SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen voor het eerst sinds mijn zwangerschap een sollicitatiegesprek. De tweede, het eerste gesprek bij dat bedrijf was vorige week en dat ging heel goed. Ik heb er onwijs zin in om weer te gaan werken maar tegelijkertijd zie ik er ook tegenop. Ik ben er zolang uitgeweest, (anderhalf jaar) dat ik me afvraag of ik überhaupt nog wel kan wat ik toen kon. Maar dat verleer je vast niet. :’)
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:16 schreef QuattroF het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen voor het eerst sinds mijn zwangerschap een sollicitatiegesprek. De tweede, het eerste gesprek bij dat bedrijf was vorige week en dat ging heel goed. Ik heb er onwijs zin in om weer te gaan werken maar tegelijkertijd zie ik er ook tegenop. Ik ben er zolang uitgeweest, (anderhalf jaar) dat ik me afvraag of ik überhaupt nog wel kan wat ik toen kon. Maar dat verleer je vast niet. :’)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend! Hopelijk gaat je tweede gesprek net zo goed. Ik werk ondertussen door verhuizing en corona en daarna zwangerschap ook alweer 1,5 jaar niet. En ik ben van plan in augustus weer te beginnen met een studie, dus het zal ook nog wel weer eventjes duren. Het liefst ben ik gewoon mijn leven lang student
![]()
.
Welkom Nanuke!
Donna hoe was je eerste dag?
Snap ik hoor en groot gelijk. Ik vind het nu met een tweede ook veel meer genieten dan met de eerste (die ook veel huilde btw) maar toch was ik er ook wel echt aan toe. Had nog wel 1 weekje extra vrij vorige week, lekker niks gedaan en Netflix gekeken. Maar snap het ook echt wel als je lekker nog wat extra bij pakt!quote:Op maandag 15 februari 2021 10:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Welkom, Nanuke!Succes vanavond!
Fijn dat je er naar uit keek, @:donna! Ik zou woensdag weer moeten beginnen, maar was er nog niet klaar voor. Mentaal vooral. Neem 4 weken extra verlof op, en werk in de tussentijd zo’n 4-5 uur per week. Woon de belangrijke vergaderingen bij. Weer even langzaam op gang komen.
Heb je al eens maïzena geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen voor het eerst sinds mijn zwangerschap een sollicitatiegesprek. De tweede, het eerste gesprek bij dat bedrijf was vorige week en dat ging heel goed. Ik heb er onwijs zin in om weer te gaan werken maar tegelijkertijd zie ik er ook tegenop. Ik ben er zolang uitgeweest, (anderhalf jaar) dat ik me afvraag of ik überhaupt nog wel kan wat ik toen kon. Maar dat verleer je vast niet. :’)
Hier dacht men ook aan schimmel en dat werd erger met de creme. Toen maïzena gebruikt en binnen de dag ging het zichtbaar vooruitToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Spannend! Welke studie ga je doen? Knap hoor, studeren naast het moederschap, huishouden, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend! Hopelijk gaat je tweede gesprek net zo goed. Ik werk ondertussen door verhuizing en corona en daarna zwangerschap ook alweer 1,5 jaar niet. En ik ben van plan in augustus weer te beginnen met een studie, dus het zal ook nog wel weer eventjes duren. Het liefst ben ik gewoon mijn leven lang student
![]()
.
Welkom Nanuke!
Donna hoe was je eerste dag?Ja dat gebruiken we inderdaad, werkt stukken beter dan het poedertje vanuit het ziekenhuis.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je al eens maïzena geprobeerd?
Hier dacht men ook aan schimmel en dat werd erger met de creme. Toen maïzena gebruikt en binnen de dag ging het zichtbaar vooruitWat zielig he? Fijn dat jullie goede ervaring hebben met Dr Leenarts! Is misschien ook nog wel het proberen waard. We hebben nu hydrocortison en speciale zinkzalf, even kijken wat dat gaat doen. En wat fijn dat het eten zo goed gaat. Genieten als kindjes zo lekker eten, hier ook een klein vreetzakje.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:00 schreef Hilmo het volgende:
Ja wij zijn ook bekend met enorme luieruitslag. Elke wissel van luiermerk zorgt in combi met andere factoren voor open billen tot bloedend toe en dan witte rand op een gegeven moment ook en super droog. Maar dan smeren wij super dik de Dr leenarts billenzalf in pot die we elke dag al smeren en dan is het na een paar dagen zo weg. met anti schimmelzalf werd het erger en erger. Zo gek. Maar ja kan ook wat anders zijn natuurlijk.
De ei en pindakaas zijn hier goed gevallen en zonder uitslag ofzo. Tomaat ook dus mooi. Geen gevoelig kind hopelijk op dat vlak. Pindakaas op je volkoren brood met korsten gaat erin als koek. Banaan ook maar veel te grote happen maar kokhalzen komt al niet meer voor. Zo bijzonder. Boontjes ook groot succes. Groente schiet er nog geregeld bij in maar ach. Vandaag broodpoep haha.![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 09:29 schreef Nanuke het volgende:
Meld met Hannah.Welkom! Wat een scheetje. Hoe ging het vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is heel zoet en tevreden, en jeetje wat is ze klein vergeleken met de peuter.
Vandaag is mijn eerste dag alleen met twee kinderen, of nouja, avond vooral want man heeft late dienst. Erg benieuwd hoe we ons daar doorheen gaan worstelen.Resistance is futile.
Hoe was het?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:20 schreef Donna het volgende:
Morgen weer werken![]()
Het is wel weer snel gegaan hoor!
Ahhh arme Frum.. hopelijk gauw over. En komt vast wel goed met je werk joh! Focus op het positieve, dan valt het minder zwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen voor het eerst sinds mijn zwangerschap een sollicitatiegesprek. De tweede, het eerste gesprek bij dat bedrijf was vorige week en dat ging heel goed. Ik heb er onwijs zin in om weer te gaan werken maar tegelijkertijd zie ik er ook tegenop. Ik ben er zolang uitgeweest, (anderhalf jaar) dat ik me afvraag of ik überhaupt nog wel kan wat ik toen kon. Maar dat verleer je vast niet. :’)Resistance is futile.
Ik vind werken net zo knap hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 19:06 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Spannend! Welke studie ga je doen? Knap hoor, studeren naast het moederschap, huishouden, etc.
[..]
Wat goed Smart_ass! Hier ook maar heel af en toe hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind werken net zo knap hoor. Is een master rechten en als het goed is is het in de avonduren dus dat scheelt al een hele hoop.
Trouwens vraagje voor @:Seven. en de rest met schaterlachende baby’s: hoe dan?! Ik ben denk ik niet grappig genoeg![]()
.
Leg je dan niks op z’n piemeltjequote:Op maandag 15 februari 2021 22:37 schreef Seven. het volgende:
Ik moet zeggen, Colin piste mij laatst bijna in m'n bek. Ik vind zo'n feestmutje eigenlijk toch niet zo gek..
Dat is inderdaad niet te doen nee! Goed dat je er een gesprek over gaat hebben. Een hele dag je baby moeten missen, dat is echt niet tofquote:Op maandag 15 februari 2021 22:45 schreef Seven. het volgende:
Hier best afzien. 4,5 uur geslapen, Colin klaarwakker om 5 uur en door alles wat er gebeurt op m'n werk, teveel adrenaline om weer in slaap te vallen. Dus maar aan het werk gegaan om half 6. Colin amper gezien vandaag. Om half 9 vanavond was ik klaar met werken en toen lagen m'n man en Colin al te slapen. Ik ga vanavond op een andere kamer want ik ben wel beetje moe nu en ik moet gewoon een keer een goeie nacht hebben om het vol te kunnen houden. Morgen wordt nóg erger..
Waanzin, 16 uur werken met een baby van 4 maanden. Het weekend ook 1,5 dag gewerkt. Donderdag en vrijdag dagen van 12 uur gemaakt. Er zijn dus best veel mannen die dit doen.. ik doe dit nu want noodsituatie. Maar van de week wel gesprekje met m'n baas. Dit is geen weken vol te houden.
Mijn ervaring is dat als ze dat eenmaal doen, een groter bedje niet de oplossing is, dan doen ze dat ook gewoon. Dus als jij er niet aan toe bent en het past verder nog, lekker in de wieg laten.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:32 schreef MaJo het volgende:
Hierdoor ligt ie nu ook steeds met z’n hoofd tegen de spijlen van het wiegje, ik denk dat het tijd wordt om hem naar zijn eigen kamertje met grote bed te verplaatsenhoe lang lagen/liggen jullie kindjes in de wieg?
De dag en avond gingen prima.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Welkom! Wat een scheetje. Hoe ging het vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |