abonnement Unibet Coolblue
pi_197663072
Ik heb al jaren dat het tandvlees achterin tussen 2 bovenkiezen ontsteekt. Nooit een probleem volgens mijn tandarts en na paar dagen stokeren is het normaal snel over. Doet wel altijd heel veel pijn, maar goed. Overigens dit keer stinkt het ook.

Zojuist heb ik gestokerd, dat ging goed, maar wel voel je dan de pijn die dit keer vervolgens helemaal naar mijn onderkaak doortrekt. Oke kan ik mee leven.

Ik wil grondig poetsen daar, dus borstel erop. Oog knippert elke keer dat ik wil poetsen. En het voelt alsof de bacteriën achter mijn oog en naar mijn hoofd kruipen. Ik begin te rillen en krijg het gevoel dat ik wazig zie. Papa wakker bellen. Nee, die slaapt nog half en zegt er gaat niets gebeuren. Vertaling: Ik ga niet mijn bed uit en naar ziekenhuis rennen.

Maar ik ril nog van dit alles en weet niet wat ik moet doen.

Kan je blind worden van een tandvleesontsteking? Is niet eens Paradontitis.

Maar zo'n uitstralende pijn heb ik nooit gehad. En dit is echt gewoon ontstoken tandvlees.

Ik ga de rest van mijn tanden maar poetsen en dan met Oxyfresh spoelen.

Leuk nieuws: Mijn tandarts is morgen vrij. Die is er pas donderdag weer

Dus ben benieuwd hoe ik wakker word over een paar uur.

Mogelijk mijn laatste post. Of laatste post met 2 ogen hier. Heb het gevoel dat mijn netvlies prikt van de bacteriën.
  woensdag 27 januari 2021 @ 05:23:11 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197663161
Als het nog zoveel pijn doet vanochtend gewoon tandarts bellen en vragen naar welke andere tandarts je kan bij nood. Of de eerste hulp vragen anders of zij weten waar je terecht kan.

Heb ook een keer een hele pijnlijke tandvleesontsteking gehad, en toen hebben ze het tandvlees 'simpelweg' open gesneden om het te verhelpen. Wat pijnstillers mee naar huis en opgelost.
pi_197663196
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 05:23 schreef kwiwi het volgende:
Als het nog zoveel pijn doet vanochtend gewoon tandarts bellen en vragen naar welke andere tandarts je kan bij nood. Of de eerste hulp vragen anders of zij weten waar je terecht kan.

Heb ook een keer een hele pijnlijke tandvleesontsteking gehad, en toen hebben ze het tandvlees 'simpelweg' open gesneden om het te verhelpen. Wat pijnstillers mee naar huis en opgelost.
Dank voor je late reactie. Dit is echt BIZAR. Ik heb zo vaak tandvlees ontsteking op moeilijk bereikbare plekken, ik ben zowat pro in het verhelpen door gewoon extra goed te stokeren.

Dit keer straalt de pijn of bacteriën echter naar mijn onderkaak uit, zelfs tot mijn kin. En als ik poets knippert mijn oog telkens als een soort tic. Inmiddels ben ik al bang voor bacteriën naar mijn hersenen en sepsis.

Gelukkig ril ik minder, net was echt heftig. Het gaat ook wel weer, pijn is pas erg als ik poets. Dan is het alsof er pus spat, maar ik zie niks.

Maar ik spoel nog even met Oxyfresh en dan slaap ik een paar uur. Ben benieuwd hoe ik wakker word. Spoed heb ik geen zin in, want gesneden tandvlees op een plek die nog heel vaak zal ontsteken is hopeloos.

Hoe dan ook ga ik donderdag sowieso naar de tandarts om dit na te laten kijken.

Nogmaals dank voor je reactie.
pi_197663336
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')