij jullie na de prikjes gegaan?
Dit merk kost wat (Forever Aloe Vera), maar dan heb je ook wat. Zoek even je lokale ambassadeur/verkooppunt op voor advies over welk product precies. Gelly hieronder is bijna overal geschikt voor omdat het koelt en verzacht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:14 schreef KNAK het volgende:
Nog wat hendige tips voor dat akelige huiduitslag/eczeem + de jeuk dat het veroorzaakt anders dan de handjes in sokjes steken?
M'n 5maand oude heeft de nodige uitslag op zn gezicht. Van huisarts al Hydrocortison gekregen en die kleine zit nu in rustdag #2, heeft er nu alleen vaseline op. Hij mag morgen weer 5 dagen die Hydro erop hebben. Sinds het gebruik van die creme gebruikt is er wel wat verbetering al is er nu wat terugval/uitslag terug en zit met momenten als een malle aan zn gezicht te krabben (wat niet lukt vanwege die sokjes). Armpjes gaan zo nu en dan tekeer als ruitenwissers op stand 5
Zal hier ook nog even reagerenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef tpopml het volgende:
Zondag 5 maanden en vandaag bij het consultatiebureau schoon aan de haak 9,4 kg gewogen
Ging er wel met een vervelend gevoel weg: Mickey komt nog steeds 's nachts en de arts vond dat hij nu toch wel kon gaan doorslapen. Ook waarschuwde ze me voor het aan de borst in slaap vallen (wat hij geregeld doet, en hoe ik hem 's avonds in slaap krijg om vervolgens weg te leggen) in de trant van: hij associeert je dan met een soort van speen. Ze zei dat het zwaar voor me zou moeten zijn etc...
Ik vind het zelf wel meevallen, want ik slaap redelijk snel weer in en heb niet het gevoel als zombie rond te lopen. Hem zelf wegleggen om te gaan slapen lukt gewoon echt nog niet. Ik leg hem weg als hij in zijn oogjes wrijft etc, maar in slaap vallen - ho maar. Hij houdt zichzelf gerust een uur wakker. We proberen: weglopen, even (5 minuutjes) laten jengelen (maar niet echt huilen), geruststellen maar niet oppakken, etc etc. Heeft iemand misschien nog tips?
Ik bedenk dat mijn bv vraag allicht ook wel in het bv topic thuis hoort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |