abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197792829
Baby's! O+

Deze vindt A zo leuk! Eigenlijk had mijn opa hem voor mijn oudste gekocht, maar met 6 jaar is dit niet zo hip meer natuurlijk :@ Zitten allemaal leuke muziekjes op ook!

Verder een Extreem Wakkere Baby. Vannacht sliep hij vanaf 2.30 hazenslaapjes. Net even op bed gelegd en hij was met een half uur alweer wakker. Ongelooflijk wat een energie.

Ja, weer een foto in de wipstoel :P Hij woont er niet in hoor, maar ik krijg daar de leukste foto's in O+

[ Bericht 17% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-02-2021 10:25:12 ]
pi_197793462
Al jullie baby's, heerlijk. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben een andere babygym gehaald van Marktplaats, die heeft ook een soort pianoknoppen bij de voetjes. Ik dacht dat ze het nog wel eng kon vinden maar ze lijkt hem nog mooier te vinden dan de jungle. :)

Ze slaapt nou meestal wat korter overdag en ik leg haar 's avonds wat vroeger op bed (tussen 18:00 en 19:00). Ze slaapt dan tot 6:30 of 7:00 met een of meer nachtvoedingen. Wel prima zo. ^O^
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_197793634
Wat een schatjes allemaal. O+ Ze worden allemaal zo groot!
pi_197801847
Oh al die baby's O+ ik smelt me kapot. En bij Seven op 1 hand? :o ik kan F bijna niet eens tillen met twee handen _O-

Hier is een nachtvoeding weer standaard haha. Sinds de hapjes eigenlijk. Wat we hebben gegeven zijn: stukken appel, banaan, paprika, komkommer, mango, sperziebonen en geplette doperwten. Oh en brood zonder korst. Eigenlijk alles wordt op aangevallen :D zo grappig om te zien. Hij heeft ook al verschillende stukjes in de poep gehad haha. Doperwten vond hij gek op lepel en pakte de lepel over en werd een geknoei van niks terwijl met stukken dat veel makkelijker gaat. Ik zou geen geduld hebben voor potjes en zou dat er zo in duwen denk ik haha. Sommige dingen hou ik vast zoals banaan.

Vandaag ging hij rollen en bleef maar rollen. O+
pi_197803911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:03 schreef Hilmo het volgende:
Oh al die baby's O+ ik smelt me kapot. En bij Seven op 1 hand? :o ik kan F bijna niet eens tillen met twee handen _O-

Hier is een nachtvoeding weer standaard haha. Sinds de hapjes eigenlijk. Wat we hebben gegeven zijn: stukken appel, banaan, paprika, komkommer, mango, sperziebonen en geplette doperwten. Oh en brood zonder korst. Eigenlijk alles wordt op aangevallen :D zo grappig om te zien. Hij heeft ook al verschillende stukjes in de poep gehad haha. Doperwten vond hij gek op lepel en pakte de lepel over en werd een geknoei van niks terwijl met stukken dat veel makkelijker gaat. Ik zou geen geduld hebben voor potjes en zou dat er zo in duwen denk ik haha. Sommige dingen hou ik vast zoals banaan.

Vandaag ging hij rollen en bleef maar rollen. O+
Tof om te zien hoe, dat rapleyen bij je baby? O+ Wij hebben tot nu toe komkommer en appel gedaan, maar we zijn ook nog niet zo heel lang bezig :)
pi_197804160
Wanneer introduceren jullie ei en pindakaas?
pi_197804231
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Geen idee, zo ver was ik nog niet :) Dit is voor ons nieuw, bij mijn oudste hebben we alles gepureerd gegeven. Eerst even kijken hoe de groente en fruit gaan en dan kijken we verder.

Het advies is om te beginnen met het geven van pindakaas en ei vóór je kind 8 maanden is. Aldus het Voedingscentrum.

Ik heb trouwens een doorkomend tandje gespot! Megacute O+
pi_197804395
Nee precies, sowieso natuurlijk beginnen met groenten en fruit.

Ahh! Heeft ie er ook last van of dat niet?
pi_197804573
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
Nee precies, sowieso natuurlijk beginnen met groenten en fruit.

Ahh! Heeft ie er ook last van of dat niet?
Hij is niet huilerig, maar hij slaapt wel bagger de laatste tijd. Denk dat het daar wel mee te maken heeft. Ik denk dat ik liever het huilen heb dan het slechte slapen. Vannacht na 2:30 niet meer geslapen, A. werd constant wakker :O
pi_197804704
Oh pfff ja dat zijn zware nachten dan! Overdag slecht slapen is tot daaraan toe maar ‘s nachts.. heeft hij iets om op te sabbelen of bijten dat helpt? Geen idee wat je geeft aan een baby die tandjes krijgt verder haha.
pi_197804814
Ik kom nog even voor een verlate BFD :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is super moe atm, maar vertikt het gewoon om te slapen. :N
Protège moi de mes désirs.
pi_197804895
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
Oh pfff ja dat zijn zware nachten dan! Overdag slecht slapen is tot daaraan toe maar ‘s nachts.. heeft hij iets om op te sabbelen of bijten dat helpt? Geen idee wat je geeft aan een baby die tandjes krijgt verder haha.
We hebben een bijtring, maar een koud stuk komkommer helpt denk ik ook wel (mits ze oud genoeg zijn daarvoor).

Hoe is het bij jullie na de prikjes gegaan?
pi_197804979
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik kom nog even voor een verlate BFD :P

SPOILER
Ze is super moe atm, maar vertikt het gewoon om te slapen. :N
O+ Wat een mooie bos haar weer. Nog even en je kan het invlechten :P

Da's niet leuk, een baby die niet wilt slapen. Een huilende en jengelende baby kan ik prima hebben, maar een baby die niet wil slapen (hier ook regelmatig aan de orde), daar word ik echt niet blij van :@
pi_197805028
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik met een maand of 5-6. Pindakaas door de banaan heen, en ei door het warme eten of los. Los was eerst geen succes, inmiddels wel.
pi_197805194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

We hebben een bijtring, maar een koud stuk komkommer helpt denk ik ook wel (mits ze oud genoeg zijn daarvoor).

Hoe is het bij jullie na de prikjes gegaan?
Ah iets kouds verdooft natuurlijk wat, slim. Helpt die bijtring wel een beetje ook?

Lief dat je het vraagt! Gaat eigenlijk wel oké, ze is een beetje huilerig, vooral als ik haar verschoon want haar beentjes zijn wel gevoelig merk ik. Verder slaapt ze hier juist veel nu.

@QuattroF dat klinkt ook wel als een goed idee; met iets anders of door iets anders heen ja! Mijn nichtje had dit weekend haar zoontje voor het eerst pindakaas gegeven maar het was geen succes, huilen, krijsen en obstipatie.. heel sneu!

DUMAN wat een mooie foto weer O+. Het niet willen slapen iets minder!
  woensdag 3 februari 2021 @ 23:35:41 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197806780
M'n schoonmoeder heeft Colin van de week banaan gegeven maar ik vermoed iets teveel. Gisteravond hebben we na 72 uur met alleen plasluiers een handje geholpen :+ . Hij was wel veel vrolijker na onze hulpactie :P .

Oma heeft hem laatst ook ijs gegeven (met 3,5 maand), was ik niet zo blij mee. Ook niet boos over want oma's doen wat ze doen ;). M'n man heeft aangegeven dat Colin geen gesnoep en gesnaai krijgt tot hij met de pot mee eet als hij een jaar oud is.

Dus ik hou oma in de gaten want als ze de kans krijgt, vult ze hem helemaal af :') .
Resistance is futile.
  woensdag 3 februari 2021 @ 23:36:25 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197806790
Oh, al die foto's O+

Allemaal fotoboekwaardig _O_
Resistance is futile.
  donderdag 4 februari 2021 @ 01:14:53 #118
24329 KNAK
ff w88,......
pi_197807306
Nog wat hendige tips voor dat akelige huiduitslag/eczeem + de jeuk dat het veroorzaakt anders dan de handjes in sokjes steken?
M'n 5maand oude heeft de nodige uitslag op zn gezicht. Van huisarts al Hydrocortison gekregen en die kleine zit nu in rustdag #2, heeft er nu alleen vaseline op. Hij mag morgen weer 5 dagen die Hydro erop hebben. Sinds het gebruik van die creme gebruikt is er wel wat verbetering al is er nu wat terugval/uitslag terug en zit met momenten als een malle aan zn gezicht te krabben (wat niet lukt vanwege die sokjes). Armpjes gaan zo nu en dan tekeer als ruitenwissers op stand 5 :{
Mai pben rai~!
  donderdag 4 februari 2021 @ 02:13:41 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197807426
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 01:14 schreef KNAK het volgende:
Nog wat hendige tips voor dat akelige huiduitslag/eczeem + de jeuk dat het veroorzaakt anders dan de handjes in sokjes steken?
M'n 5maand oude heeft de nodige uitslag op zn gezicht. Van huisarts al Hydrocortison gekregen en die kleine zit nu in rustdag #2, heeft er nu alleen vaseline op. Hij mag morgen weer 5 dagen die Hydro erop hebben. Sinds het gebruik van die creme gebruikt is er wel wat verbetering al is er nu wat terugval/uitslag terug en zit met momenten als een malle aan zn gezicht te krabben (wat niet lukt vanwege die sokjes). Armpjes gaan zo nu en dan tekeer als ruitenwissers op stand 5 :{
Dit merk kost wat (Forever Aloe Vera), maar dan heb je ook wat. Zoek even je lokale ambassadeur/verkooppunt op voor advies over welk product precies. Gelly hieronder is bijna overal geschikt voor omdat het koelt en verzacht.

https://www.foreverliving.nl/ons-balans-assortiment

[ Bericht 10% gewijzigd door Seven. op 04-02-2021 02:18:46 ]
Resistance is futile.
pi_197815886
Ik vergeet hier steeds te reageren! Ootje is morgen alweer 4 maanden oud en het gaat zo goed met hem! Het enige wat hij weigert te doen is zijn hoofdje optillen als hij op z’n buikje ligt. Krijgt ie nu fysio voor. Komt vast goed.

Verder groeit ie als kool. We zitten nu in maatje 62. Echt al heel wat als je bedenkt dat ie zo ieniemienie was bij geboorte. En lachen dat ie doet. Echt het allerbeste ooit.

Hoe is het met jullie?
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:03:21 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197817015
Hier gaat het prima LTC! 4 maanden en bijna 8 kilo :+ . Nog steeds nachtbraken :7.
Resistance is futile.
pi_197817293
Bijna 8 kilo @Seven. ?! Doe je goed!

Fijn om te horen dat alles goed gaat LTC!
pi_197819420
Zondag 5 maanden en vandaag bij het consultatiebureau schoon aan de haak 9,4 kg gewogen :D

Ging er wel met een vervelend gevoel weg: Mickey komt nog steeds 's nachts en de arts vond dat hij nu toch wel kon gaan doorslapen. Ook waarschuwde ze me voor het aan de borst in slaap vallen (wat hij geregeld doet, en hoe ik hem 's avonds in slaap krijg om vervolgens weg te leggen) in de trant van: hij associeert je dan met een soort van speen. Ze zei dat het zwaar voor me zou moeten zijn etc...

Ik vind het zelf wel meevallen, want ik slaap redelijk snel weer in en heb niet het gevoel als zombie rond te lopen. Hem zelf wegleggen om te gaan slapen lukt gewoon echt nog niet. Ik leg hem weg als hij in zijn oogjes wrijft etc, maar in slaap vallen - ho maar. Hij houdt zichzelf gerust een uur wakker. We proberen: weglopen, even (5 minuutjes) laten jengelen (maar niet echt huilen), geruststellen maar niet oppakken, etc etc. Heeft iemand misschien nog tips?

Ik bedenk dat mijn bv vraag allicht ook wel in het bv topic thuis hoort...
pi_197820114
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef tpopml het volgende:
Zondag 5 maanden en vandaag bij het consultatiebureau schoon aan de haak 9,4 kg gewogen :D

Ging er wel met een vervelend gevoel weg: Mickey komt nog steeds 's nachts en de arts vond dat hij nu toch wel kon gaan doorslapen. Ook waarschuwde ze me voor het aan de borst in slaap vallen (wat hij geregeld doet, en hoe ik hem 's avonds in slaap krijg om vervolgens weg te leggen) in de trant van: hij associeert je dan met een soort van speen. Ze zei dat het zwaar voor me zou moeten zijn etc...

Ik vind het zelf wel meevallen, want ik slaap redelijk snel weer in en heb niet het gevoel als zombie rond te lopen. Hem zelf wegleggen om te gaan slapen lukt gewoon echt nog niet. Ik leg hem weg als hij in zijn oogjes wrijft etc, maar in slaap vallen - ho maar. Hij houdt zichzelf gerust een uur wakker. We proberen: weglopen, even (5 minuutjes) laten jengelen (maar niet echt huilen), geruststellen maar niet oppakken, etc etc. Heeft iemand misschien nog tips?

Ik bedenk dat mijn bv vraag allicht ook wel in het bv topic thuis hoort...
Zal hier ook nog even reageren :)

Mijn zoon heeft nog nooit bv gekregen en valt ook nog niet uit zichzelf in slaap. Dus daar ligt het echt niet aan :) We moeten hem wiegen, met hem rondlopen of gewoon met hem zitten. Wakker in bed leggen gaat 'm niet worden, hij is bijna 6 maanden. Het is soms vermoeiend, het is makkelijker om een kind zo in bed te leggen. Maar ik kan er ook van genieten, een slapend wezentje tegen je aan O+

Nacht voeding krijgt hij ook nog. Op het CB vertelde zee me dat het niet meer nodig was en dat ik een speen moest proberen. Ja sorry, maar daar heb ik niet de kracht voor snachts.
Het komt allemaal vanzelf echt wel goed :)
pi_197820167
Tpopml ook overdag of alleen savonds? Niet echt tips, dat even aankijken qua inslaapval huiltje deden we hier ook. En snachts valt hij wel aan borst weer in slaap maar ja vind ik snachts ook niet gek.

Oh ja ei en pindakaas, vergeet het steeds. Morgenochtend eten we weer gekookt eitje dacht ik, kan F ook meteen stukje krijgen. Eventueel op een lepeltje. Pindakaas wou ik ook maar op een lepeltje beetje doen tussendoor. Man vergeet de hapjes steeds. Op dagen dat ik werk krijgt hij niks. Andere dagen ben ik zo enthousiast dat ik elke keer weer moet denken van wat gaan we vandaag proberen. Peer ook in huis maar die wil ik eerst zacht hebben. Oh ja s ik met brood oefen, kan ik er ook w eens wat pindakaas op doen. Korstjes mogen geloof ik ook al wel eens met 6 maand toch? Heb nu stukken zonder korst.

En het rollen vanochtend, op speelkleed piepte hij ineens; lag hij op de buik. Ik draai hem om en hup daar ging hij weer. En zo x20 haha. En maar spugen op het kleed, want net gedronken :+ dat kleed kan na dit kind zo in de kliko. :P het omrollen geniet ik zo van hé. Wel alleen over linkerschouder. Even in de gaten houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')